Maiken

Mascara

Recommended Posts

Christine
4 minutter siden, Magpie said:

Primere blir gjerne hvite, så da forsvinner litt av vitsen. Jeg ville heller brukt mascara, siden du da, som du sier, uansett bruker noe på vippene.

For du vet ikke om en transparent mascara eller noe annet man kan bruke?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Christine
Just now, Azur said:

@Christine for å svare på spørsmålet ditt først: ja, jeg hadde like gjerne valgt farget mascara som vanlig. 

Utrolig leit at du skulle få samme erfaring som meg... det er dessverre dette jeg har prøvd å advare mot ang permanent eyeliner. Jeg hadde naturlig mørke/tykke vipper, trengte aldri mascara i det daglige før, men ble helt avhengig av det etter tatovering. Som i tillegg har sittet i 13 år istedenfor de forespeilede 3-5 år (det het i min tid semi-permanent make up)... Jeg kommer til å få den fjernet med laser etterhvert, men det har ikke blitt prioritert hittil.  

Jeg er veldig glad for at jeg valgte permanent eyeliner, jeg tenkte at jeg skulle prøve permanentfarging av vippene også siden jeg alltid har følt at jeg må bruke mascara, men skjønner at det egentlig ikke er noe poeng siden vippene blir "borte" likevel fordi de blir tynnere. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Da jeg prøvde permanentfarge på vippene, var det i grunnen tidenes skuffelse nettopp fordi jeg har så tynne, fine vipper fra før at effekten ble borte. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Samme erfaring her @Magpie og @Christine! Jeg har lange, tynne vipper, uten pigmenter. Så det hadde vært helt fantastisk å kunne farge dem (og ta vippebøy) og ha synlige vipper hver dag uten alt styret med maskara. Men effekten er liten, jeg savner volumet mascara gir. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Jeg har også vurdert å permanentfarge vippene siden de er så lyse at de ikke syns uten mascara, men har latt være siden jeg vil ha volum også og derfor er "avhengig" av mascara. Extentions gidder jeg ikke fordi det må fylles på ofte, er dyrt og sliter på egne vipper. Men vippebøy kunne jeg tenke meg å prøve. Noen som har tatt det? Hvor lenge varer det? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider