MariaK

Den generelle eyeliner-tråden!

Anbefalte innlegg

MariaK

Her kan vi legge ut tips, triks, bilder og minireviews av våre favoritteyelinere. :) Er mange som er utrolig flinke på eyeliner her, og vet det er noen som øver seg (meg selv), så tips og triks blir hvertfall godt tatt imot fra meg. 

Jeg fant et spennende produkt på Sephora nå. Tarteist Clay Paint Liner. Kjenner jeg er litt nysgjerrig, må lese meg opp litt. På bildene på Sephora så så den hvertfall svart og fin ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege

Spennende konsept, men kanskje litt grisete og innviklet? Det krever jo litt da, når man først må klemme ut litt produkt på en overflate, så dyppe kosten og så legge linjen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Det er ikke noe man slenger på seg 10 minutter før man må dra nei! :P Men hadde vært artig å prøvd når man har goood tid til å sminke seg. Kan se for meg at den er ganske lett å jobbe med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
evy93

Stilig! Creds for å prøve noe helt nytt, vet ikke heeelt hva jeg tror om den da  :P Men skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å prøve den en eller annen gang  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle

I dag fikk jeg til nærmest helt like vinger. Det krever en fest av store dimensjoner! :party:  Øynene mine er megakjipe, og i tillegg ulike, så det har blitt en del øving før jeg fikk det til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smudge

Ååååå den vil jeg ha! En hygienisk gave på tube! Lurer på om den holder seg fuktig lenger enn linere på krukke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Monica

Kom over et bilde av swatches av mine tre eyelinere fra MUS. :)

Chocolate Cheesecake - Water Spring - Czar

Jeg liker alle tre godt. De er pigmenterte, kremete og sitter godt langs vippekanten (der jeg bruker dem). En av mine absolutte favoritt eyelinere av alle jeg har er Chocolate Cheesecake. Jeg bruker den MINST en gang i uka. Det er en nydelig kald brunfarge med kjempeflott shimmer.  :in-love:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Monica

Chocolate Cheesecake ser så fin ut! 

Alle burde ha den, for den er SÅ fin! Blir glad av å tenke på den, haha :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Alle burde ha den, for den er SÅ fin! Blir glad av å tenke på den, haha :D

Haha såpass! Må sjekke den ut, de er jo ikke noe dyre heller!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Monica

Haha såpass! Må sjekke den ut, de er jo ikke noe dyre heller!

Verdt å sjekke ut altså :) Jeg kommer helt klart til å kjøpe en back-up når min krymper enda litt til. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smudge

Lurer på hvor mange ganger jeg må se på den gull-lineren før jeg ender opp ed å kjøpe den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Monica

Lurer på hvor mange ganger jeg må se på den gull-lineren før jeg ender opp ed å kjøpe den.

Nei, det var det. Det er en utrolig kul farge i allefall. Tror den hadde vært kjempefin til deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smudge

Nei, det var det. Det er en utrolig kul farge i allefall. Tror den hadde vært kjempefin til deg :)

Jeg bruker mye gull så jeg skulle gjerne hatt den i samlingen min. Samtidig må jeg prøve å være litt fornuftig hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Monica

Jeg bruker mye gull så jeg skulle gjerne hatt den i samlingen min. Samtidig må jeg prøve å være litt fornuftig hehe.

Hvis du plutselig får 140 kr til overs så er den verdt å vurder i allefall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Kom over et bilde av swatches av mine tre eyelinere fra MUS. :)

attachicon.gifIMG_3094.jpg

Chocolate Cheesecake - Water Spring - Czar

Jeg liker alle tre godt. De er pigmenterte, kremete og sitter godt langs vippekanten (der jeg bruker dem). En av mine absolutte favoritt eyelinere av alle jeg har er Chocolate Cheesecake. Jeg bruker den MINST en gang i uka. Det er en nydelig kald brunfarge med kjempeflott shimmer.  :in-love:

Ser ut som om jeg må ha Chocolate Cheesecake ja :in-love:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Noen som har kajal fra Illamasqua her? Jeg har en i nude og den er forferdelig dårlig synes jeg. 

Jeg har hatt et par som aldri har blitt brukt. Steinharde saker...

Beste nude liner er Nars Rue Bonnaparte om du er på jakt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Jeg har hatt et par som aldri har blitt brukt. Steinharde saker...

Beste nude liner er Nars Rue Bonnaparte om du er på jakt ;)

JA! Min er så hard og jeg får ikke noe pigmentasjon ut av den. Takk for tips! Men neste gang blir det nude liner fra Pacifica, den er veldig god og creamy :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider