Katharina

Øyeskygger fra Makeup Geek

Recommended Posts

Katharina

Jeg har sett at det er mange av dere som har Makeup Geek øyeskyggene, så jeg har naturligvis blitt veldig nyskjerrige på dem selv, og tenker å bestille! Hvilke er deres favoritter, og kan man ha de i samme palett som MAC øyeskygger eller må man ha en egen palett? 

Og i tillegg er jo Marlena supersøt :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg har ingen selv, men tar meg selv i å planlegge paletter når jeg kommer over fine swatches. Samme greia med Inglot, ser jeg mange fine swatches går jeg rett inn og legger i handlekurven ;) Ikke fuølført kjøp enda da, heldigvis, har mer enn nok!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
evy93

Fikk min første bestilling fra MUG i går, har ikke fått tid til å teste dem ut enda! Men førsteintrykket er kjempe bra  :D sjekk shoppingdagboka mi for bilder =)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Belle

Jeg ELSKER mine fra MUG. <3 Min favoritt er Prom Night, og det er vel en av to skygger som er favoritten over alle skyggene mine. De sier den er en dupe for Satin Taupe, og jeg kan jo se likhetene, men på meg blir den ganske mye mer lillataupe enn Satin Taupe som blir bruntaupe. 

Mine andre er Crème Brulée, Latte, Mocha og Homecoming.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Dina

Jeg syns kvaliteten på alle jeg har er kjempebra, men valgte kun farger jeg aldri bruker, altså blåtoner... De ble ikke med meg over til London engang. Mermaid er helt fantastisk fin, jeg klarer bare ikke å bruke den pent :(

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Jade

Veldig fornøyd med MUG sine skygger. Den sorte (Corrupt) fikk plass i MAC-paletten min for nøytrale farger! (Hadde kun en UD-svart fra før) og Burlesque er jeg også veldig begeistret for! Eneste dumme er at jeg ikke får swatchet de før jeg kjøper, så jeg gjorde en del bomkjøp da jeg gikk "litt" amokk for et par år tilbake. Blir mest MAC pga det. Men nå har jeg flyttet fra Bergen, så det blir vel lite med det også :/

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg har ikke så veldig mange, men jeg liker veldig godt Peach Smoothie, Cocoa Bear og Corrupt. Peach smoothie er veldig fin i globalen synes jeg, og Cocoa Bear er en fin brunrød skygge. Corrupt er mye svartere enn noen øyenskygge fra MAC, så jeg liker at den virkelig er svart. Når det gjelder kvaliteten, så irriterer det meg ved påføring at de er så løst presset. Selv om jeg forsiktig dytter kosten borti, så kommer det lett for mye produkt som lett griser til paletten. Øyenskyggene er ellers lette å blende, og de holder seg fint utover dagen (jeg bruker alltid øyenskyggeprimer).

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
evy93

Hvordan det? :O Jeg er så blank når det kommer til alt

Om du skal ha MUG i samme palett som MAC så må du kjøpe magneter til dem :)

Mine MUG øyeskygger kom med magnet :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO

Mine MUG-favoritter er Homecoming, Sensuous (over en lignende base, superfin!), Vanilla Bean, Moondust, Barcelona Beach, Taupe Notch, Shimma Shimma, Mermaid, Burlesque, Latte, Mocha og Bada-Bing. ;)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva

Mine MUG øyeskygger kom med magnet :)

De pleier ikke å komme med magnet? De kommer med metallplate (som passer inn i Z-paletten f.eks). Z-paletten har magnetbunn, MAC-palettene har metallbunn. Så det er motsatt. Skal man ha MAC i en Z-palette trenger man de metallplatene, og skal man ha MUG i en MAC-palett trenger man magneter. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Jeg har ingen MUG-skygger, men er veldig mange skygger jeg kunne tenkt meg! Synes frakta er så dyr så gidder aldri...

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
evy93

De pleier ikke å komme med magnet? De kommer med metallplate (som passer inn i Z-paletten f.eks). Z-paletten har magnetbunn, MAC-palettene har metallbunn. Så det er motsatt. Skal man ha MAC i en Z-palette trenger man de metallplatene, og skal man ha MUG i en MAC-palett trenger man magneter. 

upsi  :blush: var det jeg mente  :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Katharina

Jeg har ingen MUG-skygger, men er veldig mange skygger jeg kunne tenkt meg! Synes frakta er så dyr så gidder aldri...

Nei, det er derfor jeg også stusser

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Nei, det er derfor jeg også stusser

Frakta er jo ikke SÅ dyr men etter å ha handla på FU osv så blir man fort bortskjemt når det gjelder frakt :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
DivaG

Tips jenter, de passer helt perfekt i coastal scents sine tomme paletter, som kommer med magnetbunn, og gjør dem superenkle å fiske ut og omrokkere! Z palette er så.... Rotete

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Jade

Ja, jeg bruker også Coastal Scents sine paletter til MUG. Og så bruker jeg de til MAC som jeg har satt metallplate på baksidene. Sitter godt :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Jeg kjøpte en del MUG-skygger fra Merethe, og liker kvaliteten på de jeg har prøvd - men altfor mange av fargene fungerer ikke for meg... Kanskje jeg må ha fokus på dem neste uke!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja

Jeg syns 6 dollar er råbillig shipping fra USA, jeg! Jeg vurderer å bestille et par neste gang jeg får lønn, hovedsaklig fordi jeg har så lyst på Foiled-skyggene etter å ha hørt Amanda Ensing prate om de i sin 2014-favoritter video. Noen som har prøvd de?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO

Jeg syns 6 dollar er råbillig shipping fra USA, jeg! Jeg vurderer å bestille et par neste gang jeg får lønn, hovedsaklig fordi jeg har så lyst på Foiled-skyggene etter å ha hørt Amanda Ensing prate om de i sin 2014-favoritter video. Noen som har prøvd de?

Er en egen tråd om Foiled-skyggene her i Øyne og Øyenbryn. ;)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

Flere som har bestilt fra MUG nå som det er gratis frakt? Hva har dere evt. bestilt eller skal bestille?:beauty:

Jeg har litt lyst til å bestille en stor z-palette, men tror ikke jeg trenger noe fra MUG selv :) enn du?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Jeg har litt lyst til å bestille en stor z-palette, men tror ikke jeg trenger noe fra MUG selv :) enn du?

Det kan være lurt, litt å spare på gratis frakt på z-paletter, men du må da slenge med noen skygger eller løsvipper også :giggle: 

Prøvde å bestille farger jeg mangler i samlingen og ikke bare farger som er "ååå så fin :in-love:". Så det ble Cosmopolitan, Cupcake, Shimma Shimma, Goddess og en liten, rosegull z-palett. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

Det kan være lurt, litt å spare på gratis frakt på z-paletter, men du må da slenge med noen skygger eller løsvipper også :giggle: 

Prøvde å bestille farger jeg mangler i samlingen og ikke bare farger som er "ååå så fin :in-love:". Så det ble Cosmopolitan, Cupcake, Shimma Shimma, Goddess og en liten, rosegull z-palett. 

Mje, har tre skygger fra MUG og har ikke brukt dem på sikkert et år :P Men de har litt LA splash da, så vurderer å kjøpe en ny leppefarge derfra..

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider