Maiken

Mascara

Anbefalte innlegg

Magpie

Jeg ble litt delt til So Couture etterhvert. Den ble ikke tørr på meg, men den hadde en tendens til å klistre vippene sammen på en måte jeg ikke takler, så jeg er igjen tilbake til trofaste Sensai 38* Volumizing og Clarins Wonder Perfect, som også er en humørsyk diva. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Jeg sitter igjen med det samme som deg, @Magpie. So Couture så bra ut i begynnelsen men jeg fikk de edderkopp vippene. Ikke pent! 

Jeg bruker benefit they're real eller den oransje fra covergirl :) jeg tror jeg er veldig sær på mascara.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Tror jeg gir opp So Couture, jeg.. Åpnet en ny tube av den vanlige CG Lash Blast i dag, og åååh, så innmari deilig det var å være tilbake til det gamle og kjente! <3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anna

Tror jeg gir opp So Couture, jeg.. Åpnet en ny tube av den vanlige CG Lash Blast i dag, og åååh, så innmari deilig det var å være tilbake til det gamle og kjente! <3

​Jeg likte den heller ikke særlig godt, så du er ikke alene! Jeg holder meg helst til Max Factor.

Nå bruker jeg YSL Babydoll da, og liker den kjempegodt! Kommer ikke til å kjøpe den selv, men blir veldig glad om jeg får den i gave ellernoe sånt senere igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kvm

Min favoritt mascara er L'oreal Volume Milion Lashes i vannfast versjon. Har prøvd endel mascaraer, både dyre og billige, men faller som oftest tilbake på denne. Det er svært viktig for meg at en mascara ikke sverter, noe denne ikke gjør. Og selv om den er vannfast er den relativt lett å få av. Min opplevelse av denne mascaraen er at den separerer vippene og gir volum. Jeg er til og med så fornøyd med denne at jeg ikke føler noe særlig behov for å teste andre mascarer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Mamma kom hjm med Roller Lash til meg etter hun hadde vært i Berlin, og jeg er kjempefornøyd med den så langt! :) Vippene blir kjempelange og holder krøllen godt! Har ikke prøvd uten vippetang enda da, får prøve det imorgen :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Mamma kom hjm med Roller Lash til meg etter hun hadde vært i Berlin, og jeg er kjempefornøyd med den så langt! :) Vippene blir kjempelange og holder krøllen godt! Har ikke prøvd uten vippetang enda da, får prøve det imorgen :) 

Spennende,  hold oss oppdatert! ;) 

Er den like vanskelig å fjerne som They're Real? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Spennende,  hold oss oppdatert! ;) 

Er den like vanskelig å fjerne som They're Real? 

​Nei, det synes jeg ikke! Den var veldig grei å fjerne, har brukt den to dager nå og fjernet med wipes en dag og Garnier-vannet den andre dagen og den forsvant uten problemer med begge to :)  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
CaroW

Den eneste maskaraen jeg noensinne har likt er volummaskaraen fra The Make Up Store. Gir fine vipper, og - det viktigste - den smitter ALDRI av, ikke engang på sommertid. Koster litt over hundrelappen, som heller ikke trekker ned! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

​Nei, det synes jeg ikke! Den var veldig grei å fjerne, har brukt den to dager nå og fjernet med wipes en dag og Garnier-vannet den andre dagen og den forsvant uten problemer med begge to :)  

Bestilte meg en miniversjon jeg, kosten ser ut som den typen jeg liker! ;)  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marusken

Den eneste maskaraen jeg noensinne har likt er volummaskaraen fra The Make Up Store. Gir fine vipper, og - det viktigste - den smitter ALDRI av, ikke engang på sommertid. Koster litt over hundrelappen, som heller ikke trekker ned! :)

Hadde helt glemt den bort, den er egentlig skikkelig favoritt hos meg også! :) takk for påminnelsen! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Etter å lest skryt om Maybelline Sensational mascara,  måtte jeg bare prøve den! Likte alltid godt Maybelline sine mascaraer før,  men sluttet å kjøpe de for et par år siden,  da jeg følte at alle drysset og/eller smudget på meg,  så jeg var ganske skeptisk. 

Men har brukt den to dager på jobb nå og det har vært veldig varmt der og likevel har den holdt seg like fin, og heller ingen dryssing eller smudging! Og så mange vipper så kom frem med den kosten,  veldig svart i fargen, den har våt og fin konsistens (som jeg liker) og veldig grei å fjerne,  så den er absolutt blitt en ny favoritt! Og 139 kr, det er slett ikke verst! :D

Og så kom Benefit Roller Lash i miniversjon i posten i går,  så tester den i dag. Virker også så langt veldig lovende, egentlig ikke så ulik Maybelline Sensational på kosten, bare litt bedre "porsjonert" på kosten, gav veldig fine og separerte vipper denne også, men den er litt mindre svart enn Sensational. Så nå er jeg spent på holdbarheten!  ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Æsj, jeg kjøpte Gosh Catchy Eyes etter å ha hørt mye skryt, men jeg blir jo fullstendig panda av den :(

Den blir jeg også panda av.. 

Glemte å ta med angående Maybelline Sensational, den kosten gjør at man griser veldig lett på lokket og siden den sitter så godt, er det ikke bare å ta en tørr q-tip etter at den har tørket og fjerne den,  hvis man har øyenskygger på. Det er litt irriterende! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bitteliten

Jeg er fremdeles superhappy med So Couture, jeg!  Det med produkt på tuppen gjelder for ca 100 % av alle maskaraer jeg har prøvd i mitt ganske lange liv, så det er helt ok. Jeg jobber en del med den når den skal på, da. Mye zikkzakking og vinkling for å få resultatet jeg vil ha, men det gjør jeg uansett med alle, bortsett fra med Clinique high impact. Synes ikke den er så himla vanskelig å få av heller. :grin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Jeg er fremdeles superhappy med So Couture, jeg!  Det med produkt på tuppen gjelder for ca 100 % av alle maskaraer jeg har prøvd i mitt ganske lange liv, så det er helt ok. Jeg jobber en del med den når den skal på, da. Mye zikkzakking og vinkling for å få resultatet jeg vil ha, men det gjør jeg uansett med alle, bortsett fra med Clinique high impact. Synes ikke den er så himla vanskelig å få av heller. :grin:

Samme her, den fremdeles favoritt!! Og stort pluss for at jeg slipper søl på lokket.. ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maiken

Jeg blir faktisk litt panda av So Couture, men det blir jeg med det aller meste om jeg ikke pudrer ihjel området under øynene. Som igjen får meg til å se trøtt og gammel ut. Can't win!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amalie

Den blir jeg også panda av.. 

Glemte å ta med angående Maybelline Sensational, den kosten gjør at man griser veldig lett på lokket og siden den sitter så godt, er det ikke bare å ta en tørr q-tip etter at den har tørket og fjerne den,  hvis man har øyenskygger på. Det er litt irriterende! :P

​Jeg bruker også denne, og har det samme problemet.. Irriterende. Nesten umulig å fjerne de sorte prikkene etter mascaraen over øyenskyggen :silly: Har du vannfast eller "vanlig"? Jeg bruker den vannfaste, så trodde egentlig det var grunnen til at den satt så godt når den først tørket. Edit: Kjøpte vannfast for at den skulle holde krøllen(?) etter vippetang, men da kan jeg kanskje gå over til den vanlige hvis den sitter godt også?

Endret av Amalie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

​Jeg bruker også denne, og har det samme problemet.. Irriterende. Nesten umulig å fjerne de sorte prikkene etter mascaraen over øyenskyggen :silly: Har du vannfast eller "vanlig"? Jeg bruker den vannfaste, så trodde egentlig det var grunnen til at den satt så godt når den først tørket. Edit: Kjøpte vannfast for at den skulle holde krøllen(?) etter vippetang, men da kan jeg kanskje gå over til den vanlige hvis den sitter godt også?

Jeg har den vanlige og den sitter veldig godt,  jeg blir veldig fort panda til vanlig,  men ikke med denne eller So Couture! :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Martine

Så bra! Jeg har nylig bestilt meg roller lash fra lookfantastic og er veldig spent :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Etter å lest skryt om Maybelline Sensational mascara,  måtte jeg bare prøve den! Likte alltid godt Maybelline sine mascaraer før,  men sluttet å kjøpe de for et par år siden,  da jeg følte at alle drysset og/eller smudget på meg,  så jeg var ganske skeptisk. 

Men har brukt den to dager på jobb nå og det har vært veldig varmt der og likevel har den holdt seg like fin, og heller ingen dryssing eller smudging! Og så mange vipper så kom frem med den kosten,  veldig svart i fargen, den har våt og fin konsistens (som jeg liker) og veldig grei å fjerne,  så den er absolutt blitt en ny favoritt! Og 139 kr, det er slett ikke verst! :D

Og så kom Benefit Roller Lash i miniversjon i posten i går,  så tester den i dag. Virker også så langt veldig lovende, egentlig ikke så ulik Maybelline Sensational på kosten, bare litt bedre "porsjonert" på kosten, gav veldig fine og separerte vipper denne også, men den er litt mindre svart enn Sensational. Så nå er jeg spent på holdbarheten!  ;) 

​Jeg liker Sensational kjempegodt! :D Impulskjøpte den i Gdansk sist helg (50 kr, hvordan kunne jeg la være?!), og jeg ble skikkelig positivt overrasket! Av og til kan den smitte av litt fra tuppen på de øverste vippene, siden de blir så lange at de stanger i lokket :P Roller Lash blir jeg mer og mer spent på, spørs om jeg ikke må klikke hjem en mini jeg og? :beauty: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

​Jeg liker Sensational kjempegodt! :D Impulskjøpte den i Gdansk sist helg (50 kr, hvordan kunne jeg la være?!), og jeg ble skikkelig positivt overrasket! Av og til kan den smitte av litt fra tuppen på de øverste vippene, siden de blir så lange at de stanger i lokket :P Roller Lash blir jeg mer og mer spent på, spørs om jeg ikke må klikke hjem en mini jeg og? :beauty: 

Jeg liker faktisk Roller Lash bedre enn Sensational nå!  Synes Sensational ble veldig fort seig og rar i konsistensen, i tillegg til at den griser rundt lokket noe veldig! Roller Lash doserer mengden mye bedre,  har en enda bedre kost og har en mye bedre konsistens. :P

Så vil si at Roller Lash og So Couture er favorittene! ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider