Katharina

Øyeskygger fra Makeup Geek

Recommended Posts

LinnCaroline

Jeg la inn to bestillinger siden det var gratis frakt for å unngå ekstrakostnader. Jeg fikk derfor Z-paletten for et par dager siden, men mangler øyenskyggene (selv om jeg bestilte de først). :( Hadde vært greit å få de i dag eller i morgen, så jeg kan leke med med de i helgen. Det er ikke noe gøy med en tom Z-palett.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Noen som har skaffet seg enten duochrome skyggene eller pigmentene? 

LinkNei, men så på Dominique på Periscope i dag, og da viste hun de. Men det er en lang og skravlete video, jeg tror ikke man får spolt :P Hun viser ihvertfall fargene og forteller om de forskjellige. Noen stainer ganske kraftig, det har jeg ikke hørt noen andre nevne.

Link: https://www.periscope.tv/w/aNRYFzEwODk2MjMwfDF2QXhSWlpWZEJOeGyK526fR95iAd0c6AqctzHgRENnsCwOBfXJpgSbiQuHPA==

Edited by Nora

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

LinkNei, men så på Dominique på Periscope i dag, og da viste hun de. Men det er en lang og skravlete video, jeg tror ikke man får spolt :P Hun viser ihvertfall fargene og forteller om de forskjellige. Noen stainer ganske kraftig, det har jeg ikke hørt noen andre nevne.

Link: https://www.periscope.tv/w/aNRYFzEwODk2MjMwfDF2QXhSWlpWZEJOeGyK526fR95iAd0c6AqctzHgRENnsCwOBfXJpgSbiQuHPA==

Åhhhhh DOM!!! <3

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

For de som vil ha Mannypaletten er det link til forhåndsbestilling her: http://www.makeupgeek.com/store/mannymua-makeup-geek-palette.html

Akkurat nå står det at de er utsolgt, men at det kommer flere innen 5 timer, så dere får bare fortsette å sjekke. Ellers er det flere i morgen når det er offisiell lansering :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Jeg trenger litt hjelp jenter :P

Skal kjøpe MannyMUA-paletten, men jeg er så usikker på om jeg skal sende direkte til Norge, eller om jeg skal sende via Shipito. Den koster jo $45, og med frakten på $9-10 blir det jo moms og fortolling i tillegg :eyeroll: Greia da er at jeg vil slenge med noen ting til for at det skal være "verd" det.. Hva bør jeg gjøre? Og hva bør jeg eventuelt kjøpe i tillegg? Tenker på et eller to Sculpting Powders, og kanskje noen øyeskygger til? Mye kan jo bestilles fra BB med gratis frakt? Og dermed holde det under momsgrensen lettere siden jeg kan legge inn flere mindre bestillinger, men jeg haaar så lyst på paletten!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
1 minutt siden, Helene said:

Jeg trenger litt hjelp jenter :P

Skal kjøpe MannyMUA-paletten, men jeg er så usikker på om jeg skal sende direkte til Norge, eller om jeg skal sende via Shipito. Den koster jo $45, og med frakten på $9-10 blir det jo moms og fortolling i tillegg :eyeroll: Greia da er at jeg vil slenge med noen ting til for at det skal være "verd" det.. Hva bør jeg gjøre? Og hva bør jeg eventuelt kjøpe i tillegg? Tenker på et eller to Sculpting Powders, og kanskje noen øyeskygger til? Mye kan jo bestilles fra BB med gratis frakt? Og dermed holde det under momsgrensen lettere siden jeg kan legge inn flere mindre bestillinger, men jeg haaar så lyst på paletten!

Hvis du har abonnement hos Shipito kan du jo sende den til lager og slå den sammen med en annen pakke en annen gang (hvis du kan vente).

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Hva koster det å sende fra MUG til shipito? Jeg hadde nok bestilt alt jeg ville ha også sendt det med shipito, det blir vel rimeligere i lengden? :blush:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene
21 minutter siden, Nora said:

Hvis du har abonnement hos Shipito kan du jo sende den til lager og slå den sammen med en annen pakke en annen gang (hvis du kan vente).

Har abonnement ja, men har ingenting (eller planer om å få noen ting :P) der å slå den sammen med :P

10 minutter siden, tapermari said:

Hva koster det å sende fra MUG til shipito? Jeg hadde nok bestilt alt jeg ville ha også sendt det med shipito, det blir vel rimeligere i lengden? :blush:

Jeg aner ikke, faktisk! Har ikke sjekket :silly: 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
1 minutt siden, Helene said:

Har abonnement ja, men har ingenting (eller planer om å få noen ting :P) der å slå den sammen med :P

Jeg aner ikke, faktisk! Har ikke sjekket :silly: 

Da synes jeg du skal sende rett til Norge. Du kan jo høre om det er noen andre på forumet som skal ha ting, så kan frakt og mva deles på :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene
3 minutter siden, Nora said:

Da synes jeg du skal sende rett til Norge. Du kan jo høre om det er noen andre på forumet som skal ha ting, så kan frakt og mva deles på :)

Ja, det er det jeg heller mot :)

Du skal ikke ha noe du da, @Åshild? :beauty: 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Åshild
1 hour ago, Helene said:

Ja, det er det jeg heller mot :)

Du skal ikke ha noe du da, @Åshild? :beauty: 

Hmmm, jeg kunne forsåvidt tenke meg MannyMua-paletten, og noen sculpting powders.. :angel: Men kommer ikke MannyMua-paletten til bb etterhvert? :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene
8 minutter siden, Åshild said:

Hmmm, jeg kunne forsåvidt tenke meg MannyMua-paletten, og noen sculpting powders.. :angel: Men kommer ikke MannyMua-paletten til bb etterhvert? :) 

Jeg tror ikke det, jeg har ikke lest noe om det i allefall.. Regner egentlig ikke med det i og med at den er LE :dont-know:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Åshild
1 hour ago, Helene said:

Jeg tror ikke det, jeg har ikke lest noe om det i allefall.. Regner egentlig ikke med det i og med at den er LE :dont-know:

Da må vi kanskje foreta oss en bestilling da? Jeg har to pakker på vei til shipito, så vi kunne jo ha slått den sammen med dem :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider