Tone

Colourpop Lippie Sticks + Pencils

Recommended Posts

MariaK

Jeg bestilte 3 Lippie Stix og 5 øyenskygger igår! Gleder meg til de kommer :) Kjøpte Frida og Rocket, i tillegg til Elarie.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Så fine farger og swatches og Tonebilder! <3 Er veldig spent på ColourPop, de har så mange fine farger! Husker du forresten hvordan størrelsen på esken var? Sånn med tanke på Shipitofrakten ;)

Jeg betalte 6.77 USD for Airmail Economy, og det var plass til en del ekstra i den esken :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Jeg betalte 6.77 USD for Airmail Economy, og det var plass til en del ekstra i den esken :)

Oi, ikke verst! Greit å vite sånn ca hvor mye bestillingen kan fylles opp ;)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Lumiére så veldig fin ut, ligner ikke på noe annet jeg har! Det gjør forsåvidt ikke de andre heller :P Gleder meg til å få mine!!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Christine

Skulle gjerne ha kjøpt noen av disse, men jeg har ikke shipito og skal heller ikke ha det ;) . Haha, hvem prøver jeg å lure, det tvinger seg nok frem etterhvert :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ingridsk

Jeg har sååå lyst på Lumiére og Button, kjenner jeg, men å skaffe seg shipito da...  :thinking:

Hvordan er forresten holdbarheten på dem, dere som har noen? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Så fine Tone <3 Du kler jo alt!

Hun gjør det! Mens jeg satt her og tenkte at jeg ville kjøpe alle fargene, kom jeg på at jeg hadde som nyttårsforsett en gang å ikke få lyst på alt Tone har på leppene, for hun ser bare fantastisk ut i alt. Burde vite bedre by now, men lar meg påvirke likevel  :struggle:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Hun gjør det! Mens jeg satt her og tenkte at jeg ville kjøpe alle fargene, kom jeg på at jeg hadde som nyttårsforsett en gang å ikke få lyst på alt Tone har på leppene, for hun ser bare fantastisk ut i alt. Burde vite bedre by now, men lar meg påvirke likevel  :struggle:

Hahaha åh <3 <3 <3 

(Jeg er temmelig sikker på at du ville kledd disse her, altså! Spesielt Rocket, den ville du rocket!)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Maiken

Jeg har muligens lagt inn en liten bestilling. Jeg er så svaaak!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Hahaha åh <3 <3 <3 

(Jeg er temmelig sikker på at du ville kledd disse her, altså! Spesielt Rocket, den ville du rocket!)

Rocket var den første jeg la merke til og var sikker på at jeg måtte ha. Om de blir tilgjengelige fra et sted jeg bestiller fra that is. Men lurer nesten på om jeg skulle prøvd I<3this også :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Maiken

:clap:  :clap:  :clap:

Hvilke?

Frida, Button og Lumiere. Jeg er en pyse, men prøver å få til leppestift. (Også ble det såklart noen øyenskygger...  :blush: )

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Rocket var den første jeg la merke til og var sikker på at jeg måtte ha. Om de blir tilgjengelige fra et sted jeg bestiller fra that is. Men lurer nesten på om jeg skulle prøvd I<3this også :)

Det tror jeg faktisk! Den er innmari fin, og selv om jeg ikke enda har brukt den offentlig var den overraskende "lett" å bære, den er veldig synlig uten å bli for skummel, og det liker jeg. Likte nesten liplineren bedre enn leppestiften da - så det er mulig du trenger begge for å bruke dem sammen....

Frida, Button og Lumiere. Jeg er en pyse, men prøver å få til leppestift. (Også ble det såklart noen øyenskygger...  :blush: )

Gode valg!! Og såklart... ;) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
cn89

Uhh, de var skikkelig fine. Rocket :in-love:  Jeg bestilte 11 stk igår :P  Egentlig så kom jeg fram til 6 farger jeg synes var fine. Men siden Confetti er LE, og er i en pakke med 5 andre så ble den med også.  :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunnivator

Jeg har 4 stk, Rocket, LBB, Frida og Bossy, og liplinerene som hører til. :) Jeg må ha flere! De er så fine og behagelige å ha på. Veeldig god holdbarhet også. :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider