Tone

Colourpop Lippie Sticks + Pencils

Recommended Posts

Vannkringle

Veldig fine! Litt bittert at jeg ikke har shipito akkurat nå. Syns absolutt du burde bruke Rocket - den tok ikke over ansiktet ditt, som jeg tror den kan gjøre på en del andre :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anna

@Tone Har du bildene enda, sånn at du kunne lagt dem ut på nytt? Pretty please  :angel:<3 Venter på en pakke derifra nå, og når hvis jeg blir fornøyd vil jeg bestille enda mer når jeg får feriepenger.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

@Tone Har du bildene enda, sånn at du kunne lagt dem ut på nytt? Pretty please  :angel:<3 Venter på en pakke derifra nå, og når hvis jeg blir fornøyd vil jeg bestille enda mer når jeg får feriepenger.

Skal se om jeg finner dem på dataen senere i dag, krysser fingre!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

​Fant dem! Førsteinnlegget er oppdatert :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo

Veldig fine! Litt bittert at jeg ikke har shipito akkurat nå. Syns absolutt du burde bruke Rocket - den tok ikke over ansiktet ditt, som jeg tror den kan gjøre på en del andre :)

​Samme her, jeg har den lange ønskelisten :/

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anja

Hva het den du sendte snap av her om dagen, @Anja? Den så så sinnsykt smashing ut at den må på ønskelisten til feriepenger og skattepenger kommer :beauty: 

Det var Brills :) Både lineren og lippiestixen brukte jeg :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

IMG_7388.thumb.JPG.148d1608a81db7b39db16

Lippestix i Juicy! Finishen heter Hyper Glossy, og når den er ferdig å være glossy gjør den ikke som andre glossy ting og forsvinner - den blir mattere og sitter kjempefint enda ei stund. Megafornøyd - tipper denne blir mye brukt i sommer!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Smudge

Den var skikkelig sommerfrisk. Så utrolig kjekt at den slites pent av også! Det er en god bonus.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo

Endelig fått mine (og tatt meg tid til bilder) :D

I dag var det ikke sjans at jeg gadd mer sminke enn litt foundation og lepper så dere får bare se bort fra dead face:P

Leather (med leather liner) - matte

DSC08547.thumb.JPG.e38e996f25a3ef7ee3e46

Flawless - satin

DSC08562.thumb.JPG.1a9fa3ba5a8f7824253cb

Creature (med Creature liner) - matte

DSC08571.thumb.JPG.f5554090d6b974186d50b

Bossy - matte

DSC08587.thumb.JPG.b5e22e431e37349619a75

Bichette - matte

DSC08592.thumb.JPG.90799842ed3da46952c38

Jeg hater Satin-finisjen! Den er utrolig tørr og vanskelig å bruke. Ikke er den spesielt behagelig på heller. Flawless er en fin farge, men jeg tror ikke jeg kommer til å bruke den så mye. Matte-finishen er kremete og dødsdeilige <3 Skal definitivt kjøpe flere når økonomien tillater det.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Fine swatches, Marie! :) 

Sikker på at det ikke bare er Flawless som er vanskelig? Jeg har Frida, som også er Satin, og den er himmel og hav i forskjell fra Flawless. Flawless er så tørr at den omtrent smuler når jeg tar den på, mens Frida glir fint på! :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo

Fine swatches, Marie! :) 

Sikker på at det ikke bare er Flawless som er vanskelig? Jeg har Frida, som også er Satin, og den er himmel og hav i forskjell fra Flawless. Flawless er så tørr at den omtrent smuler når jeg tar den på, mens Frida glir fint på! :) 

Har jo bare Flawless i Satin, så det kan godt være! :) Frida er jo en kjempefin farge, så kanskje jeg gir den en sjanse hvis den ikke er like tørr :blush:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludde

Æsj, jeg som var fast bestemt på å ikke skaffe meg Shipito... Det kan være at jeg har det nå,og har lagt inn min første Colourpop bestilling :blush:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Oda

Noen som vet hvor lang tid det ca. tar fra man bestiller fra colourpop og til man får mail fra shipito? :)

første gangen tok det fem dager, og andre gangen tok det nesten tre :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Noen som vet hvor lang tid det ca. tar fra man bestiller fra colourpop og til man får mail fra shipito? :)

Sist tok det rundt 10 dager for meg. 7 dager fra jeg bestilte til de sendte pakken, og et par dager til frakt. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnH

Jeg har bare bestilt en gang og ble så overrasket for det tok bare 2 dager fra jeg bestilte til jeg fikk mail fra Shipito.

Fikk ikke mail om at det var sendt fra Colourop heller, er det vanlig?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Bestilte 26. juli og har ikke fått mail om at det er sendt enda, sto i ordrebekreftelsen at jeg skulle få mail når det var sendt og at skulle ta rundt 3-5 dager før det ble sendt. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Jeg bestilte på formiddagen 28. juli , fikk mail fra Shipito om at pakken var kommet like før midnatt 31. juli, fylte ut informasjon kort tid etter og fikk ny mail om at pakken var sendt 1. august klokka 00.56! Fikk aldri mail fra Colourpop om at pakken var sendt, men den sto som Completed på mine sider. Nå gleder jeg meg bare til post :D 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Jeg bestilte på formiddagen 28. juli , fikk mail fra Shipito om at pakken var kommet like før midnatt 31. juli, fylte ut informasjon kort tid etter og fikk ny mail om at pakken var sendt 1. august klokka 00.56! Fikk aldri mail fra Colourpop om at pakken var sendt, men den sto som Completed på mine sider. Nå gleder jeg meg bare til post :D 

Urettferdig! Typisk at det skal skje noe kluss første gangen jeg bestiller. Bør jeg gjøre noe?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnH

Urettferdig! Typisk at det skal skje noe kluss første gangen jeg bestiller. Bør jeg gjøre noe?

Har du logga deg inn på CP og sett statusen til ordren? Min står også completed på. Jeg sjekka ikke så nøye hvilken pakke som kom til Shipito, men ventet ikke andre heller, så regner med det var fra CP. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider