Oda

Favoritt leppekombinasjoner

Recommended Posts

Caroline

Jeg får jo nye favorittkombinasjoner stadig vekk, men nå om dagen er det mye Soar + Brave. Fyller inn hele leppen med Soar.

I'm such a basic bi***, men kombinasjonen er sånn akkurat passe nude med litt omph for ei som egentlig vil bruke mørke bærfarger hele tiden! 

Edited by Caroline

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Jeg brukte MAC Cherry Lip Pencil i ytterkant og Ablaze Lip Pencil på hele leppa en dag. Det ble helt perfekt sommerrøde lepper. Brukte nok litt Mineralize lipstick i Lady at Play også, så  det går fint an uten Ablaze, som var LE.

Ooohh, så det er Cherry jeg trenger til Ablaze, altså? Jeg elsker Ablaze, og angrer på at jeg ikke kjøpte den matchende liplineren, og har vært litt smått på jakt etter en lipliner som kan passe! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Oda

I det siste har jeg brukt Plumful veldig mye. Ikke alene, mest med More To Love lipliner og av og til Cherry lipliner. Elsker kombinasjonene :in-love:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anna

Ooohh, så det er Cherry jeg trenger til Ablaze, altså? Jeg elsker Ablaze, og angrer på at jeg ikke kjøpte den matchende liplineren, og har vært litt smått på jakt etter en lipliner som kan passe! 

Jaa, jeg synes det var veldig fint. Må jo selvfølgelig sørge for at overgangen blir smooth da, for de passer jo eeegentlig ikke sammen. Det var et uhell for meg egentlig, for jeg skulle bruke Ablaze på hele leppen, men så tok jeg opp Cherry og begynte å tegne med den istedenfor :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

En leppis fra boots no7 i fargen Romantic med ett tynt lag MAC Flamingo over! Gir en utrolig fin peachynude aommerfarge som ikke er for neon til min bleike hud :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
XO

Soar + Mehr
Whirl + Twig
Stripdown + Honeylove
Spice + Velvet Teddy 
Subculture + Myth 

Litt glad i mac sine leppeprodukter :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Stjernefrukt

Mine hverdagsfavoritter er Mac Staunchly Stylish + viva glam 2, eller Dervish + Modesty. Ganske safe kombinasjoner :blush:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider