Katharina

Blush

Anbefalte innlegg

Andrea
20 timer siden, Stjernefrukt said:

Den så jo veldig fin ut :in-love: Men finner den ikke i butikk...? Finnes den fortsatt, eller er jeg bare fryktelig dårlig til å lete? Finner bare gamle artikler om den...

Må se litt nøyere på den.  Takk for tips :)

Du kan få kjøpe min hvis du vil, den har bare ligget og tatt opp plass en stund nå :blush: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stjernefrukt
9 timer siden, Lucce skrev:

Bruker Mac Cream Color Base i Movie Star Red hvis jeg vil ha rød blush. Jeg syns den er veldig fin, men om du heller vil ha pudderblush kan du jo se på Nars Exhibit A? Denne har jeg ikke selv, men den har stått på ønskelisten lenge :)

Den så dødsfin ut, men jeg tror den er LE (?), og jeg tror bare jeg får til pudderblusher... Pudrete som jeg er. Nars tror jeg blir for oransje...

8 timer siden, Magpie skrev:

Frankly Scarlet, ja. :) Slik går det når man forsøker å skrive mens ungene forsøker å drepe hverandre. Exhibit A er forresten også rødoransje, ikke rent rød.

Haha, kjenner følelsen. Men det kom noe bra ut av det, for jeg fikk øynene opp for fever :in-love:

8 timer siden, Line skrev:

Den nye fra Chanel; Rouge Profond, er også veldig fin @Stjernefrukt

Å, den hadde jeg glemt, den falt jeg jo skikkelig for da noen la ut bilde av den i Chanel-tråden. Og SÅ fin den var på deg da. Den ender nok opp hos meg uansett, selv om jeg kjøper noen andre. Takk for påminnelsen :blush:

1 time siden, Andrea skrev:

Du kan få kjøpe min hvis du vil, den har bare ligget og tatt opp plass en stund nå :blush: 

Ja takk :grin:

Og PS: tusen takk for svar alle sammen, så greie dere er  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mariann
4 minutter siden, helesy said:

Er helt hekta på nip+fab sitt blush palette

Nå måtte jeg google denne, ser fin ut. Hvor kjøper du den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
iheartpenguins

Fant ingen tråd der jeg kan spørre om dupes. Men jeg er på jakt etter en cruelty free dupe av Nars Madly blush... 

Noen som har noen tips? :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid
1 time siden, iheartpenguins said:

Fant ingen tråd der jeg kan spørre om dupes. Men jeg er på jakt etter en cruelty free dupe av Nars Madly blush... 

Noen som har noen tips? :) 

Jeg har ikke oversikt over hva som er cruelty free, men har du sjekket Temptalia sine dupes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
iheartpenguins
On 8.4.2018 at 21.31, Ingrid said:

Jeg har ikke oversikt over hva som er cruelty free, men har du sjekket Temptalia sine dupes?

Takk for tips! Har sjekket, men de fleste som da ikke er testet på dyr er utgått og finnes ikke lenger :( BUHUU

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl

Hvilken blush fra Mac anbefaler dere til likblek hud med gule undertoner aka NC10? Har sett på farger som Mocha og Desert Rose, men er redd de blir for mørk (liker ikke for pigmentert blush) og Well-Dressed, men er redd den blir for lyserosa og ikke helt det jeg er ut etter. Det perfekte hadde vært en lysere variant av Desert Rose tror jeg 😅

Edit: Ser nå at Well Dressed ikke selges hos Kicks og tenkte jeg skulle kjøpe der, så da gikk vel det alternativet i dunken. 

EDIT 2: OK, syns at Mocha ser best ut - noen som har swatches og som har en mening om hvordan den kan fungere til blek hud? Jeg dør av meg selv her - tror jeg må finne senga. Blir småsprø av all googlingen om blush nå.

Endret av tuffl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Michelle
17 minutter siden, tuffl said:

Hvilken blush fra Mac anbefaler dere til likblek hud med gule undertoner aka NC10? Har sett på farger som Mocha og Desert Rose, men er redd de blir for mørk (liker ikke for pigmentert blush) og Well-Dressed, men er redd den blir for lyserosa og ikke helt det jeg er ut etter. Det perfekte hadde vært en lysere variant av Desert Rose tror jeg 😅

Edit: Ser nå at Well Dressed ikke selges hos Kicks og tenkte jeg skulle kjøpe der, så da gikk vel det alternativet i dunken. 

EDIT 2: OK, syns at Mocha ser best ut - noen som har swatches og som har en mening om hvordan den kan fungere til blek hud? Jeg dør av meg selv her - tror jeg må finne senga. Blir småsprø av all googlingen om blush nå.

Jeg husker ikke om jeg har Desert Rose eller Well-Dressed (....), men jeg er storforbruker av Melba og Fleur Power. De er skikkelig fine, og jeg er ganske blek! :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg tror ikke jeg har Mocha, men vet den er veldig populær blant mange med blek hud. Well Dressed synes faktisk knapt på min hud, og jeg er også ganske lys. Den har et veldig fint shimmer, men det hjelper ikke så mye når den ikke vises. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl
10 timer siden, Michelle said:

Jeg husker ikke om jeg har Desert Rose eller Well-Dressed (....), men jeg er storforbruker av Melba og Fleur Power. De er skikkelig fine, og jeg er ganske blek! :) 

Jeg syns Melba er for fersken og kommer til å bli for oransje på meg for min smak og Fleur Power ser veldig intens ut? 😮 Men skal se på de når jeg er innom Kicks med Mac neste gang!

59 minutter siden, LinnCaroline said:

Jeg tror ikke jeg har Mocha, men vet den er veldig populær blant mange med blek hud. Well Dressed synes faktisk knapt på min hud, og jeg er også ganske lys. Den har et veldig fint shimmer, men det hjelper ikke så mye når den ikke vises. 

Ok, men det er bra! Egentlig er jeg ikke så gira på Well Dressed siden jeg ønsker en matt en og en som ikke er såå rosa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

Jeg er NW15, så litt annen fargetone. Og har ikke funnet noen rosa blusher fra mac som jeg er fornøyd med. Men tillater meg å anbefale et par fine matte rosatoner som funker bra til lys hud. Down Boy fra The Balm brukte jeg for første gang på lenge i går, og ble overrasket over hvor naturlig den ble på selv om den er temmelig rosarosa i boksen. Illamasqua Naked Rose er også kjempefin og lett-anvendelig. Den har vært en favoritt lenge :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arenika85
12 timer siden, tuffl said:

Mocha 

12 timer siden, tuffl said:

Jeg sier go for it! Den passer veldig bra til blek hud. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Michelle
2 timer siden, tuffl said:

Jeg syns Melba er for fersken og kommer til å bli for oransje på meg for min smak og Fleur Power ser veldig intens ut? 😮 Men skal se på de når jeg er innom Kicks med Mac neste gang!

Ok, men det er bra! Egentlig er jeg ikke så gira på Well Dressed siden jeg ønsker en matt en og en som ikke er såå rosa.

Melba er ganske "svak" i fargen, altså den blir ikke oransje på kinnene, bare en fin og lys ferskenfarge som lener like mye mot rosa som oransje, iallefall på min hud. :) Den er ganske nedtonet og fin, passer til alt! Fleur Power kan se skummel ut, men den er ikke det! Du får sjekke de ut i butikk. :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce

Jeg syns pigmenteringen på Mocha er veldig snill da. Jeg har nok ikke den lyseste huden, men siden jeg må bygge den opp litt ser jeg godt for meg at den funker på dem som er endel lysere enn meg og. (jeg er fortsatt nordisk lys, men ikke så lys som deg 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider