Katharina

Blush

Anbefalte innlegg

Magpie

Jeg har to stykker, parfait som er brunrosa (forholdsvis naturlig og snill farge) og awake som er lys rosa. Begge sitter godt på huden og ser ikke pudrete ut.De er også enkle og legge og duse ut (ikke at de trenger så mye dusing). Konsistensen er myk og jeg føler de gir akkurat nok farge uten å bli klovn. De har ikke shimmer, men de føles heller ikke matte på huden. De er litt som pudderet som "smelter" inn i huden etter noen minutter. Om jeg husker det i morgen kan jeg swatche til deg ved siden av cubic. :) (om det skulle være noen tvil liker jeg de altså veldig godt).

Ja takk, jeg tar gjerne swatcher av begge to. :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smudge

blush.thumb.png.c1237d88586837dbc1452745fra venstre parfait, i midten cubic for referanse, til høyre awake.

parfait har ca samme lyshetsgrad og styrke som cubic bare med mer rosa i undertonen. Awake er litt mer pigmenter og har en litt friskere rosafarge. Finishen på de tre er ganske lik. Tenkte cubic var grei å sammenligne med siden du har den fra før :)

PS!  Bildet lyver litt side  awake er litt mer pigmenter enn de to andre selv om det ikke kommer frem.  Cubic er jo heller ikke oransje, men håper det illustrere litt likevel. 

Endret av Smudge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Har dere noen favoritter jeg burde sjekke ut? :grin: Vurderer sterkt nummer AMC 58, 47, 28 og 29. 

Jeg har ikke 47, men de 3 andre er mine favoritter! AMC 55 er også fin! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Åshild

Jeg har ikke 47, men de 3 andre er mine favoritter! AMC 55 er også fin! 

Haha, så gøy - har ganske lik smak vi da! :DMå sjekke ut 55 også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Hvem har Inglot Freedom System Blushes? Hva synes dere? Finner jo ingenting om dem på forumet, og jeg vil ha forumjentene sine synspunkter! :giggle:

Jeg har en del og er enig md Nora og Smudge. Skal prøve å finne bildene av mine! Jeg troooor det er 58 som er blant mine utlimate favoritter, den er helt nydelig! 

Edit: Fant ikke swatches (har sannsynligvis ikke swatchet dem likevel.....), men her er de jeg har:

IMG_7183_copy.thumb.jpg.7514198225acfd03

Endret av Tone

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Åshild

Jeg har en del og er enig md Nora og Smudge. Skal prøve å finne bildene av mine! Jeg troooor det er 58 som er blant mine utlimate favoritter, den er helt nydelig! 

Edit: Fant ikke swatches (har sannsynligvis ikke swatchet dem likevel.....), men her er de jeg har:

Jeg bestilte meg en blushpalette og nummer 28, 29, 47, og 58, så jeg er spent på å teste dem ut! :D Men jeg ser noen svært interessante farger i palettene dine.. Spesielt 68, 32, og 55. 63 ser skikkelig skummel ut! :pain:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jeg bestilte meg en blushpalette og nummer 28, 29, 47, og 58, så jeg er spent på å teste dem ut! :D Men jeg ser noen svært interessante farger i palettene dine.. Spesielt 68, 32, og 55. 63 ser skikkelig skummel ut! :pain:

Yay! Håper du liker dem - men vær obs på både pressing og pigmentering :P Og 63 er drittskummel... Egentlig er alle de nederste skumle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Åshild

Yay! Håper du liker dem - men vær obs på både pressing og pigmentering :P Og 63 er drittskummel... Egentlig er alle de nederste skumle.

Hehe, det skal jeg være! Synes uansett Mac blushene er litt for hardt presset for min smak - så veldig spent på hvordan jeg liker Inglot. :D Ja, jeg tror jeg holder meg unna 63 ivertfall! Men si ifra om du har mulighet til å swatche dem en dag <3

Endret av Åshild

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hex

Har nettopp kjøpt Blush All Day fra MAC og liker den skikkelig godt til nå! Føler det er den perfekte brunrosa fargen, den sitter godt hele dagen og er enkel å legge :in-love: Ellers, og særlig til hverdags når jeg ikke rekker å legge foundation og annen sminke, bruker jeg Rose Petal fra Laura Mercier. Den smelter rett inn i huden og gir et veldig naturlig resultat. Perfekt på vinteren for min bleke hud! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO
9 timer siden, hex said:

Har nettopp kjøpt Blush All Day fra MAC og liker den skikkelig godt til nå! Føler det er den perfekte brunrosa fargen, den sitter godt hele dagen og er enkel å legge :in-love: Ellers, og særlig til hverdags når jeg ikke rekker å legge foundation og annen sminke, bruker jeg Rose Petal fra Laura Mercier. Den smelter rett inn i huden og gir et veldig naturlig resultat. Perfekt på vinteren for min bleke hud! 

Blush All Day er en av mine favoritter også, perfekt farge som passer til alt! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludo
On 10.2.2016 at 13.25, LinnCaroline said:

Vet dere hvordan Blush All Day er i forhold til Blushbaby? Jeg ser den blir sammenlignet flere steder, så lurer på om man trenger begge. :/

Jeg trodde blush all day hadde skimmer i seg? Om noen har swatch er jeg og veldig nysgjerrig på den :) Feeeeil.....ok- forskjellen er såogsi bare at blush all day er pro longwear= skal vare lengre. Ifølge mine Googlesøk, da 

Endret av Ludo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO
On 10.2.2016 at 13.25, LinnCaroline said:

Vet dere hvordan Blush All Day er i forhold til Blushbaby? Jeg ser den blir sammenlignet flere steder, så lurer på om man trenger begge. :/

21 timer siden, Ludo said:

Jeg trodde blush all day hadde skimmer i seg? Om noen har swatch er jeg og veldig nysgjerrig på den :) Feeeeil.....ok- forskjellen er såogsi bare at blush all day er pro longwear= skal vare lengre. Ifølge mine Googlesøk, da 

Blush All Day har shimmer ja, mens Blushbaby er matt. Jeg bruker begge to mye. ;)

Kan swatche de i morgen i dagslys,  minn meg på det om det ikke kommer noe i løpet av morgendagen! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO
15 timer siden, LinnCaroline said:

Synes du man trenger begge @ToneO? De ser jo ganske like ut. 

Kommer litt an på om du liker best shimmer eller matt finish, har du Blushbaby fra før? Jeg har faktisk aldri tenkt på at de er så like, men så det jo nå når jeg swatchet. :P

Jeg bruker mest Blush All Day av de to, shimmeret er veldig diskret, så den gir bare en fin glød. Så hvis jeg måtte valgt bare en av de to, eller faktisk bare en blush av alle jeg har, ville jeg definitivt valgt Blush All Day. I tillegg passer den til alt! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline
2 timer siden, ToneO said:

Kommer litt an på om du liker best shimmer eller matt finish, har du Blushbaby fra før? Jeg har faktisk aldri tenkt på at de er så like, men så det jo nå når jeg swatchet. :P

Jeg bruker mest Blush All Day av de to, shimmeret er veldig diskret, så den gir bare en fin glød. Så hvis jeg måtte valgt bare en av de to, eller faktisk bare en blush av alle jeg har, ville jeg definitivt valgt Blush All Day. I tillegg passer den til alt! ;)

Ja, jeg har Blushbaby fra før. Jeg liker blush som gir en fin glød, så jeg får sjekke den ut. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludo
On 14.2.2016 at 13.28, LinnCaroline said:

Ja, jeg har Blushbaby fra før. Jeg liker blush som gir en fin glød, så jeg får sjekke den ut. :)

Jeg kjøpte blush all day, og på meg med lys hud er det forskjell i tone, blushbaby har mer rosa og er noe mattere. Førstnevnte er mer....nude? 

Men: snoket i @Nora sin dagbok tror jeg, og kjøpte med stor tvil max factor nude mauve trallala blush, og :in-love:

Jeg elsker den! For en finish <3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Jeg kjøpte blush all day, og på meg med lys hud er det forskjell i tone, blushbaby har mer rosa og er noe mattere. Førstnevnte er mer....nude? 

Men: snoket i @Nora sin dagbok tror jeg, og kjøpte med stor tvil max factor nude mauve trallala blush, og :in-love:

Åh, jeg fikk også lyst på Max Factor blushene! Men ser på Vita.no at ingen av butikkene har noen av disse på lager, kan det stemme da? Skal prøve å få tak i et par etter jobb i dag. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen
16 minutter siden, ToneO said:

Åh, jeg fikk også lyst på Max Factor blushene! Men ser på Vita.no at ingen av butikkene har noen av disse på lager, kan det stemme da? Skal prøve å få tak i et par etter jobb i dag. ;)

Den funksjonen er ny og full i feil, så ville sjekket i butikk selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Nude Mauve er en blush jeg aldri hadde funnet uten forumet:in-love: Den passer til alt, bruker den både alene og som underlagt til andre blusher.

Jeg merker jeg bruker MAC blushene mine veldig sjelden, så burde egentlig ikke kjøpt flere.

Nyeste tilskudd er The Balm Hot Mama (jada vet jeg er sent ute!) og den er vanvittig fin:in-love: Jeg har brukt mye Nars Orgasm i det siste, men synes den er litt grov, og der er Hot Mama finkornet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie
45 minutes ago, LinnH said:

Nude Mauve er en blush jeg aldri hadde funnet uten forumet:in-love: Den passer til alt, bruker den både alene og som underlagt til andre blusher.

Jeg merker jeg bruker MAC blushene mine veldig sjelden, så burde egentlig ikke kjøpt flere.

Nyeste tilskudd er The Balm Hot Mama (jada vet jeg er sent ute!) og den er vanvittig fin:in-love: Jeg har brukt mye Nars Orgasm i det siste, men synes den er litt grov, og der er Hot Mama finkornet.

Jeg har bare oversett MF-blushene, så kanskje jeg burde sett på Nude Mauve siden jeg aldri får somlet meg til å kjøpe Warm Soul. Jeg kjøpte også Hot Mama for et par-tre måneder siden. Først syntes jeg den var for lite pigmentert, men det var muligens en hinne som måtte brytes, for nå er den helt perfekt, og som sagt mye mer finkornet enn Orgasm, og for meg også mye finere for huden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

@ToneO Douglas.no har også disse :)

4 timer siden, Magpie said:

Jeg har bare oversett MF-blushene, så kanskje jeg burde sett på Nude Mauve 

Det er den perfekte så-nøytral-at-den-er-nesten-ikke-er-der, men gjør likevel mye. Som LinnH bruker jeg den både alene og under annet.

Jeg har tre. Nude Mauve er mest brukt, tett fulgt av Seductive Pink. 

Endret av Azur

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Fikk tak i i dag på et lite, lokalt parfymeri! Kjøpte kun Nude Mauve, men tror muligens jeg sikkert bortom Vita i morgen og kjøper en til... :in-love:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider