bykatt

MAC-øyenskygge og paletter

Anbefalte innlegg

ToneO
On 27.5.2016 at 11.47, Wasabi said:

Noen som har prøvd denne og vet om den er matt eller skimrende? http://www.kicks.no/mac/eyes/eye-shadow-c2399/pro-longwear-waterproof-colour-stick-p75782#product-info-read-more

Liker øyenskygge i den formen der, fint å ha med i veska. Håper den er matt eller ihvertfall lite skimrende, for jeg føler jeg kler matte skygger best. Har så mange skimrende jeg aldri bruker, føler at jeg ikke kler dem mer, så de blir nok snart mat for søppelkassa. 

Ja, wasabis shoppestopp går dårlig. :P 

Jeg har vel 4 stk av disse, det finnes flere farger, noen er matte og noen er med skimmer. Jeg har en matt, to med shimmer og en med shimmer og nesten litt glitter i seg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi
7 timer siden, ToneO said:

Jeg har vel 4 stk av disse, det finnes flere farger, noen er matte og noen er med skimmer. Jeg har en matt, to med shimmer og en med shimmer og nesten litt glitter i seg. :)

Takk for svar, men det blir ikke aktuelt å kjøpe før de blir dyrevennlige igjen. Trodde nemlig inntil for noen dager siden at de var blitt dyrevennlige igjen, så godt jeg ikke bestilte noe. :( Heldigvis vurderer de å bli dyrevennlige igjen og skjer det skal det sjåppes! :D Har to Mac-skygger fra den gang de var dyrevennlige som jeg ikke har fått meg til å kaste, så får rense dem og bruke dem så lenge. De er gamle, men nesten ikke brukt. Ikke klart å kaste dem selv om jeg er lettere hysterisk på gammel sminke. :P Men pudderprodukter holder jo lenger enn flytende. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
O.G.

Jeg elsker Copperplate, men er seriøst overrasket over at de ikke har gjort mer med matt2formelen sin, fordi den er virkelig fantastisk. Tenk dere en LE kolleksjon med rouge og øyeskygger i nøytrale farger da. Folk hadde gått mann av huse for å få fatt på dem. :clap:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marita

Kjøpte en Soft serve øyeskygge før helgen, og den er kjempefin! Kjøpte fargen Cushy life, og den blir veldig fin å bruke nå i sommer. :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene
On 28. juni 2016 at 0.32, Marita said:

Kjøpte en Soft serve øyeskygge før helgen, og den er kjempefin! Kjøpte fargen Cushy life, og den blir veldig fin å bruke nå i sommer. :) 

Er de litt like Chanel Illusion d'Ombre i konsistensen? :) Har ikke kikket noe særlig på disse, men mange av fargene ser veldig fine og anvendelige ut :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marita
19 timer siden, Helene said:

Er de litt like Chanel Illusion d'Ombre i konsistensen? :) Har ikke kikket noe særlig på disse, men mange av fargene ser veldig fine og anvendelige ut :) 

Åh de har jeg ikke prøvd, men jeg er veldig fan av denne jeg har :) Kan brukes på mange måter og varer jo "for alltid" siden det er så mye produkt og man trenger minimalt av det :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider