Arlandria

Konturtråden

Recommended Posts

Helene

@Helene, har du mulighet til å legge inn swatchene av Heroine og Sculpt? De er borte :frown-big:

Heroine øverst, MAC Sculpt nederst :)

IMG_1327.thumb.jpg.1bde675b15d417c3a9313

Den er kjempefin forresten. Jeg har brukt den mye siden jeg fikk den, og liker veldig godt at den lett påført ser så naturlig ut, men at man kan bygge den opp til sterkere kontur også. Også er den veldig lett å jobbe med, tar to sek så er den blendet og good to go! :D

Haha, den gelésticken? Den Nikkietutorials syns det så ut som om hun hadde smurt bajs i fjeset når hun brukte? :giggle: 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Åshild

Heroine øverst, MAC Sculpt nederst :)

Haha, den gelésticken? Den Nikkietutorials syns det så ut som om hun hadde smurt bajs i fjeset når hun brukte? :giggle: 

Åhh, Heroine er jo skikkelig fin jo! Forstår godt at du har brukt opp en :giggle:

Ja! Og waaaaat. :shock: Jeg synes den er skikkelig fin jeg! :shame:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Åshild

Jeg liker tanken på Illumasqua sin, men kan ikke forsvare prisen... Det må da vel komme billigkopier av den snart? 

Illamasqua Gel Sculpt du tenker på, sant? Jeg kjøpte den til 15% bursdagsrabatt + 10% lojalitetsrabatt, og synes den absolutt var verdt det - men uten rabatt er den ganske høyt i pris. Har ikke sett noe lignende enda ivertfall :dont-know:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur

Illamasqua Gel Sculpt du tenker på, sant? Jeg kjøpte den til 15% bursdagsrabatt + 10% lojalitetsrabatt, og synes den absolutt var verdt det - men uten rabatt er den ganske høyt i pris. Har ikke sett noe lignende enda ivertfall :dont-know:

Den, ja. Fikk opp nøyaktig 350kr inkl frakt da jeg sjekket nå. Jeg har ikke behov nok til det, syns jeg. Men vi får se når lysten får modnet litt ;)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Åshild

Den, ja. Fikk opp nøyaktig 350kr inkl frakt da jeg sjekket nå. Jeg har ikke behov nok til det, syns jeg. Men vi får se når lysten får modnet litt ;)

Skjønner! Jeg bruker å samle opp nok ting jeg vil ha til at jeg får gratis frakt - men de har den jo på beautybay til 279 kroner, og de har gratis frakt + at det går jo an å vente til de sender ut en rabattkode :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur

Skjønner! Jeg bruker å samle opp nok ting jeg vil ha til at jeg får gratis frakt - men de har den jo på beautybay til 279 kroner, og de har gratis frakt + at det går jo an å vente til de sender ut en rabattkode :) 

beautybay glemmer jeg nesten at finnes. Takk for tips!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Åshild

beautybay glemmer jeg nesten at finnes. Takk for tips!

Bare sånn hvis du bestemmer deg for at du trenger den :) Den ser ivertfall ikke ut som bajs på meg, bare kjempefin og naturlig :giggle:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

Jeg er ganske snart tom for Kevyn Aucoin Sculpting Powder og tanken på å bruke 351 kroner på det pluss pris på fortollingen gjør vondt. :( Den er uten tvil verdt det, men jeg kan ikke prioritere dette de neste månedene! Jeg er desperat etter en dupe! Jeg er lei av å bruke varme farger til kontur nå, jeg spinker og sparer på KA pudderet, haha. 

Edited by Rebel

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO
29 minutter siden, Rebel said:

Jeg er ganske snart tom for Kevyn Aucoin Sculpting Powder og tanken på å bruke 351 kroner på det pluss pris på fortollingen gjør vondt. :( Den er uten tvil verdt det, men jeg kan ikke prioritere dette de neste månedene! Jeg er desperat etter en dupe! Jeg er lei av å bruke varme farger til kontur nå, jeg spinker og sparer på KA pudderet, haha. 

Har du sett på INGLOT HD Sculpting Powder? Finnes i flere forskjellige farger, billig, ser naturlig ut og blendes utrolig lett, 505 er min favoritt. ;) 

http://inglot.no/butikk/freedom-system/sculpting-powders-contouring

Edited by ToneO

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO
29 minutter siden, Rebel said:

Jeg har sett på dem ja, men finner lite med swatches så da blir jeg litt usikker. :( Er 505 kald? 

Ja, jeg synes det, jeg foretrekker denne over MAC Sculpt, Sculpt er varmere og blender ikke like fint. 

Synes dette bilde viser fargen bra:

5668789a054dd_Screenshot_2015-12-09-19-4 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Heidi

Jeg bruker øyenskyggene Make Up Store "smog" og "desert". De har kald undertone og er ypperlig til skyggelegging for min hudtone :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Kan hende jeg jubler litt for tidlig, men herregud altså - Fenty Beauty Match Stix i Amber er utrolig fin! Nå prøvde jeg den bare sånn i forbifarta over sminke som ble påført tidlig i dag, og wow sier jeg bare. Den blendet utrolig bra selv om basen var dårlig, og for meg som er totalt nybegynner på krem/stickkontur ble det ganske bra! I tillegg så det naturlig og flatterende ut, noe jeg liker. Jeg takler ikke for synlig kontur eller en oversminka look. Gleder meg til å prøve den mer i morgen! Fargen er fin, den er kald men ikke så kald at den blir grå og skitten på huden. Jeg har ikke prøvd konturprodukter i stickform tidligere fordi jeg har vært redd for at det skal se unaturlig ut og bli litt for sculpted, men så langt virker det lovende. :D 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen
11 timer siden, Michelle said:

Kan hende jeg jubler litt for tidlig, men herregud altså - Fenty Beauty Match Stix i Amber er utrolig fin! Nå prøvde jeg den bare sånn i forbifarta over sminke som ble påført tidlig i dag, og wow sier jeg bare. Den blendet utrolig bra selv om basen var dårlig, og for meg som er totalt nybegynner på krem/stickkontur ble det ganske bra! I tillegg så det naturlig og flatterende ut, noe jeg liker. Jeg takler ikke for synlig kontur eller en oversminka look. Gleder meg til å prøve den mer i morgen! Fargen er fin, den er kald men ikke så kald at den blir grå og skitten på huden. Jeg har ikke prøvd konturprodukter i stickform tidligere fordi jeg har vært redd for at det skal se unaturlig ut og bli litt for sculpted, men så langt virker det lovende. :D 

Damn you michelle! Jeg er havnet i en tilstand hvor alt du liker må jeg bare like jeg også :P Jeg fikk litt fenty i posten tidligere i uken og må sitte på hendene for å ikke kjøpe mer og stickene er på ønskelisten!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle
10 timer siden, lykkelitenen said:

Damn you michelle! Jeg er havnet i en tilstand hvor alt du liker må jeg bare like jeg også :P Jeg fikk litt fenty i posten tidligere i uken og må sitte på hendene for å ikke kjøpe mer og stickene er på ønskelisten!

Haha! Beklager altså, men du trenger Amber!! ;) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
O.G.
On 26.7.2015 at 20.13, Azur said:

Jeg liker tanken på Illumasqua sin, men kan ikke forsvare prisen... Det må da vel komme billigkopier av den snart? 

Sett noen billigkopier?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Jeg er svært skuffet over Charlotte Tilbury Hollywood Contour Wand i Fair/Medium. :/ På swatches og bilder jeg har sett har den sett noe kald ut, men i virkeligheten blir den skikkelig rød på huden min. Har ikke noe imot litt varme, men den er aaaaltfor rød. Anbefales med andre ord ikke for andre som er bleke... 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Jeg swatchet en av konturpudderne til JLo kolleksjonen mens jeg løp forbi på flyplassen. Den nest lyseste av de fire de hadde der var så perfekt. Tenkte jeg kunne bestille den etterpå. Men då finnes det visst seks av dem da 🤔

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Krystall

For dere som har lyst til å teste Illamasqua Gel sculpt, så kan man få en mini av denne (4g) sammen med hvilken som helst bestilling, ingen beløpsgrense. Det er ikke et crappy avskrap i en liten testkrukke heller, det er en faktisk miniutgave av den store. Ja, den er kjempesøt.

Dere som har Kevin Aucoin The Sculpting powder, hvilken farge har dere? Da denne ble lansert fantes det vel bare én, Medium. Men vi lyse skal kanskje ha Light? 

Edited by Krystall
typo

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

@Krystall Medium var favoritten min helt til jeg ble anbefalt Light. Light passer hudtonen min bedre enn Medium. Om du er i NC10/NC15 gjengen så er nok Light best. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider