Katharina

Blush

Anbefalte innlegg

Katharina

​Lurer på det samme selv, går ikke mange dager mellom at jeg googler for å se om det har kommet noe om det.. Føles som om det tar år før Norge får nye produkter :P

​Ja, det føler jeg også... Lei av å vente, vil prøve desse!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dina

Jeg kjøpte en Max Factor Creme Puff Blush i dag :in-love: Synes fargeutvalget var litt kjedelig da. Var bare en jeg falt skikkelig for og det var 05 Lovely Pink.

Jeg syns heller ikke fargene var veldig wow, men 05 er veldig fin!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Jeg kjøpte meg Creme Blush Puff i Nude Mauve og Seductive Pink på Vita i dag, selv om jeg egentlig ikke har rå. Får skylde på at jeg fikk fri frakt til foundationen :giggle: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Kan sjekke opp mot de tre jeg har når jeg er hjemme fra ferie iallefall :) 

Takk, men jeg klarte selvsagt ikke å vente... har kjøpt 3 av de 4 tilgjengelige i Norge selv etter at jeg stilte det spørsmålet;) 

Endret av Azur

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

Takk, men jeg klarte selvsagt ikke å vente... har kjøpt 3 av de 4 tilgjengelige i Norge selv etter at jeg stilte det spørsmålet;) 

Haha :) den ene jeg har får man ikke her, men det er den mørkeste berry fargen så tror ikke den er noe match uansett, litt for rosa/lilla tenker jeg :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
XO

Er det noen her som har Milani Baked Blush i fargen Luminoso? Jeg er en NC25-NC30 og er så usikker på om den blir så lys at den ikke vises på meg :thinking:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Er det noen her som har Milani Baked Blush i fargen Luminoso? Jeg er en NC25-NC30 og er så usikker på om den blir så lys at den ikke vises på meg :thinking:

Den er kjempefin! Kan ikke tenke meg at du blir for mørk, for den er godt pigmentert :) 

Edit: swatchet likegreit til deg med den mørkeste foundationen jeg eier. No7 Beautifully Matte i Deeply beige (tror jeg fargen heter). Den er nok i NC/NW 30 området (hvordan ble jeg så mørk i fjor sommer?!?!).

2015-06-15_21.53.47.thumb.jpg.ff5751cd20

Endret av Nora

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
XO

Den er kjempefin! Kan ikke tenke meg at du blir for mørk, for den er godt pigmentert :) 

Edit: swatchet likegreit til deg med den mørkeste foundationen jeg eier. No7 Beautifully Matte i Deeply beige (tror jeg fargen heter). Den er nok i NC/NW 30 området (hvordan ble jeg så mørk i fjor sommer?!?!).

​Tusen takk for bilde og svar! Da var den bestilt :D Så den på Nikkietutorials sin kanal, men siden hun er så lys ble jeg litt usikker :P 

Endret av XO

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bodø

Min favoritt foreløpig er Sensai Satin Face Color, i fargen Petal. Kan ikke skryte på meg at jeg har prøvd så mange da.:blush:

Dessverre så knuste den etter en flytur til Tromsø. :( Skulle så gjerne hatt noen gode, men billigere alternativer. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
XO

Har fått og testet ut Milani Luminoso nå, og jeg forstår virkelig hvorfor så mange elsker den! Skikkelig nydelig ferskenfarge som gir en veldig fin glød <3 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Hvem har Inglot Freedom System Blushes? Hva synes dere? Finner jo ingenting om dem på forumet, og jeg vil ha forumjentene sine synspunkter! :giggle:

Jeg liker de godt! Veldig mange fine farger og god konsistens. De er veldig pigmenterte, så på min lyse hud kan jeg ikke bare slenge de på som med mye annet. De er løsere presset enn MAC. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smudge

Enig med Nora!  Fine farger men gjerne mer pigmenter enn mange andre blusher. Det er ikke negativt,  men greit å vite til de dagene man ikke har så god tid :giggle:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

@Smudge:  om jeg ikke husker helt feil, har du erfaring med blushene fra Jane Iredale? Kan du si noe om dem, og er det noen farger som er ekstra fine? Jeg har litt lyst på en nøytral blush som ikke gjør så jeg ser solbrent ut, gjerne med litt skimmer, og har litt lyst til å teste JI siden jeg er så glad i mineralfoundationene derfra. Jeg bruker Bisque nå om sommeren, Ivory om vinteren selv om den er litt for rosa. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smudge

@Smudge:  om jeg ikke husker helt feil, har du erfaring med blushene fra Jane Iredale? Kan du si noe om dem, og er det noen farger som er ekstra fine? Jeg har litt lyst på en nøytral blush som ikke gjør så jeg ser solbrent ut, gjerne med litt skimmer, og har litt lyst til å teste JI siden jeg er så glad i mineralfoundationene derfra. Jeg bruker Bisque nå om sommeren, Ivory om vinteren selv om den er litt for rosa. 

Jeg har to stykker, parfait som er brunrosa (forholdsvis naturlig og snill farge) og awake som er lys rosa. Begge sitter godt på huden og ser ikke pudrete ut.De er også enkle og legge og duse ut (ikke at de trenger så mye dusing). Konsistensen er myk og jeg føler de gir akkurat nok farge uten å bli klovn. De har ikke shimmer, men de føles heller ikke matte på huden. De er litt som pudderet som "smelter" inn i huden etter noen minutter. Om jeg husker det i morgen kan jeg swatche til deg ved siden av cubic. :) (om det skulle være noen tvil liker jeg de altså veldig godt).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Åshild

Jeg liker de godt! Veldig mange fine farger og god konsistens. De er veldig pigmenterte, så på min lyse hud kan jeg ikke bare slenge de på som med mye annet. De er løsere presset enn MAC. 

Enig med Nora!  Fine farger men gjerne mer pigmenter enn mange andre blusher. Det er ikke negativt,  men greit å vite til de dagene man ikke har så god tid :giggle:

Har dere noen favoritter jeg burde sjekke ut? :grin: Vurderer sterkt nummer AMC 58, 47, 28 og 29. 

Endret av Åshild

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smudge

Garg nei, vi har bestilt inn noen på jobb men jeg aner ikke nummer. Igjen - skulle virkelig ønske de hadde navn! Om jeg husker det i slutten av august skal jeg oppdatere deg med navn på de jeg synes er fine. :) 

Endret av Smudge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Åshild

Garg nei, vi har bestilt inn noen på jobb men jeg aner ikke nummer. Igjen - skulle virkelig ønske de hadde navn! Om jeg husker det i slutten av august skal jeg oppdatere deg med navn på de jeg synes er fine. :) 

Tusen takk, du får si ifra om du husker på det - men innen den tid har jeg helt sikkert skaffet meg flere Inglot blusher enn jeg har behov for :giggle:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider