Line

Yves Rocher

Anbefalte innlegg

Heidrun

Jeg valgte amber- parfymen deres som gratis- ting, og jeg synes den er litt kjedelig jeg. Veldig jobbvennnlig, men ikke akkurat spennende. Valgte også noen dusjsåper og luktnøytrale fuktighetskremer til kroppen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sunniva

Bruker vanilje-bodylotionen deres nå, og er superimponert over den friske, gode vaniljekesam! Og den trekker fort inn! 

vaniljekesam :giggle:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Noen som har negativer erfaringer med noe av dette her eller skal jeg bare kjøre på? 

56ae7cd45cb3b_Skjermbilde2016-01-31kl.22

Parfymen er Naturelle Osmanthus, dusjkremene i duftene kaffe og lime, dusjsjampoene er med hhv mint og aloevera (og til kjærest) og sjampoen Purifying. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
20 minutter siden, Azur said:

Naturelle Osmanthus :in-love: 

Jeg er like imponert over den splitter nye Rose Oud. Kjøpte en 15ml, perfekt størrelse.

Det er utelukkende på grunn av alt skrytet ditt at jeg måtte ha parfymen, misset siste "gratis produkt"-tilbud så måtte slå til på salg og rabattkode nå, det var den som var hovedmålet sammen med kaffesåpen jeg har hørt så mye bra om. Og Rose Oud også, altså? Merket meg den da jeg surfet fordi den hadde skyhøy pris til YR å være (700-og-noe for stor flaske) men turte ikke lese om den, slet nok med å forsvare Osmanthus :blush: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
7 minutter siden, Marie Maklo said:

Rose Oud? :in-love: Høres deilig ut!

Jeg har fått med meg at du liker en del mørkt og spennende - tenker dette hadde vært en fin hverdagsduft for deg. Den tar ikke over rommet, men den er fortsatt dyp og har mye for seg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Line
1 hour ago, Azur said:

Naturelle Osmanthus :in-love: 

Jeg er like imponert over den splitter nye Rose Oud. Kjøpte en 15ml, perfekt størrelse.

Kanskje du kan mene noe om Rose Oud sammenlignet med Oud Palao etterhvert? Oud Palao blir nok hakket for heftig for meg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
2 minutter siden, Line said:

Kanskje du kan mene noe om Rose Oud sammenlignet med Oud Palao etterhvert? Oud Palao blir nok hakket for heftig for meg. 

Det gleder jeg meg til å sammenligne :) Rose Oud holder seg nært huden, bare det hjelper syns jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Maklo
24 minutter siden, Azur said:

Jeg har fått med meg at du liker en del mørkt og spennende - tenker dette hadde vært en fin hverdagsduft for deg. Den tar ikke over rommet, men den er fortsatt dyp og har mye for seg. 

Æsj, jeg har lowbuy og brukt opp parfymekvoten, men er veldig fristet til å prøve den :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
Just now, Marie Maklo said:

Æsj, jeg har lowbuy og brukt opp parfymekvoten, men er veldig fristet til å prøve den :P

Tror den er fast, ikke LE, så neppe noen hast.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Maklo
41 minutter siden, DivaG said:

Jeg fikk 5ml rose oud gratis med en bestilling. Småforelska! 

Shhhh :giggle: Jeg har til og med meldt meg av nyhetsbrevet for å ikke bli fristet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DivaG
3 timer siden, Marie Maklo said:

Shhhh :giggle: Jeg har til og med meldt meg av nyhetsbrevet for å ikke bli fristet.

Feil tidspunkt å fortelle deg at du hadde elsket tradisjon de hammam dusjolja? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Maklo
7 minutter siden, DivaG said:

Feil tidspunkt å fortelle deg at du hadde elsket tradisjon de hammam dusjolja? 

Mm! Jeg noterer det, og sparer til senere ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Ååååå! Jeg er så sint på YR! Jeg kjøpte to reisestørrelser med dusjsåpe med epleduft og ELSKER den ene! Men de har de ikke inne lenger, verken i liten eller normal størrelse :pulling-hair:

Dustebutikk, få meg "obsesed" med en duft på Den måten... :arrogant:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider