Jorid

Zoeva - favoritter!

Anbefalte innlegg

Callo

Spennende at du bruker den til kontur og blush, det synes jeg den er ALT for svær til :P Spesielt kontur. Jeg bruker den til pudder og elsker den til det :) 

​Med lett hånd er bare tuppen borti, og så legger jeg litt mer vekt på når jeg skal duse. Føler liksom at det er en stor og liten kost i ett. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

​Med lett hånd er bare tuppen borti, og så legger jeg litt mer vekt på når jeg skal duse. Føler liksom at det er en stor og liten kost i ett. :)

​Skjønner! Har du prøvd Zoeva 105 eller 127? 127 er jo en skråkost, som ligner mer på MAC 168 enn 101, bare ett tips hvis du har lyst til å prøve selvsagt, har du kjøpt sett fra Zoeva har du vel alle sammen så da har du kanskje prøvd :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jeg elsker Wing Linger til bryngugg! Den er absolutt den jeg griper mest etter når jeg (hver eneste dag) skal bruke Anastasia Dipbrow Pomade.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Jeg elsker Wing Linger til bryngugg! Den er absolutt den jeg griper mest etter når jeg (hver eneste dag) skal bruke Anastasia Dipbrow Pomade.

Jeg syns den er så tynn, jeg, ser for meg at det tar en halv evighet? :dont-know:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maiken

Jeg syns den er så tynn, jeg, ser for meg at det tar en halv evighet? :dont-know:

Den bruker jeg også til bryn og ja, det tar en halv evighet, men det er så greit (selv for meg som er elendig på bryn) å få det nøyaktig og fint med den. :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

​Hvilken bruker du? Den er jo ganske tynn, men av samme grunn veldig presis. Liker også at den holder fasongen og ikke begynner å sprike slik som mange andre. Denne går fint an å bruke flere dager på rad uten å vaske.... :blush: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arlandria

Bruker også Wing Liner til dipbrow, og syns det går fort, jeg! Mye fortere enn om jeg skulle brukt annen kost eller annet produkt. Det er litt en treningssak! Kan fikse bryna på under et minutt, liksom :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

​Hvilken bruker du? Den er jo ganske tynn, men av samme grunn veldig presis. Liker også at den holder fasongen og ikke begynner å sprike slik som mange andre. Denne går fint an å bruke flere dager på rad uten å vaske.... :blush: 

​Bruker Zoeva Brow Line. Den er tykkere, men jeg føler jeg får "blendet" Dipbrow mye finere inn i brynene med den enn med en tynnere kost. Den er litt tykk til "halen" (:giggle:), men hvis jeg legger den litt på siden og er lett på hånden får jeg tynn hale på brynet likevel. Tror jeg får prøve Wing Liner i morgen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

​Bruker Zoeva Brow Line. Den er tykkere, men jeg føler jeg får "blendet" Dipbrow mye finere inn i brynene med den enn med en tynnere kost. Den er litt tykk til "halen" (:giggle:), men hvis jeg legger den litt på siden og er lett på hånden får jeg tynn hale på brynet likevel. Tror jeg får prøve Wing Liner i morgen!

​Den liker jeg eeegentlig også godt, men jeg synes den er litt for bred (altså i faktisk bredde og ikke i busttykkelse) til at jeg får nok kontroll. Den er super når jeg har god tid, men siden Wing Liner er smalere er det lettere å bare klæsje på. Gi den en sjans :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maiken

Bruker også Wing Liner til dipbrow, og syns det går fort, jeg! Mye fortere enn om jeg skulle brukt annen kost eller annet produkt. Det er litt en treningssak! Kan fikse bryna på under et minutt, liksom :)

Litt imponert, kjenner jeg! Skills! 

Har alltid bare farget øyenbrynene eller brukt bryngele og ferdig med det liksom. Er bare de siste mnd. jeg har gjort en innsats, så da tar det litt tid.:cute: Øvelse gjør mester, sies det... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

​Den liker jeg eeegentlig også godt, men jeg synes den er litt for bred (altså i faktisk bredde og ikke i busttykkelse) til at jeg får nok kontroll. Den er super når jeg har god tid, men siden Wing Liner er smalere er det lettere å bare klæsje på. Gi den en sjans :)

​Ja, skjønner hva du mener med det, den er litt bred. Skal prøve i morgen, da har jeg good tid før jeg må på skolen! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

Likte ikke Zoeva sin brynsbørste så godt første par gangene jeg prøvde den, men nå som jeg har den i fingrene er det den jeg strekker meg etter. Bruker vanlig øyenskygge til brynskygge for tiden da, så får se om det blir annen børste når jeg får dip brow i posten :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege

Zoeva sin 322 brow line er altfor stor til brynene mine! Jeg bruker den til å legge skygge under øyet, det fungerer den supert til :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Andrea

Jeg synes også brynskosten er litt stor, men liker alt annet ved den. Skulle ønske den var litt mindre bare! Men jeg bruker den de gangene jeg bruker Aqua Brow og kommer nok ikke til å bytte den ut med det første :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Jeg bruker også Wing Line til Dipbrow, er fornøyd jeg altså! Klarer å ordne bryna mine kjapt OG fint med den ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

I dag tidlig fant jeg ikke beautyblenderen min og tydde dermed til Silk Finish når jeg skulle legge foundation og resultatet ble faktisk ganske bra! Jeg er ikke vandt til å bruke børste og har testet denne børsten en gang og ble ikke imponert, men denne gangen fikk jeg til å legge foundationen uten streker. Ble litt for mye dekk etter min smak (skulle på jobb), men det funket! Med andre ord så er nok denne god for de som aldri har brukt foundationbørste før eller som er nybegynnere på det. Tok ikke så lang tid heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Brukte Wing Liner i dag, og jeg må si jeg likte den, selv om den kanskje er litt mykere enn jeg skulle ønske. Skal prøve med MAC 266 i morgen, for jeg vil helst bruke Wing Liner til favorittformålet mitt som er nettopp det den er laget for :beauty:

Edit: til bryn, altså :giggle: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Jeg bruker Brow Line til å enten legge øyenskygge under øyet eller å lage en winged eyeliner med øyenskygge, til det synes jeg den er perfekt. Kunne ikke brukt den til winged eyeliner i gelform for får ikke nok kontroll med den da :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Jeg har to 227 børster og den ene har blitt skikkelig hard og ekkel! Den stikker skikkelig og et par av hårene står til alle kanter, den er rett og slett vond å bruke. :( Jeg har ikke vasket den så ofte heller i forhold til de andre blendekostene jeg har, som fortsatt er like myke. Veldig kjedelig....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sunniva

Jeg har to 227 børster og den ene har blitt skikkelig hard og ekkel! Den stikker skikkelig og et par av hårene står til alle kanter, den er rett og slett vond å bruke. :( Jeg har ikke vasket den så ofte heller i forhold til de andre blendekostene jeg har, som fortsatt er like myke. Veldig kjedelig....

​Kanskje det er det som er problemet...? Vask den og ha på litt balsam og la den ligge en liten stund før du skyller av. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

​Kanskje det er det som er problemet...? Vask den og ha på litt balsam og la den ligge en liten stund før du skyller av. 

​Det kan kanskje være? Får prøve med balsam, jeg har derimot aldri brukt balsam på børstene mine ettersom det ser ut til at det ikke har virket, men får prøve med denne børsten. Kanskje den er mulig å redde enda. :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Nettopp fått børstene mine og de er jo såååå myke! Luxe face finish (100) kjennes ut som om den kommer til å være perfekt for solpudder, både for å få litt mer varme og for mer skulturering, og luxe sheer cheek (127) virker helt super til konturering. Gleder meg til å få vasket og testet dem! Like også de små zipp-posene som de kom i, tror disse kommer til å bli mye brukt når jeg har med koster i vesken/treningsbaggen. Godt mulig jeg kommer til å oppbevare ett back-up sett med børster på jobb i en slik en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider