Gå til innhold

Sminkespeil med lys

Anbefalte innlegg

Noen som har testet dette sminkespeilet? https://www.iglow.no/new_york_milluminate_sminkespeil/ Jeg er på desperat etter bedre sminkelys, spesielt nå i det evige mørket. Sminkespeilet jeg har nå er et billig et med mange bittesmå «lysprikker» rundt og det er helt verdiløst, merker ingen forskjell fra eller til. I den lyse årstiden sitter jeg med vanlig sminkespeil foran vinduet, men det går ikke nå...Står ikke noe om lystemperatur på speilet da, bare varmt og kaldt lys, men er jo bare å sende en Mail.

Drømmespeilet er dette fra mirrormirror: https://mirrormirror.se/collections/sminkljus/products/sminkspegel-silver Det har studiolys i tillegg til varmt og kaldt lys, men det blir så ekstremt dyrt med moms og gebyr og ikke trekker de fra den svenske momsen heller. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• PewPew

12

• Michelle

7

• VictoriaCharlotte

7

• Wasabi

5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takk Jeg var for lat til å finne målebånd. Googlet 20 cm, i god tro om at det skulle dukke opp noe som illustrerte 20cm. Så jeg kunne få en anelse. Dukket opp en haug med linjaler og en mann i truse

Ja, jeg fant de ikke der, og hun skrev det i annonsen. Sendte akkurat melding...jeg liker å få ting unnagjort når jeg først finner noe.

Men, om ottolitespeilet er for sterkt lys i til å se på, er det ikke da bedre å kjøpe et penere speil og heller ha en lampe bak som lyskilde? Ottolitespeilet er jo ganske stygt

3 timer siden, Wasabi skrev:

Noen som har testet dette sminkespeilet? https://www.iglow.no/new_york_milluminate_sminkespeil/ Jeg er på desperat etter bedre sminkelys, spesielt nå i det evige mørket. Sminkespeilet jeg har nå er et billig et med mange bittesmå «lysprikker» rundt og det er helt verdiløst, merker ingen forskjell fra eller til. I den lyse årstiden sitter jeg med vanlig sminkespeil foran vinduet, men det går ikke nå...Står ikke noe om lystemperatur på speilet da, bare varmt og kaldt lys, men er jo bare å sende en Mail.

Drømmespeilet er dette fra mirrormirror: https://mirrormirror.se/collections/sminkljus/products/sminkspegel-silver Det har studiolys i tillegg til varmt og kaldt lys, men det blir så ekstremt dyrt med moms og gebyr og ikke trekker de fra den svenske momsen heller. 

Oi, det fra iGlow så lovende ut! Må si ifra om du kjøper det. :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 minutter siden, Michelle skrev:

Oi, det fra iGlow så lovende ut! Må si ifra om du kjøper det. :) 

Ja, ikke sant? :D Har sendt Mail nå for info om lystemperatur og sånt. Kommer nok til å bestille det, kanskje jeg endelig skal kunne se hva jeg gjør, hehe. Skal si i fra, ja :) 

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...
16 minutter siden, Michelle skrev:

@Wasabi Fikk du svar på den mailen? Ser at speilet er utsolgt nå, men vurderer sterkt å kjøpe det når det kommer inn igjen. 

Har glemt å oppdatere, men jeg kjøpte det jeg. :D Fikk svar på mailen, de visste ikke noe om lystemperatur, men det er både varmt, kaldt og nøytralt lys med dimmer. Jeg er såååå fornøyd, endelig ser jeg hva jeg gjør! :happy-dancing:

• Like 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...

Da har jeg fått mitt speil og jeg er som @Wasabi, VELDIG fornøyd!! Det er så stort og fint, og det at man kan dimme lyset og velge mellom dagslys, kaldt lys og varmt lys er jo helt genialt. Eneste minuset er at der er ikke et "nærspeil", men bruker da bare et lite speil om jeg trenger å være up close and personal... Gleder meg vilt til å sminke meg på fredag! 

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
37 minutter siden, Michelle skrev:

Da har jeg fått mitt speil og jeg er som @Wasabi, VELDIG fornøyd!! Det er så stort og fint, og det at man kan dimme lyset og velge mellom dagslys, kaldt lys og varmt lys er jo helt genialt. Eneste minuset er at der er ikke et "nærspeil", men bruker da bare et lite speil om jeg trenger å være up close and personal... Gleder meg vilt til å sminke meg på fredag! 

Så bra du er fornøyd! :) Jeg elsker det speilet. Helt enig i at det eneste minuset er at det ikke er et nærspeil og jeg bruker også et lite håndholdt speil når jeg trenger noe nærmere. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 8 months later...

Må bare inn her og fortelle at dette speilet tåler helt ekstremt lite! Jeg har klart å fått en brist i mitt speil da noe kom til å berøre speilet. Vanskelig å forklare hva som skjedde men at det sprakk på midten er helt utrolig ettersom det knapt var trykk mot speilet! Jeg har jo hatt Ottlite i maaange år og det har vært fraktet hit og dit og vært litt hardt medfart, mens dette speilet her ikke tålte et ørlite dult. Men men, heldigvis går ikke sprekken akkurat der ansiktet mitt vanligvis er så da er det ikke så altfor plagsomt..... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
20 timer siden, Michelle skrev:

Må bare inn her og fortelle at dette speilet tåler helt ekstremt lite! Jeg har klart å fått en brist i mitt speil da noe kom til å berøre speilet. Vanskelig å forklare hva som skjedde men at det sprakk på midten er helt utrolig ettersom det knapt var trykk mot speilet! Jeg har jo hatt Ottlite i maaange år og det har vært fraktet hit og dit og vært litt hardt medfart, mens dette speilet her ikke tålte et ørlite dult. Men men, heldigvis går ikke sprekken akkurat der ansiktet mitt vanligvis er så da er det ikke så altfor plagsomt..... 

Æsj, så kjipt! Må nesten ha vært en svakhet i det eller noe? Jeg har begynt å tenke på å bytte ut Ottlite, og lurer på om jeg skulle kjøpt det svenske (?) som ble skrevet om tidligere her, eller om jeg skulle ha det der.. For du er fornøyd ellers?  

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, Tone skrev:

Æsj, så kjipt! Må nesten ha vært en svakhet i det eller noe? Jeg har begynt å tenke på å bytte ut Ottlite, og lurer på om jeg skulle kjøpt det svenske (?) som ble skrevet om tidligere her, eller om jeg skulle ha det der.. For du er fornøyd ellers?  

Det er mulig! Jeg er fornøyd med speilet ellers, ja. Jeg er veldig fornøyd med de ulike typene lys (dagslys, kaldt, varmt) og selve speilet er jo stort og fint. Du kan også dimme lysstyrken. Minuset er at du kan ikke snu det og ha et "nærspeil" på andre siden slik som med Ottlite, men det er null stress for min del. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
20 timer siden, Michelle skrev:

Det er mulig! Jeg er fornøyd med speilet ellers, ja. Jeg er veldig fornøyd med de ulike typene lys (dagslys, kaldt, varmt) og selve speilet er jo stort og fint. Du kan også dimme lysstyrken. Minuset er at du kan ikke snu det og ha et "nærspeil" på andre siden slik som med Ottlite, men det er null stress for min del. 

Ja det høres veldig bra ut! Jeg sminker meg egentlig ikke i Ottlite (har det så langt unna fordi jeg ikke synes det er høyt nok så har bygd det opp), bare bruker det som lys og «oversiktsspeil», har et bordspeil i tillegg, så det er ikke noe problem :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 23.8.2020 den 1.07, Michelle skrev:

Æsj, så utrolig kjipt! :( Jeg ville klaget på det, for det er jo et dyrt speil og skal tåle såpass. Så høres ut som en svakhet med ditt speil. Har sikkert kommet borti mitt flere ganger jeg og, for jeg er ganske klønete av meg. Bra sprekken ikke er akkurat over ansiktet ditt, men irriterende likevel da. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider