Andrea

La Roche-Posay

Anbefalte innlegg

Stjernefrukt

Jeg har prøvd diverse fra dette merket, og synes de fleste har vært ålreite, men ingen revolusjon. 

Det siste jeg prøvde var rosaliac cc-cremen som hun på apoteket mente ville være nydelig på min bleke/rødflekkete hud. Men den ble rett og slett knalloransje! Totalt bom! Synd egentlig, for den føltes ganske god på huden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PewPew

Jeg har blitt veldig glad i Toleriane Dermo Cleanser. Det er en duftfri og basic rensemelk, noe min kombinerte hud som til tider kan være noe sensitiv og evt dehydrert setter pris på. Har ikke testet den for å fjerne sminke eller solkrem, så kan ikke si noe om påstanden om at den kan brukes til det. 

Endret av PewPew

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Loekaas

Huden min er tørr for tiden, så tenkte å prøve meg på en mildere rens. Så nå har jeg bestilt LRP Toleriane rensen og håper på at den skal være snill mot huden min. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk
3 hours ago, Loekaas said:

Huden min er tørr for tiden, så tenkte å prøve meg på en mildere rens. Så nå har jeg bestilt LRP Toleriane rensen og håper på at den skal være snill mot huden min. 

Toleriane-rensen er kjempegod, så den er nok snill med huden din. I tillegg vil eg nok anbefale å innføre ei andiktsolje i rutinen om du ikkje brukar det frå før. På vintertid er det verkeleg gull verdt. Eg brukar no den der L'Oréal nutri gold-oljen og den er ganske god altså, hvis du ikkje vil bruke mykje pengar på ei olje liksom. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Loekaas
42 minutter siden, vakkerlakk said:

Toleriane-rensen er kjempegod, så den er nok snill med huden din. I tillegg vil eg nok anbefale å innføre ei andiktsolje i rutinen om du ikkje brukar det frå før. På vintertid er det verkeleg gull verdt. Eg brukar no den der L'Oréal nutri gold-oljen og den er ganske god altså, hvis du ikkje vil bruke mykje pengar på ei olje liksom. 

Takk for tips :) jeg har brukt olje tidligere, men det er sikkert flere år siden nå. For å være helt ærlig hadde jeg nesten glemt at det finnes :giggle: men jeg skal definitivt begynne med det nå, for noen partiet er helt krise. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen
43 minutter siden, Loekaas said:

Takk for tips :) jeg har brukt olje tidligere, men det er sikkert flere år siden nå. For å være helt ærlig hadde jeg nesten glemt at det finnes :giggle: men jeg skal definitivt begynne med det nå, for noen partiet er helt krise. 

Emma s. Sin olje i sensitivserien er magisk! Balanserer og fukter uten å bli kliss og har null parfyme. Kollegaen min med sensitiv hud nærmest kaster denne  etter kunder med sensitiv og tørr hud og kjempemange kommer tilbake og skryter over den og er så glad for anbefalingen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Caramella

Hei,

Jeg er på jakt etter nytt serum og krem. Nå bruker jeg Ultracalming serum og Skin smoothing cream fra Dermalogica. Er fornøyd med disse, men kunne tenke meg å prøve noe fra LRP. Huden min er sensitiv og fuktfattig. Noen som har anbefalinger? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
4 timer siden, Caramella said:

kunne tenke meg å prøve noe fra LRP. Huden min er sensitiv og fuktfattig. Noen som har anbefalinger? 

Sensitiv hud er ganske individuell, det spørs hva man reagerer på. Men jeg kunne ikke levd uten LRP Vita Mineral Omega 3 oljeserumet. Den er det jeg trenger når huden min er på det mest sensitive og/eller i sprengkulde. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Caramella
1 time siden, Azur said:

Sensitiv hud er ganske individuell, det spørs hva man reagerer på. Men jeg kunne ikke levd uten LRP Vita Mineral Omega 3 oljeserumet. Den er det jeg trenger når huden min er på det mest sensitive og/eller i sprengkulde. 

Takk for tips! Det skal jeg sjekke 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie
13 hours ago, Azur said:

Underskriver på første punkt, men er ikke det serumet egentlig fra REN?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
3 timer siden, Magpie said:

Underskriver på første punkt, men er ikke det serumet egentlig fra REN?

Jo! #brainfart @Caramella sorry for feilinfo, det serumet jeg nevner er merket Ren, ikke LRP

Endret av Azur

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Caramella
5 timer siden, Azur said:

Jo! #brainfart @Caramella sorry for feilinfo, det serumet jeg nevner er merket Ren, ikke LRP

Takk for korrigering. Til info kan jeg tilføye at huden min reagerer på veldig aktive produkter og trenger mye fukt. Jeg er fornøyd med Dermalogica, men kunne tenke meg å prøve noe annet for å finne ut om noe er enda bedre. Skrekkblandet fryd, for har reagert på mye tidligere. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider