Tone

Colourpop Lippie Sticks + Pencils

Anbefalte innlegg

tapermari

Har du logga deg inn på CP og sett statusen til ordren? Min står også completed på. Jeg sjekka ikke så nøye hvilken pakke som kom til Shipito, men ventet ikke andre heller, så regner med det var fra CP. 

Kommer meg ikke inn, finnes visst ikke en bruker med eposten min, selv om de har sendt meg mail med ordrebekreftelse og trekt penger fra meg. Skjønner ingenting jeg nå. 

Edit: Jeg hadde visst sjekket ut som gjest, men fikk sporingsnr. med colourpop og pakken et visst forsinket i følge USPS. Den ble sendt 27. juli. Raskt og hyggelig svar fra kundeservicen til CP :-)

Endret av tapermari

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Våknet av at samboer stod og viftet en pakke i ansiktet mitt og det var fra Colourpop :dance: Synes pakken kom ganske raskt fra Shipito mtp at jeg valgte rimeligst frakt, var bittelitt dårlig pakket synes jeg, bra det ikke var skikkelige pudderprodukter. Gleder meg til å prøve lippiestixene i dag :beauty:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
XO

20160107_183924-1893962-7-1452188973437.

Swatches av alle fargene jeg har per nå. Jeg elsker at leppestiftene er så smale og at jeg ikke engang trenger lipliner :D Må bestille flere snart!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Jeg fikk pakke i går med blant annet Trippin settet!

image.jpeg.87eb3bb810a863a9774e67f3791fc

Her ved en vanlig lippie stix til venstre.

image.jpeg.29380b2380370ba3b7e1020af118c

Her har jeg skrudd helt ut liner og stix, så her er det selvfølgelig mindre enn i en vanlig stix, men likevel nok til at man får brukt den litt. Liker godt at Tootsi er en av fargene her, skulle gjerne hatt en med Lumière også! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun

Tar opp denne tråden jeg. Testet Let's Play i går, som er fra Hello Kitty colleksjonen. Den ga meg en veldig Trollmannen fra Oz- følelse, rubinskoene til Dorothy. Rubin- rød farge med glitter. Valgte å påføre et lag Lipcote over, som til en forandring ikke svidde på leppene. Denne kombinasjonen holdt hele dagen, fra ca 1330- 2330, selv med flere kopper kaffe og to måltider. De siste timene var den for å være ærlig heller ubehagelig, men jeg er likevel imponert. Kraftig, elegant farge som trenger veldig lite vedlikehold :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg gikk med "back-up" på jobb forrige uke, trengte 1 touch up på ettermiddagen ellers satt den som støpt fra 9-22, selv gjennom masse kaffe og suppe til middag. Imponert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun
3 timer siden, lykkelitenen said:

Jeg gikk med "back-up" på jobb forrige uke, trengte 1 touch up på ettermiddagen ellers satt den som støpt fra 9-22, selv gjennom masse kaffe og suppe til middag. Imponert!

Sjekket den nå, og for en utrolig nydelig farge. Ser ut som om den er lippie stix versjonen av Molly som jeg testet i dag, en nydelig, elegant farge, som bortsett fra at den sitter litt dårlig er perfekt som hverdagsleppestift. Da skal jeg huske Back up til neste salg :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen
5 minutter siden, Heidrun said:

Sjekket den nå, og for en utrolig nydelig farge. Ser ut som om den er lippie stix versjonen av Molly som jeg testet i dag, en nydelig, elegant farge, som bortsett fra at den sitter litt dårlig er perfekt som hverdagsleppestift. Da skal jeg huske Back up til neste salg :) 

Fikk masse skryt for den! Den er fresh og uvanlig men fortsatt kledelig og funker til hverdags om man liker farge :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun
Just now, lykkelitenen said:

Fikk masse skryt for den! Den er fresh og uvanlig men fortsatt kledelig og funker til hverdags om man liker farge :)

Jeg blir mer og mer variert på leppefronten, og denne er jeg sikker på er noe for meg. Søren at jeg ikke så den da jeg kjøpte forrige gang, men veldig godt å ha noe å glede meg til å kjøpe :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen
1 minutt siden, Heidrun said:

Jeg blir mer og mer variert på leppefronten, og denne er jeg sikker på er noe for meg. Søren at jeg ikke så den da jeg kjøpte forrige gang, men veldig godt å ha noe å glede meg til å kjøpe :) 

Googlet swatches nå og syntes den ser mer dempet og rosa ut på mange. På meg er den mer lilla med en mauveish tone til seg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene
On 8. desember 2016 at 19.15, lykkelitenen said:

Den så fin ut! :in-love: Må huske å få den med meg neste gang jeg bestiller.

Lippe Sticks er og blir mine favorittleppestifter, spesielt Créme og Matte!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun
9 minutter siden, LinnCaroline said:

Hvilke farger er deres favoritter? Jeg har svært få, men liker formulaen godt, så må snart bestille flere. :cool:

Favoritten er Let's Play, superglamorøs. Jeg er også veldig glad i I heart this lippie, en av de få leppefargene samboeren har gitt meg komplement for. Den jeg liker minst er Tiger, den er forsåvidt fin på, men siden den er i sheer formulaen sitter den ekstremt dårlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline
On 10.12.2016 at 16.28, Heidrun said:

Favoritten er Let's Play, superglamorøs. Jeg er også veldig glad i I heart this lippie, en av de få leppefargene samboeren har gitt meg komplement for. Den jeg liker minst er Tiger, den er forsåvidt fin på, men siden den er i sheer formulaen sitter den ekstremt dårlig.

Jeg må definitivt ha Let's Play etter den beskrivelsen du skrev tidligere. :giggle: Tror det blir noen leppiser i venninnegaver i år også. De er jo så billige i forhold til andre merker, og jeg synes kvaliteten er vel så god. Gøy å introdusere venner for noe nye merker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Michelle

Jeg er alltid så treg til å kaste meg på hypes, bestilte nettopp mine første lippie stix. :P 

Fargene jeg valgte er Sauce, Party Foul (fordi jeg eeelsker MAC Rebel, men den er så skummel og umulig å fjerne fra leppene, håper dette er en litt lysere og "mildere" dupe), She Bad, Oh Snap, Aquarius og Lumière. Noen som har noen av disse, har blek hud og liker dem? :blush:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
3 timer siden, Michelle skrev:

Jeg er alltid så treg til å kaste meg på hypes, bestilte nettopp mine første lippie stix. :P 

Fargene jeg valgte er Sauce, Party Foul (fordi jeg eeelsker MAC Rebel, men den er så skummel og umulig å fjerne fra leppene, håper dette er en litt lysere og "mildere" dupe), She Bad, Oh Snap, Aquarius og Lumière. Noen som har noen av disse, har blek hud og liker dem? :blush:

Nå er det en stund siden jeg har brukt mine, men jeg har ihvertfall Aquarius og Lumiere. Lumiere er veldig fin, en kald, nesten lilla, rosafarge. Passer godt til mange anledninger. Aquarius er etter det jeg husker ganske brun, men har ikke brukt den så mye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider