Tone

Colourpop Lippie Sticks + Pencils

Recommended Posts

Tone

Swatche- og erfaringstråd for leppeproduktene til Colourpop. Jeg fikk mine i dag, og er så langt superimponert!! Brills ser teit ut på meg, og Button var jeg litt skeptisk til da jeg først påførte, men jeg tror den kan funke. Rocket er også litt skremmende fordi den er DER PANG NEON, men jeg er generelt superfornøyd med valgene mine. 

Beklager for slitent fjes, jeg var nettopp hjemkommet fra jobb og orket ikke å sminke meg mer - mye morsommere å prøve nytt! 

Button, Frida, Rocket, I <3 This, Brills, I <3 This Pencil, Grind Pencil.

Button:

Frida:

Rocket:

I <3 This:

Brills:

I <3 This Pencil:

Grind pencil:

Edited by Tone

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

WOW! Flotte swatches, jeg har så lyst til å prøve Colourpop, gleder meg til den dagene de sender til Norge altså! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ceciliea

Så gøy med leppeswatcher! I <3 This var skikkelig fin til deg! Kanskje den må på ønskelisten :blush:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Jorid

Så flotte swatches! Synes Brills var litt kul, jeg! Men den trenger nok en heftigere øyesminke som motvekt.

Hva koster disse? Og hvordan kjennes de på leppene?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Mariann

De ser kjempefine ut! Og så flotte swatches! 

Mine ble sendt fra Shipito i går. Jeg var nokså forsiktig i fargevalg, ser her at jeg kunne vært litt tøffere  :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Så flotte swatches! Synes Brills var litt kul, jeg! Men den trenger nok en heftigere øyesminke som motvekt.

Hva koster disse? Og hvordan kjennes de på leppene?

De koster 5 doller stykket!!! Under 40 kroner, det er helt vilt! Jeg har ikke hatt annet enn liplineren på over lengre tid, men jeg likte dem veldig godt! Spent på å bruke en av leppestiftene i dag for å se hvordan de holder seg. Og ja, Brills kan kanskje bli kul - den var jo ikke akkurat heldig med omstendighetene, jeg følte meg helt naken med bare maskara og såpass synlige lepper, jeg pleier jo å kjøre omvendt!

Så fine  :in-love:  :in-love:  Hva lukter de?

De er nydelige! Og vet du, deeet la jeg ikke merke til. Så ikke noe, kanskje? Skal lukte på dem når jeg sminker meg!

Så fine Tone <3 Du kler jo alt!

Hahanåja, men takk <3 Det var overraskende fort gjort å swatche på leppene faktisk, når man aksepterer at det er fargene og ikke resten av fjeset som må i fokus - liker at forskjellene vises såpass godt når man gjør det sånn!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Så fine farger og swatches og Tonebilder! <3 Er veldig spent på ColourPop, de har så mange fine farger! Husker du forresten hvordan størrelsen på esken var? Sånn med tanke på Shipitofrakten ;)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider