Anniken

NARS-tråden

Anbefalte innlegg

Anniken

NARS fortjener også egen tråd :D

Jeg ble veldig skuffet over vårkolleksjonen og synes den var bortimot like fargerik som concealer.

http://www.temptalia.com/sneak-peek-nars-spring-2015-collection

.... og prisen for årets mest misvisende navn på en blush går til NARS... Ikke mye reckless over denne altså.

http://www.temptalia.com/nars-reckless-blush-review-photos-swatches

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
evy93

NARS fortjener også egen tråd :D

Jeg ble veldig skuffet over vårkolleksjonen og synes den var bortimot like fargerik som concealer.

http://www.temptalia.com/sneak-peek-nars-spring-2015-collection

.... og prisen for årets mest misvisende navn på en blush går til NARS... Ikke mye reckless over denne altså.

http://www.temptalia.com/nars-reckless-blush-review-photos-swatches

Huff... Hva tenker de på? Ikke en fristende kolleksjon!  :thinking:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anniken

Huff... Hva tenker de på? Ikke en fristende kolleksjon!  :thinking:

Jeg for min del er innmari vinterlei og savner generellt farge (kan nesten ikke vente til grønt gress, blomster osv osv). Vårkolleksjoner burde da være litt mer inspirerende enn noe som ser ut som mer snø  :snowman:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
evy93

Jeg for min del er innmari vinterlei og savner generellt farge (kan nesten ikke vente til grønt gress, blomster osv osv). Vårkolleksjoner burde da være litt mer inspirerende enn noe som ser ut som mer snø  :snowman:

Ja, når jeg tenker på vår så er det farger som pasteller, gult, fersken osv som dukker opp hos meg. Ikke nude... Forstår virkelig ikke hva de tenkte på når de bestemte seg for å lage en hel nude kolleksjon!  :P Men men! Som Mariann sier, penger spart!!  :dance:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle

Æææææsj. Altså, concealer var det rette ordet! Jeg har ikke så mye fra Nars, men de få tingene jeg har prøvd har jeg stort sett vært fornøyd med. Tror ikke denne kolleksjonen er tidspunktet for å teste noe mer for å si det sånt. :giggle:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Har noen prøvd Audacious leppestiftene? Og i noen andre farger enn de typiske brun-rosa-mauve-ish fargene? Jeg MÅ kjøpe noen av disse i Paris, men jeg klarer jo ikke å bestemme meg for hvilke farger jeg vil ha..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Callo

Jeg synes NARS har fryktelig mye fint (jeg syns også de er fryktelig dyre, så det er fint lite jeg har derfra), men denne kolleksjonen er det lett å stå over, ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mariann

Har noen prøvd Audacious leppestiftene? Og i noen andre farger enn de typiske brun-rosa-mauve-ish fargene? Jeg MÅ kjøpe noen av disse i Paris, men jeg klarer jo ikke å bestemme meg for hvilke farger jeg vil ha..

Jeg har syv av disse, men bare en er ikke brun-rosa-mauve-ish :P De er veldig gode og anbefales!

Ang farge ville jeg gått bananas og swatchet om jeg fikk anledning til å se dem live.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Jeg har syv av disse, men bare en er ikke brun-rosa-mauve-ish :P De er veldig gode og anbefales!

Ang farge ville jeg gått bananas og swatchet om jeg fikk anledning til å se dem live.

Hahaha, hvorfor er jeg ikke overrasket over at du har så mange? :P Anniken kan ha fortalt meg om din samling i går ;) 

Ja, tror jeg kanskje bare må swatche litt og kjøpe de fargene som jeg liker :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Hvis man må velge, Orgasm eller Deep Throat? Jeg er veldig blek, så alt blir ganske fargesterkt på meg. Nøytral mot litt rosa hud.

Jeg hadde valgt Deep Throat! Nå er ikke jeg så veldig fan av Orgasm, da, og jeg synes Deep Throat er litt mer nedtonet siden den ikke har så voldsomt skimmer som Orgasm :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anja

Jeg har såå lyst til å teste blushene og Audacious leppisene! Synd at NARS skal være så vrient å få tak i!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Renate

Hvis man må velge, Orgasm eller Deep Throat? Jeg er veldig blek, så alt blir ganske fargesterkt på meg. Nøytral mot litt rosa hud.

Uten tvil Deep Throat! Orgasm er i mine øyne veldig oppskrytt og kler ikke alle slik det ofte blir hevdet. Jeg har samme hudtone som deg og Deep Throat går veldig fint på meg :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Renate

Takk for svar, Marie, Maliima og Renate! Ekstra trygghet at du, Renate, har litt like farger :) Da blir det Deepthroat

Om jeg husker rett så var det min første blush fra NARS, altså den som har skyld i min tidligere samlemani når det kommer til disse blushene. Hadde et mål om å samle alle sammen, og var godt på vei ganske lenge. Men nå har det kommet så mange at jeg henger ikke helt med lenger :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anja

Om jeg husker rett så var det min første blush fra NARS, altså den som har skyld i min tidligere samlemani når det kommer til disse blushene. Hadde et mål om å samle alle sammen, og var godt på vei ganske lenge. Men nå har det kommet så mange at jeg henger ikke helt med lenger :P

Jeg vil gjerne se den blushsamling der :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider