Line

Yves Rocher

Anbefalte innlegg

Line

Jeg ser skryt av dette merket både her og der.vJeg har ikke testet mange produkter fra Yves Rocher, men er alltid nysgjerrig.

Så, del skuffelser og produkter du liker fra Yves!

post-47-0-61640200-1422484876.jpg

Endret av Line

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

Jeg er veldig glad i YR, det var mitt første møte med skjønnhet når jeg var liten, og jeg vil aldri glemme den fantastiske parfymen jeg fikk som liten :D og ikke minst det å bla i gjennom den store boken som fulgte med i bestillingene mamma gjorde :D 

Det siste året har jeg flere ganger benyttet meg av tilbudet om "første vare gratis" (tror det kommer en igjen snart), og fått 3 parfymer "gratis" ut av det, med frakt på kun kr 49, og gratis frakt ved kjøp over 150 kr så kan man få mye for lite :) synes og de er flinke til å ha tilbud ellers igjennom året og. 

Har testet flere solkremer/aftersun som jeg var fornøyd med. Også testet diverse rens som var billig og bra :) akkurat nå bruker jeg og mini størrelser av flere renser, koster 19 kr stk og perfekte flasker for reise! (og man kan fylle de opp enkelt med annen rens når man har brukt det opp).  Bare å søke opp "mini" så får man opp masse flott til en billig penge! :) 

Mascara favoritter: 

Volum-mascara

Veldig volum-mascara

begge disse holder seg på plass og gjør vippene mine fine! de smitter ikke av, liker nok den siste aller best. skal definitivt kjøpe begge på nytt.

Jeg liker også veldig godt neglelakkene dems. Jeg kjøpe og en  blush før jul men har ikke fått testet den ut så mye enda. Liker og produktene til føttene, og har bla en fotskrubb som er veldig bra (og lukter godt). 

Når det komme til dusjsåpene så er det mange år siden jeg har prøvd de, så kan ikke si så mye om dem. 

alt i alt, så er jeg veldig fornøyd med YR og liker å prøve ut nye ting fra dem :)

Husk at man også får kickback på YR :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun

Kaffedusjsåpen :). Klarer ikke legge inn linken siden jeg er på telefonen, men søk coffee beans så bør du finne den :). Koster litt under 25 kr, er på 200 ml og er i Jardins du Monde serien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Idapida

Yves Rocher; har/hadde de en sånn abonnementsordning mon tro? Eller at man fikk blad i posten, og skulle bestille? Lurer på om mamma var med på noe slikt, Yves Rocher er ihvertfall ett navn jeg husker veldig godt fra tidlig barndom, men jeg klarer ikke å huske noen spesifikke produkter. Det samme med Oriflame (derfra husker jeg en rosa eggeformet krem)  :clap:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce

Jeg er ikke noe glad i merket i seg selv. Prøvde en periode veldig mye derfra. Litt fordi det var billig, og mye fordi jeg var fattig student.

De selger jammen mye søppel....

....men den kaffesåpen. Den kjøper jeg om igjen og om igjen. Helt fantastisk lukt! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Kaffesåpen høres interessant ut! Jeg har en del parfymer derfra, noen fulle flasker og andre prøver, og altfor mange prøver på hudgreier. Er veldig glad i Neroliparfymen, og har prøvd andre ting som var både gode og litt kjipe, uten at jeg husker produktnavn.... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maiken

Har prøvd litt. Bestilte noen miniparfymer, men mest fordi de var så søte og perfekt som pynt i lillehylla på jålerommet. Vanille Noire er jeg veldig glad i, men så elsker jeg vanilje, da. :blush:

Ellers elsker jeg håndsåpen med organisk vanilje, men den finner jeg ikke lenger. Har dusjsåpen også, men synes den er litt for rennende, så bruker den som håndsåpe istedet.

Fikk en parfyme i gave også (so elixir?) men den taklet ikke hodet mitt (eller nesen, for den saks skyld) i det hele tatt. I samme gave fikk jeg noen tinted lipbalms og mascaraer også. Balmene er helt greie, mascaraen har jeg ikke prøvd enda.

Alt i alt ikke en nettbutikk jeg kommer til å handle fra i nær fremtid, med mindre de får inn håndsåpen igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Maklo

Jeg er veldig glad i YR, det var mitt første møte med skjønnhet når jeg var liten, og jeg vil aldri glemme den fantastiske parfymen jeg fikk som liten :D og ikke minst det å bla i gjennom den store boken som fulgte med i bestillingene mamma gjorde :D 

Det siste året har jeg flere ganger benyttet meg av tilbudet om "første vare gratis" (tror det kommer en igjen snart), og fått 3 parfymer "gratis" ut av det, med frakt på kun kr 49, og gratis frakt ved kjøp over 150 kr så kan man få mye for lite :) synes og de er flinke til å ha tilbud ellers igjennom året og. 

Har testet flere solkremer/aftersun som jeg var fornøyd med. Også testet diverse rens som var billig og bra :) akkurat nå bruker jeg og mini størrelser av flere renser, koster 19 kr stk og perfekte flasker for reise! (og man kan fylle de opp enkelt med annen rens når man har brukt det opp).  Bare å søke opp "mini" så får man opp masse flott til en billig penge! :) 

Mascara favoritter: 

Volum-mascara

Veldig volum-mascara

begge disse holder seg på plass og gjør vippene mine fine! de smitter ikke av, liker nok den siste aller best. skal definitivt kjøpe begge på nytt.

Jeg liker også veldig godt neglelakkene dems. Jeg kjøpe og en  blush før jul men har ikke fått testet den ut så mye enda. Liker og produktene til føttene, og har bla en fotskrubb som er veldig bra (og lukter godt). 

Når det komme til dusjsåpene så er det mange år siden jeg har prøvd de, så kan ikke si så mye om dem. 

alt i alt, så er jeg veldig fornøyd med YR og liker å prøve ut nye ting fra dem :)

Husk at man også får kickback på YR :D

​Jeg sier det samme som du sier først her :D Skikkelige barndomsminner fra YR :D  (Jeg ante ikke at man får Kickback da, men nå har jeg lært!)

Den siste mascaraen der er super! Jeg får lange, volumiøse vipper på første strøk. Jeg har og benyttet meg av "lokketilbud", og endt opp med billige parymer :) Jeg synes generelt parfymene er litt milde, eller nøytrale hvis jeg kan si det. Det er veldig mange gode dufter, med helt grei holdbarhet, men de er ganske safe. Supert til hverdags :D

Har også prøvd en del bodylotion og dusjåpe, og har ikke noe vondt å si om dem.

Jeg trodde lenge dette var et dårlig og useriøst merke, rett og slett på grunn av postordrebiten, og prisene. Jeg ante jo ikke at det finnes YR butikker! :P Fikk helt hakeslepp da jeg gikk forbi en i Amsterdam.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bitteliten

Jeg er ikke noe glad i merket i seg selv. Prøvde en periode veldig mye derfra. Litt fordi det var billig, og mye fordi jeg var fattig student.

De selger jammen mye søppel....

....men den kaffesåpen. Den kjøper jeg om igjen og om igjen. Helt fantastisk lukt! :)

Jeg har ikke vært borti noe jeg vil betegne som søppel fra dette merket.  Kan du utdype,  så man kan være litt advart?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce

Jeg har ikke vært borti noe jeg vil betegne som søppel fra dette merket.  Kan du utdype,  så man kan være litt advart?

Beklager at jeg svarer sent :) kan gjerne oppdatere om hva jeg syns virkelig ikke fungerte for meg og hvorfor (godt mulig det jeg syns er søppel er noe andre liker godt da....så håper ikke jeg fornærmer noen med det. Det blir jo bare mine erfaringer). Jeg må bare huske å gjøre det når jeg sitter framfor datamaskinen siden det blir for knotete på mobil. Har faktisk prøvd en hel del fra merket :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Noen som har benyttet seg av første vare gratis-tilbudet denne gang? Jeg hadde helt glemt av det men 3 timer igjen, så rekker det om jeg vil. 

Litt uvanlig få miniparfymer tilgjengelig? Finner bare Neroli, Ambre og Vanille noire.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludde

Jeg bestilte Tendre Jasmin og prøver på Neroli og Vanille Noir. Hadde lyst på fler prøver jeg også, har bare testet en annen YR parfyme tidligere. Bestilte den lille grønne Moment Bonheur parfymen også for å komme meg opp på 150 kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Jeg fikk Clea-parfymen gratis :)

Jeg tenkte å kjøpe årets LE Naturelle Osmanthe, så gratisvaren er grei. Prøver ellers å komme opp i 149 kr og gratis frakt og samtidig få testet ut flest mulig dufter gjennom mini og reisestørrelser ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smudge

Om gavekortet mitt ikke er gått ut må jeg ha. Jeg har ikke funnet kokosduften jeg fantaserer om!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Om gavekortet mitt ikke er gått ut må jeg ha. Jeg har ikke funnet kokosduften jeg fantaserer om!

Jeg liker den godt. Ble mye brukt i tropevarmen i fjor sommer da alt annet ble for mye. Veldig kjekk å ha. Men om det er drømmekokosen, vet jeg ikke å si.

Jeg er så fornøyd med Naturelle Osmanthus, altså :in-love: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider