Arlandria

Konturtråden

Anbefalte innlegg

PewPew

Til hverdags gjør jeg det lettvint med Makeup Mekka sin øyenskygge i fargen Putty(tror den ligner NYX taupe i fargen). Skal jeg gjøre litt mer ut av det bruker jeg Joe Blasco light skin shader(kremprodukt), men er ikke 100% fornøyd med produktet så vurderer litt andre alternativer fortiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Martine

Jeg har gjenoppdaget Hoola fra Benefit, syntes ikke der er så dum :) Ellers liker jeg også Hollow cream pigment fra Illamasqua.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaja

Når jeg skal contoure hele ansiktet elsker jeg Chanel Soleil Tan de Chanel med enten NARS Laguna eller Dior DiorSkin Nude Natural Radiance Bronzer i Honey, men sistnevnte kan se litt oransje ut.

Skal jeg safe det helt blir det min gamle favoritt MAC Harmony blush. Den er såpass grå at den umulig kan se oransje ut på noen som helst, men den blir ikke fin i pannen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anna

Er det noen som har prøvd Illamasqua Heroine øyenskygge som kontur? Jeg trenger noe å reise med, siden mine to favoritter er i paletter. Andre forslag til kompakte konturprodukter i pudderform i en farge lik MAC Sculpt eller Inglot 505? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Her går det med i TheBalm Bahama Mama og NYX Taupe :) Bruker jeg Bahama Mama bruker jeg den som en slags all-over kontur/solpudder mens hvis jeg virkelig skal konturere for å konturere bruker jeg NYX Taupe :)  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Er det noen som har prøvd Illamasqua Heroine øyenskygge som kontur? Jeg trenger noe å reise med, siden mine to favoritter er i paletter. Andre forslag til kompakte konturprodukter i pudderform i en farge lik MAC Sculpt eller Inglot 505? :)

​Jeg har! :) Er veldig glad i den, men det er så lite igjen av den nå at det faller av smuler når jeg legger kosten nedi nå, fint med streker i ansiktet.... :razz-drunk: Vil du jeg skal swatche den ved siden av MAC Sculpt? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anna

​Jeg har! :) Er veldig glad i den, men det er så lite igjen av den nå at det faller av smuler når jeg legger kosten nedi nå, fint med streker i ansiktet.... :razz-drunk: Vil du jeg skal swatche den ved siden av MAC Sculpt? :)

​Jaaa, veldig gjerne! :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

​Fantastisk! Tusen takk :D Tror Heroine blir bestilt om ikke så alt for lenge.

​Den er innmari fin, altså! Så når jeg swatchet den nå at jeg nok må bestille ny :giggle: Den er litt kaldere enn Sculpt, og innmari fin som kontur!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anna

​Den er innmari fin, altså! Så når jeg swatchet den nå at jeg nok må bestille ny :giggle: Den er litt kaldere enn Sculpt, og innmari fin som kontur!

​Ja, den ser super ut! Hvor stor er den? Sånn i forhold til MUS-skygger eller blush eller noe lignende :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Loekaas

Jeg har blitt veldig glad i Chanel Soleil Tan de Chanel. Har brukt den mest til å Bronze med over flytende foundation, men i dag la jeg mer markant kontur under Mac MSFN og jeg ble kjempefornøyd med resultatet :) Synes Soleil er kjempelett å jobbe med også, bruker bare å påføre litt og litt forå bygge den opp, så unngår jeg å få alt for mye med en gang. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pernii

Jeg har blitt veldig glad i Chanel Soleil Tan de Chanel. Har brukt den mest til å Bronze med over flytende foundation, men i dag la jeg mer markant kontur under Mac MSFN og jeg ble kjempefornøyd med resultatet :) Synes Soleil er kjempelett å jobbe med også, bruker bare å påføre litt og litt forå bygge den opp, så unngår jeg å få alt for mye med en gang. 

​Jeg har også dratt fram min støvete Chanel Soleil Tan de Chanel nå - og må si jeg elsker den freshe fargen den gir! Blir superfin nå mot sommeren når jeg tørr å bruke litt mer av den :) (OG den lukter så godt!!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Nå har det jammen blitt mange contour-paletter på markedet! Hvis du skulle valgt kun en palette, hvilken hadde du valgt? (Spørsmålet er til alle, valgte bare å fomulere meg litt personlig:P).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Nå har det jammen blitt mange contour-paletter på markedet! Hvis du skulle valgt kun en palette, hvilken hadde du valgt? (Spørsmålet er til alle, valgte bare å fomulere meg litt personlig:P).

​Har ikke prøvd noen, men jeg har lyst på NYX sin. Billig, og mange skryter av den :) Har lyst på Anastasia sin også, men velger heller NYX sin siden den er myyye billigere :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

​Har ikke prøvd noen, men jeg har lyst på NYX sin. Billig, og mange skryter av den :) Har lyst på Anastasia sin også, men velger heller NYX sin siden den er myyye billigere :) 

​Av de som er på markedet nå synes jeg også at NYX virker mest interessant. ABH skal visst lage en krempalett til bleikinger, den er jeg spent på! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

​Av de som er på markedet nå synes jeg også at NYX virker mest interessant. ABH skal visst lage en krempalett til bleikinger, den er jeg spent på! :)

​Har aldri prøvd kremprodukter til blush/kontur :blush: Synes det virker skummelt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Jeg har flere kremblusher, og liker d godt, men det er litt mer ork enn å bruke pudder, så derfor hadde jeg ikke kjøpt et krempalett.

Det var faktisk NYX paletten som fikk meg til å tenke på et slikt palett, så denne videoen nå. Men det er Anastasia sitt frister mest.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

​Har aldri prøvd kremprodukter til blush/kontur :blush: Synes det virker skummelt...

​Jeg har prøvd litt, men trenger å øve meg mer, for å si det sånn :blush: Synes forsåvidt at den nye gel-greia fra Illamasqua virker veldig spennende! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

​Jeg har prøvd litt, men trenger å øve meg mer, for å si det sånn :blush: Synes forsåvidt at den nye gel-greia fra Illamasqua virker veldig spennende! :D

​Aldri hørt om.. :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider