Oda

Favoritt leppekombinasjoner

Recommended Posts

Oda

Mine er

MAC Cherry lipliner med MAC Mattene Lipstick i Tango over

MAC Mehr, MAC Cherry Lipliner i kantene og MAC Syrup lipstick over ( i denne rekkefølgen)

Litt MAC Go For it, Litt MAC Dark Side og Little Red Dress gloss fra Dior :)

Har flere, men var de jeg kom på nå :)
Hva er dine? :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Monica

Jeg er veldig glad i kombinasjonen MAC Vegas Volt med litt MAC Lipglass i Pink Lemonade over på sommeren. Begynte å glede meg til varmere tider bare jeg skrev det her nå  :rotfl:  :blush:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Renate

Jeg er veldig glad i kombinasjonen MAC Vegas Volt med litt MAC Lipglass i Pink Lemonade over på sommeren. Begynte å glede meg til varmere tider bare jeg skrev det her nå  :rotfl:  :blush:

Åh, de to minner meg om deg! :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

Jeg elsker MAC Spice lipliner + MAC Velvet Teddy! Nydelig kombinasjon som jeg bruker ganske ofte, men denne er vell også veldig standard. :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
DivaG

Lime Crime casmere velvetine, med l'oreal glamshine 05 rose crystal over. Eneste leppecomboen noen gang, hvor kjæresten min utbrøt "herregud, nå hadde du fine lepper"

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Lime Crime casmere velvetine, med l'oreal glamshine 05 rose crystal over. Eneste leppecomboen noen gang, hvor kjæresten min utbrøt "herregud, nå hadde du fine lepper"

​Bilde! :D  

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg liker godt UD Revolution leppestift i fargen Rush alene, men den er også fin over MAC Whirl. Den passer også sammen med MAC Soar, men da liker jeg helst å kun bruke lip liner rundt leppene enn å fylle leppene inn med Soar. Rush er forsåvidt fin over Soar også, og tror mange vil like den kombinasjonen. :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja

Min store all time favoritt er MAC Faux og Chantecaille Brilliant lipgloss i Lucky, men favoritten akkurat nå er MAC Saint Germain og Pro Longwear Lipglass i Patience, Please.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Arlandria

Mac Brave, med litt Craving over! Craving alene blir litt vel POW!! og skummel på meg, men lagt lett over Brave med kost, ble den kjempefin! Skikkelig bærfarge, uten å bli for mørk.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Katharina

Mac Magenta lipliner og Quick Sizzle. Tror Quick Sizzle var LE, eller så er den i alle fall ute av den permanente kolleksjonen :( Min første Mac-leppis <3 <3<3 

Mac Half Red lipliner og Captive

Mac Cherry med egentlig alle røde leppestifter

Mac Sin med Mac Strange Journey over 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Arlandria

Mac Soar og Craving/Loreal Maybelline Color Sensational i Hollywood Red (sykt like!)

Mac Modesty over Dervish, for å gjøre Modesty mer rosa og mindre brun :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
maliima

Anastasia Beverly Hills liquid lipstick "pure hollywood" med Jeffree Star "im nude" i midten/over :in-love: 0 lipliner required

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnCaroline

Anastasia Beverly Hills liquid lipstick "pure hollywood" med Jeffree Star "im nude" i midten/over :in-love: 0 lipliner required

Pure Hollywood ser så fin ut! Hvor har du kjøpt den?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
maliima

Pure Hollywood ser så fin ut! Hvor har du kjøpt den?

​Den er kjempefin! Og den SITTER. Bestilte direkte fra anastasiabeverlyhills.com, litt stiv fraktpris men er kun der man får kjøpt de utenom macys (tror jeg) med shipito

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anna

Jeg brukte MAC Cherry Lip Pencil i ytterkant og Ablaze Lip Pencil på hele leppa en dag. Det ble helt perfekt sommerrøde lepper. Brukte nok litt Mineralize lipstick i Lady at Play også, så  det går fint an uten Ablaze, som var LE.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Ikke er fargekombinasjon akkurat. Men har funnet ut at en fin måte å få til fargesterke lepper på jobb (uten at det tørker ut på to minutter) er å bruke clinique superbalm som base, og legge en pigmentert leppestift over med kost (f.eks viva glam miley <3). 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider