bykatt

MAC Paint Pots

Anbefalte innlegg

Minnea

Her er det mest Maybelline sine color tattoos som har tørket ut. Paint Pots og Bobbi Brown sine har holdt bedre (men finner ikke noe som matcher hudtonen min i sistnevnte). Painterly er favoritten, men er uten nå. Klarer alltid å miste den i gulvet og knuse lokket litt 😲 Har en fra nå Zoeva som ligner, men som er hakket mer rosa. Når den er oppbrukt skal jeg tilbake til Painterly og aldri prøve noe annet 😅

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
På 6.2.2020 den 23.23, Oda skrev:

Brukte faktisk bare sminkefjerner (med olje) oppi, lot de virke noen timer og rørte rundt. Og alle fungerer helt perfekt igjen! Selv den ene som jeg aldri har kunne brukt siden den var så innmari tørr. Duraline/glycerin har aldri fungert som dette! Rist flasken godt, og hell over noen dråper i kremproduktet. I den megatørre tok jeg masse oppi, skudde på lokket og lot den stå et døgn. Tømte ut væsken og røre sammen.  Bare et tips om noen har et par uttørkede kremprodukter liggende :D 

Supert tips! Kjøpte samme sminkefjerner som du delte bilde av :) du rørte sammen på alle? (Ser for meg store Tan de Soleil blir litt gris å skulle røre i... trenger hjelp til å mote meg opp ☺️)

Endret av Azur

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oda
9 timer siden, Azur skrev:

Supert tips! Kjøpte samme sminkefjerner som du delte bilde av :) du rørte sammen på alle? (Ser for meg store Tan de Soleil blir litt gris å skulle røre i... trenger hjelp til å mote meg opp ☺️)

Jeg rørte alle som ikke var "smørbar"😂 Til og med den som minnet om uttørket leire ble fin igjen! 

Ååh savner virkelig Tan de Soleil😭 Brukte opp min og de er jo så vanskelig å få tak i..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

Trodde min Chanel «paint pot» var uttørket men fikk rørt litt i den så holder den litt til :) 

maybelline sine tørket ut kjapt (men savner de), Mac sine holdt i mange år, tror jeg skal kjøpe en ny til bare jeg får brukt opp noen av de jeg har fra clarins (de er mer som presset pudder så holder en evighet)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl

Jeg elsker fortsatt min aller første Mac paint pot i Vintage Selection <3 Tok den på idag igjen og jeg blir like forelska hver gang jeg tar den på meg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg kastet alle mine bortsett fra en ny Soft ocre  når jeg flyttet og angrer på det 😅 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider