Katharina

Blush

Anbefalte innlegg

Minnea

Frat boy er veldig fin og annvendelige, men synes ikke den gir så mye glød. 

Tenkte å foreslå Clinique all over color i peony (nå er det lenge siden sist altså!), men lurer på om den ikke selges lengre? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Line

Tenkte å foreslå Clinique all over color i peony (nå er det lenge siden sist altså!), men lurer på om den ikke selges lengre? 

Hadde vært upassende med et nytt forum uten Minneas pushing av Peony (som forøvrig er helt greit).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle

Jeg bruker så sjeldent blush at det er pinlig. Men i dag brukte jeg faktisk en annen enn MAC Style for første gang på veldig lenge. TheBalm Instain Toile!

Var den til meg? :shock:

Det var den! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

Hadde vært upassende med et nytt forum uten Minneas pushing av Peony (som forøvrig er helt greit).

Haha, jeg kjøpte også Peony på grunn av Minnea :D

Peony er smittsom ;)

Det var jo også praktisk at de hadde prøve på den på Kicks, så ble den ikke så lett et bomkjøp. Men finner den ikke på Kicks.no nå. Har lyst på ny selv, min knuste :( 

Endret av Minnea

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Peony er smittsom ;)

Det var jo også praktisk at de hadde prøve på den på Kicks, så ble den ikke så lett et bomkjøp. Men finner den ikke på Kicks.no nå. Har lyst på ny selv, min knuste :(

Nå måtte jeg søke den opp bare for å se hva dere snakket om, og nå har jeg også lyst på den :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

Nå måtte jeg søke den opp bare for å se hva dere snakket om, og nå har jeg også lyst på den :(

Den gir en perfekt veldig naturlig glød, så super for å venne seg til blush. Og så er den fin over andre blusher når man blir vant til blush og begynner å ta av litt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oda

Jeg elsker NARS Madly! Den er definitivt min aller mest brukte blush, og for ett år siden slo jeg pannen på den! (Hit pan) Det er en av de jeg syntes er superannvendlig! I <3 blush

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Monica

Nei, den gir ikke glød som i shimmer osv. Men på meg ser fargen og finishen så fin og frisk ut at det nesten ser ut som jeg gløder likevel ;)

Skulle testet Peony ja, men usikker på om den selges lenger selv også :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Jeg tror helt ærlig mitt største problem er at jeg ikke klarer å legge blush. Har så røde kinn at jeg ser ut som rudolf med en gang. Noen som har en god tutorial? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

Jeg tror helt ærlig mitt største problem er at jeg ikke klarer å legge blush. Har så røde kinn at jeg ser ut som rudolf med en gang. Noen som har en god tutorial? 

Har ikke tutorials, men pleier å legge flere ganger med lette strøk om det er mye farge i blushen. Gjerne dyppe såvidt i panen for hver gang, men bare så vidt borti. Mikser ofte mer enn en farge, så jeg får bedre overganger. Og om jeg synes det ble litt mye, så legger jeg litt vanlig pudder over hele. Det demper bra :) 

Og så er det viktig med en god kost :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

Denne tråden fikk meg til å savne Peonyen sånn at jeg plutselig har bestilt min tredje på ebay! (første var prøve-størrelse)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Jeg har prøvd ut Coralista siden jeg fikk den med snille, snille Belle, og jeg liker den bare mer og mer! Synes ikke den gjør så mye med en gang jeg legger den, men virker som den blir finere når jeg har hatt den på litt? Jeg vet ikke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle

Så fint at du er fornøyd. :D Det er jo en farge som er veldig safe, men siden den inneholder litt skimmer, kan det godt stemme at den blir finere etterhvert. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Jeg vet at det er delte meninger rundt Nars Orgasm, men jeg synes det er en skikkelig fin blush, spesielt på våren :D

Ellers liker jeg godt NYX Angel og Milani Luminoso :)

​Har faktisk begynt å bruke Orgasmn igjen mye etter dette! hahah! Hadde helt glemt at jeg hadde den, men nå som jeg har begynt å få liiiiitt farge igjen er den så fin :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Denne tråden har fått meg til å gå igjennom blushboksen min og plukket ut noen jeg har brukt alt for lite, så nå er jeg klar for blush-rullering ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Line

Æsj, dere har fått meg hekta på blush. Bør jeg bestille Tarte tipsy eller blissful??? Er så usikker! 

Kommer jo an på hva du har og liker. Tipsy er mer oransj, Blussful korallrosa. Begge er fine. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Kommer jo an på hva du har og liker. Tipsy er mer oransj, Blussful korallrosa. Begge er fine. 

Bestilte Tipsy, så får vi håpe på det beste 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Ok, dere har fått meg helt på kjøret. Eller så er det våren, hvem vet? 
Er det noen som vet når/om max factor creme puff blush kommer til Norge? De skal visstnok vere dupes på Hourglass ambient light blushes, og det sier lommeboka mi ja takk til :D  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

Er det noen som vet når/om max factor creme puff blush kommer til Norge? De skal visstnok vere dupes på Hourglass ambient light blushes, og det sier lommeboka mi ja takk til :D  

​nå måtte jeg google disse... må ha ja! (selv om jeg har hourglass og...) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maj

​Lurer på det samme selv, går ikke mange dager mellom at jeg googler for å se om det har kommet noe om det.. Føles som om det tar år før Norge får nye produkter :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider