LinnH

Din "one and done" øyeskygge

Anbefalte innlegg

Minnea

Inglot 397 og 399, samt MAC All That Glitters eller Woodwinked.

Og jeg fikk plutselig for meg at jeg trenger On and On Bronze...

Alle trenger on and on bronze! :D

Inglot 402P blir ofte brukt om jeg skal ha bare en skygge. Men jeg har alltid en form for kremskygge under. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smudge

Tja, de jeg bruker mest alene er vel all that glitters, sable og woodwinked. Ofte tror jeg at jeg skal legge en skygge, men ender opp med fem likevel :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Woodwinked er en skygge jeg må lete frem igjen. Jeg synes den blir så oransje i globalen, men nydelig på lokket, så mulig det er en skygge jeg kun kan bruke sammen med andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Tja, de jeg bruker mest alene er vel all that glitters, sable og woodwinked. Ofte tror jeg at jeg skal legge en skygge, men ender opp med fem likevel :P

Haha, samme her! Blir alltid minimum 5 stk... :P

Woodwinked er en skygge jeg må lete frem igjen. Jeg synes den blir så oransje i globalen, men nydelig på lokket, så mulig det er en skygge jeg kun kan bruke sammen med andre.

Jeg er avhengig av Painterly under når jeg skal bruke Woodwinked, har den faktisk på i dag, over Painterly, men glemte Painterly under øyet, så der ble den veldig oransje og måtte kamuflere med en mørkere brun over. :P

Nå er jeg veldig, veldig dårlig på å bruke bare EN øyenskygge, for jeg føler at jeg alltid må ha en matt base, en matt medium-lys globalfarge som kan bygges opp (a la MAC Kid, Wedge, Quarry, UD NAKED2), en lys shimmer til øyenkroken (feks MAC Nylon), en farge på lokket og en mørk matt som jeg kan bruke som liner og på ytre del på lokket for å "løfte" øynene litt (feks MAC Brun).. :P

Men mine nærmeste "One and done"-skygger må bli MAC Era, Satin Taupe, Patina, Mulch, INGLOT P402, MUG Taupe Notch, Homecoming og MUG Hipster. :)

Liker også godt Maybelline Bad to the Bronze CT også, men føler alltid at jeg må ha noe over denne, syns den er for" tørr" til at den legger seg fint nok til å bruke alene. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Haha, samme her! Blir alltid minimum 5 stk... :pJeg er avhengig av Painterly under når jeg skal bruke Woodwinked, har den faktisk på i dag, over Painterly, men glemte Painterly under øyet, så der ble den veldig oransje og måtte kamuflere med en mørkere brun over. :P

Jeg bruker alltid painterly eller tilsvarende på lokket, men ikke alltid jeg har den så langt opp i globalen. Skal være obs på dette neste gang jeg bruker den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Jeg bruker alltid painterly eller tilsvarende på lokket, men ikke alltid jeg har den så langt opp i globalen. Skal være obs på dette neste gang jeg bruker den.

Verdt et forsøk! Jeg må alltid bruke den på hele, pga blodårer, og bare duser den mot ingenting under brynet. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Akkurat nå bruker jeg MAC All that glitters om jeg bare skal ha en. Eller Urban Decay Naked fra Naked paletten, men har veldig lyst til å finne en kremskygge til å bruke daglig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lene

Inglot 399 er super alene på lokket til hverdags. På fest blir det ofte bare Inglot 428 ( mørkblå). Bare på lokket, og duset opp i globalen samt litt under øynene. Det er kjapt å legge og ser ut som det har tatt lang tid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Martine

Jeg har mange slike skygger, eller kanskje jeg bare er lat?

Era, wedge og Patina fra MAC, Nepal fra Nars og Stone kremskygge fra Bobbi Brown må være de mest populære som slike skygger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jeg og :P "Åh, denne er jo så fin, den kan jeg slenge på! Ja, med bare litt definisjon i globalen, da... Og kanskje litt ekstra oomph der. Også må jeg jo ha noe under øyet... Åååhh, også er jo den så fin!"... :giggle:

De få gangene det skjer er det Sable eller skygger i samme sjanger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anna

Noen som kan tipse om en fargerik "one and done"-skygge? Har lyst å bruke mer farger, men har lite tid om morgenen

MAC Coppering og Antiqued er veldig fine, men jeg har aldri prøvd dem helt alene før tror jeg ikke. Jeg skal ha med Coppering på studietur, så da kan jeg teste :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider