Sign in to follow this  
Line

Yves Rocher

Recommended Posts

Azur
56 minutter siden, Stjernefrukt said:

Jeg hadde en parfyme jeg brukte som barn, men det var ikke den epleparfymen som ble linket til tidligere i tråden. Jeg mener den var rød, eller hadde rød kork. Jeg må være litt detektiv, ja! :)

Et sted å starte hvis du ikke har vært innom: http://www.fragrantica.com/designers/Yves-Rocher.html

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Stjernefrukt
11 minutter siden, Azur skrev:

Et sted å starte hvis du ikke har vært innom: http://www.fragrantica.com/designers/Yves-Rocher.html

Tusen takk, fant den med en gang! :party: Det var Cap Nature fruit rouge. Mamma kjøpte et sett med alle Cap nature-parfymene i, men jeg overtok både den røde, den grønne og den gule med vanilje. 

Åh, minner <3 Takk igjen for link.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla

jeg elsket de klistremerkene og frimerkene! og brukter timer med katalogen mens jeg så på Pamela Anderson sin tv-serie V.I.P og lurte på om jeg kunne sminke meg som henne :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Line
On 11. august 2016 at 20.40, Stjernefrukt said:

Tusen takk, fant den med en gang! :party: Det var Cap Nature fruit rouge. Mamma kjøpte et sett med alle Cap nature-parfymene i, men jeg overtok både den røde, den grønne og den gule med vanilje. 

Åh, minner <3 Takk igjen for link.

Den hadde jeg også!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
DivaG
On 9. august 2016 at 22.09, Tone said:

Min heter Grand Rouge og er i fargen Rose Poudre, kan teste den ordentlig i morra :-) 

Har snart brukt opp en, og bestilt en til meg, og en til lillesøss som forelsket seg helt når hun brukte den når hun gifta seg?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur

Nå har de fått inn den nye duften Accord Chic. Noen som har prøvd den? Kjipt av den norske butikken å ikke selge 15 ml reisestørrelse alene, slik andre lands nettbutikker gjør. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Line
On 19. september 2016 at 20.35, Azur said:

Nå har de fått inn den nye duften Accord Chic. Noen som har prøvd den? Kjipt av den norske butikken å ikke selge 15 ml reisestørrelse alene, slik andre lands nettbutikker gjør. 

Den er jeg også veldig nysgjerrig på. Holdt på å bestille den da YR hadde -30%-tilbud, men fornuften seiret. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur
3 timer siden, Line said:

Den er jeg også veldig nysgjerrig på. Holdt på å bestille den da YR hadde -30%-tilbud, men fornuften seiret. 

Jeg var i kontakt med dem i august for å høre om dato for Accord Chic i den norske butikken, la ved link til 15ml på .fr. Allerede da varslet de at den neppe kom i 15 ml for oss. Kanskje hvis vi er flere som maser? De har den jo iom at de legger den ved gratis på 50 ml. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Line
45 minutter siden, Azur said:

Jeg var i kontakt med dem i august for å høre om dato for Accord Chic i den norske butikken, la ved link til 15ml på .fr. Allerede da varslet de at den neppe kom i 15 ml for oss. Kanskje hvis vi er flere som maser? De har den jo iom at de legger den ved gratis på 50 ml. 

Kan gjerne mase litt jeg også :) Den høres veldig fin ut utifra notene.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur
9 minutter siden, Line said:

Kan gjerne mase litt jeg også :) Den høres veldig fin ut utifra notene.

På .fr har de endatil 5ml av den til €2,90, så jeg skjønner ikke at vi ikke kan få 15ml i det minste. Rose Oud lå en kort stund ute som 15ml til 120kr. Senere ble den størrelsen flyttet over til slik denne er nå, gratis ved kjøp av stor. Men da fikk i det minste de ivrige av oss sjansen... 

Edited by Azur

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur

Oppdatering: prøvde å mase litt på YR ang 15/5ml av Accord Chic. 5ml kommer visst i et sett med flere minier fra serien Secret d'Essences en gang ila høsten. Synd for de som har de andre i serien fra før, men vi får se. @Line

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege

Så kjedelig at de ikke selger mindre flakonger her i Norge, vil tro at de faktisk kunne solgt flere større flakonger også, ved at man kan få testet duften først og så spandert på seg en stor flaske etterpå.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Bitteliten

Accord chic virker faktisk fristende, og så må jeg berømme YR for at de beskriver notene så nøye. Det er ikke hverdagskost ellers, er mitt inntrykk.

Har også lyst på mini. 15 ml er kjempehendig!

Har sett litt på en parfymedame på YT (australsk dame som kjøper enooooorme mengder duft...fascinerende!) som har en YR-duft i parfum! Det har man aldri solgt her på berget - eller?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur
3 minutter siden, Bitteliten said:

Har sett litt på en parfymedame på YT (australsk dame som kjøper enooooorme mengder duft...fascinerende!) som har en YR-duft i parfum! Det har man aldri solgt her på berget - eller?

Hvilken er det? Innbiller meg at jeg har sett Evidence i parfum en gang i tiden.

Edit: denne fantes i den norske nettbutikken, mener jeg: 

http://www.fragrantica.com/perfume/Yves-Rocher/Comme-une-Evidence-Le-Parfum-3380.html

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Bitteliten
3 minutter siden, Azur said:

Hvilken er det? Innbiller meg at jeg har sett Evidence i parfum en gang i tiden.

http://www.fragrantica.com/perfume/Yves-Rocher/Comme-une-Evidence-Le-Parfum-3380.html

Njaaii, mener det var en secret d'essence-duft..... Må sjekke, rett og slett. Kommer plutselig tilbake.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Bitteliten
1 hour ago, Azur said:

Det var Rose absolue le parfum. Kan ikke huske å ha sett den på den norske siden, men når jeg søker ser jeg at de har hatt den. Rose absolue er vel en av de som har innkassert en god del skryt, tror jeg.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
DivaG

Jeg har på accord chic i dag. Jeg må si at YR stadig imponerer meg med nye dufter nå! Denne er skikkelig høst for meg. Varm og krydret. Kanskje litt tung for mange, men det litt maskuline preget i starten gir seg fort

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Line
50 minutter siden, DivaG said:

Jeg har på accord chic i dag. Jeg må si at YR stadig imponerer meg med nye dufter nå! Denne er skikkelig høst for meg. Varm og krydret. Kanskje litt tung for mange, men det litt maskuline preget i starten gir seg fort

Denne er jeg så nysgjerrig på. Lurer på om den må bli et blindkjøp etterhvert. Fikk ikke mindre lyst på nå :) 

18 timer siden, Azur said:

Oppdatering: prøvde å mase litt på YR ang 15/5ml av Accord Chic. 5ml kommer visst i et sett med flere minier fra serien Secret d'Essences en gang ila høsten. Synd for de som har de andre i serien fra før, men vi får se. @Line

Så bra! Jeg har Rose Oud og en mini Vanilla Noir, så da får vi håpe på noen av de andre..

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
DivaG
2 timer siden, Line said:

Denne er jeg så nysgjerrig på. Lurer på om den må bli et blindkjøp etterhvert. Fikk ikke mindre lyst på nå :) 

Så bra! Jeg har Rose Oud og en mini Vanilla Noir, så da får vi håpe på noen av de andre..

Jeg kjøpte den i blinde. Svært fornøyd! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Heidrun

Noen som har noen tips til ting å kjøpe på tilbudet som er nå? Jeg finner mye jeg har lyst på, men ikke noe jeg kjenner jeg "må" ha. Tenkte å velge noe dyrt som gratisgave, og benytte anledningen til å kjøpe opp noen nye dusjsåper i samme slengen.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen
1 time siden, Heidrun said:

Noen som har noen tips til ting å kjøpe på tilbudet som er nå? Jeg finner mye jeg har lyst på, men ikke noe jeg kjenner jeg "må" ha. Tenkte å velge noe dyrt som gratisgave, og benytte anledningen til å kjøpe opp noen nye dusjsåper i samme slengen.

Var på vei inn for å spørre om samme :giggle: Slenger meg på!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone
15 timer siden, Heidrun said:

13 timer siden, lykkelitenen said:

Var på vei inn for å spørre om samme :giggle: Slenger meg på!

Jeg pleier alltid å velge parfyme, og er veldig fornøyd med Tendre Jasmin og Tendre Neroli. Hadde valgt Accord Chic eller Rose Oud hadde jeg kunne, men gikk i stedet for en D'Amour et eller annet i edp, den fikk gode anmeldelser på Fragrantica.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Heidrun
44 minutter siden, Tone said:

Jeg pleier alltid å velge parfyme, og er veldig fornøyd med Tendre Jasmin og Tendre Neroli. Hadde valgt Accord Chic eller Rose Oud hadde jeg kunne, men gikk i stedet for en D'Amour et eller annet i edp, den fikk gode anmeldelser på Fragrantica.

Denne, Tone? Her ble det til at det sto mellom tre parfymer og etter grundig utforsking på Fragrantica kom jeg på at jeg hadde alle tre i miniutgaver. Da var det bare å teste alle tre, og D'Amour var den som var best. Rimelig søt og voldsom, men jeg liker den :) Mulig jeg la vel mye innsats i valget, men jeg synes nå en gang det å bruke litt tid på valget er en del av moroa :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone
7 timer siden, Heidrun said:

Denne, Tone? Her ble det til at det sto mellom tre parfymer og etter grundig utforsking på Fragrantica kom jeg på at jeg hadde alle tre i miniutgaver. Da var det bare å teste alle tre, og D'Amour var den som var best. Rimelig søt og voldsom, men jeg liker den :) Mulig jeg la vel mye innsats i valget, men jeg synes nå en gang det å bruke litt tid på valget er en del av moroa :) 

Jepp, og så bra :D Gleder meg veldig, og glad du liker den. Hvilke andre vurderte du? Research er jo halve gleden!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Heidrun
4 timer siden, Tone said:

Jepp, og så bra :D Gleder meg veldig, og glad du liker den. Hvilke andre vurderte du? Research er jo halve gleden!

Det sto til slutt mellom Comme une evidenceMonents de bonheur og Quelques notes d'amour. Valgte den siste i eau de toilette- utgaven. Da jeg testet disse tre på armen min ble de to første veldig like, mens den siste ble veldig "stor" og dame- med- pels- aktig. Elegant og høylytt var vel følelsen den ga meg. Tviler på at jeg kommer til å bruke den ute av huset, siden jeg pleier å velge de mer nøytrale blant folk, men som gratis gave er det moro å kunne kjøpe noe jeg kan kose meg bare hjemme :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider