Katharina

Blush

Anbefalte innlegg

Katharina

Jeg fant ingen Blush-tråd, så tenkte det var på tide. 

Personlig har jeg alltid hatet å bruke blush, men i det siste har jeg virkelig hatt lyst til å ta tak i det hatet, for jeg synes at blush gjør en så stor forskjell på andre. Per dags dato bruker jeg bare Style fra MAC, men er på jakt etter en litt mer "highlighterblush" til våren, så bare rop ut :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Benefit Dandelion kan kanskje være et godt valg. Spørs litt egentlig. Jeg er veldig glad i den til sommeren, det ser skikkelig fin ut på. Peachykeen syntes jeg også er veldig fin til sommeren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg vet at det er delte meninger rundt Nars Orgasm, men jeg synes det er en skikkelig fin blush, spesielt på våren :D

Ellers liker jeg godt NYX Angel og Milani Luminoso :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Benefit Dandelion kan kanskje være et godt valg. Spørs litt egentlig. Jeg er veldig glad i den til sommeren, det ser skikkelig fin ut på. Peachykeen syntes jeg også er veldig fin til sommeren :)

Ja, har lurt på blushene til Benefit leeenge, så da blir det kanskje denne da :D

Jeg vet at det er delte meninger rundt Nars Orgasm, men jeg synes det er en skikkelig fin blush, spesielt på våren :D

Ellers liker jeg godt NYX Angel og Milani Luminoso :)

Jeg har faktisk Orgasm, men klarer rett og slett veldig sjeldent å bruke den. Synes rett og slett ikke at jeg kler den. Men kanskje jeg skal dra den fram igjen til våren :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Kanskje du kunne testet ut Deep Throat fra Nars i stedet? Den er også veldig fin ferskenrosa, og ikke like skimrende som Orgasm. Ellers er MAC Fleur Power fin til absolutt alle. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
eleonor.n

Min favorit er Peachykeen fra MAC <3  Just nu prøvar jag en blush fra ett merke som heter Makeup Studio, men har ingen formening om den ännu. Er det nån som prøvat den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Idapida

Jeg er sånn i tvil om min egen blushbruk om dagen, jeg har naturlig ganske røde kinn. Men jeg bruker gjerne en foundation med lett dekk, og jeg liker å sminke meg naturlig, og nå har jeg en periode der jeg synes omtent alle blushene jeg har blir for mye, nesten uansett mengde (dersom det skal være noe vits i å ha på...). Til og med Mac Mocha, som har vært en storfavoritt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Jeg er sånn i tvil om min egen blushbruk om dagen, jeg har naturlig ganske røde kinn. Men jeg bruker gjerne en foundation med lett dekk, og jeg liker å sminke meg naturlig, og nå har jeg en periode der jeg synes omtent alle blushene jeg har blir for mye, nesten uansett mengde (dersom det skal være noe vits i å ha på...). Til og med Mac Mocha, som har vært en storfavoritt...

Kanskje MAC Cubic hadde vore noko for deg. Den er nesten usynleg, men gjev eit fint løft liksom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Idapida

Kanskje MAC Cubic hadde vore noko for deg. Den er nesten usynleg, men gjev eit fint løft liksom.

Den ser veldig, veldig fin ut! Jeg har jo også Launch Away, som også er litt sånn som du beskriver, synes jeg. Men så er det jo sånn at jeg har så lyst til å bruke andre fine, sterke blushfarger, men så blir det bare for mye til hverdags.  :thinking: :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Monica

Spørs jo litt hva du tenker med highlighterblush, tenker du en med litt shimmer eller bare en mer oppløftende effekt. For det siste så elsker jeg å bruke theBalm Frat Boy, spesielt på våren og sommeren. Den gir en sånn frisk og fin farge. :) 

Deep Throat fra NARS inneholder litt shimmer, men ikke for mye, den gir også en frisk og fin effekt. 

Jeg har lyst på Benefit Rockateur selv da jeg tror den kan gi en fin oppløftende og frisk effekt med litt glød. Noen her som har den og har noen meninger angående dette?  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Spørs jo litt hva du tenker med highlighterblush, tenker du en med litt shimmer eller bare en mer oppløftende effekt. For det siste så elsker jeg å bruke theBalm Frat Boy, spesielt på våren og sommeren. Den gir en sånn frisk og fin farge. :)

Deep Throat fra NARS inneholder litt shimmer, men ikke for mye, den gir også en frisk og fin effekt.

Jeg har lyst på Benefit Rockateur selv da jeg tror den kan gi en fin oppløftende og frisk effekt med litt glød. Noen her som har den og har noen meninger angående dette?

Benefit Rocksteur er min favorittblush. Bruker den ekstremt mye. Jeg syntes den er oppløftende og har en veldig frisk effekt på huden min. Venninner sier alltid at jeg ser bra ut når jeg har den på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Frat boy høres lovende ut :D Jeg vil ha en mer oppløftene effekt. Litt sann naturlig glød

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Kanskje du kunne testet ut Deep Throat fra Nars i stedet? Den er også veldig fin ferskenrosa, og ikke like skimrende som Orgasm. Ellers er MAC Fleur Power fin til absolutt alle. :)

Enig og enig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Monica

Jeg synes Frat Boy er perfekt til den varmere tiden på året. Den gir litt farge, men ikke like sterk som på swatchen under selvsagt. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle

Jeg tenkte med én gang Benefit Coralista. Den er en sånn fin passer-til-alle-ferskenblush med litt skimmer. For meg, som liker dem pigmenterte og har en blushspisende hud, er den ikke pigmentert nok, men fargen er ekstremt fin om du bare vil ha et hint av farge. :)

Jeg kan ellers slenge meg på tipset om blusher fra Milani, om du vil prøve noe billig først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smudge

Benefit coralista er kjempefin på blek hud. Som belle sier er den ikke superpigmentert, men den gir veldig fin glød og kan bygges litt sterke i farge med flere lag. Veldig kjekk blush på dager der en føler at det må gå litt fort uten at det går feil hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arlandria

Er ikke Coralista ganske vanskelig å få tak i nå? Hvis du ikke har Shipito, er det nok enklere å få tak i de to andre. Hvertfall fram til Douglas får inn Benefit :)

Deep Throat er på lista her også, forresten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle

Du kan få min prøvestørrelse (2*2 cm ca, er inni en sånn pakke med plass til lip gloss og to benetint (de får du ikke *ler*)) på Coralista om du vil betale frakten. Har prøvd den med den tilhørende kosten én gang. Send PM om du er interessert. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg er veldig glad i theBalm Hot Mama. Jeg har NARS Orgasm og Deep Throat, men de blir ikke så mye brukt som de fortjener. Frat Boy har jeg ikke brukt så mye. Jeg må bli flinkere til å rotere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Renate

Blush er det sminkeproduktet jeg liker aller best, det gjør liksom så mye med ansiktet. Men det er helt umulig å velge en favoritt, tror nesten jeg ikke klarer å lage en topp 10 en gang :P Tenkte på det i går faktisk, da jeg satt og koste meg da jeg kikket gjennom blushskuffen. Det eneste jeg kom frem til er at jeg trenger flere ferskenfargede blusher :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Jeg bruker så sjeldent blush at det er pinlig. Men i dag brukte jeg faktisk en annen enn MAC Style for første gang på veldig lenge. TheBalm Instain Toile!

Du kan få min prøvestørrelse (2*2 cm ca, er inni en sånn pakke med plass til lip gloss og to benetint (de får du ikke *ler*)) på Coralista om du vil betale frakten. Har prøvd den med den tilhørende kosten én gang. Send PM om du er interessert. :D

Var den til meg? :shock:

Endret av Katharina

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider