Sign in to follow this  
Aurora

Charlotte Tilbury

Recommended Posts

Aurora

Synes dette merket fortjener sin egen tråd! Har veldig lyst til å prøve Cheek to Chic-blushene, øyeskyggepalettene og foundationen. Noen som har noe fra dette merket? Hva synes dere? :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

Jeg var på counteren hos Selfridges i dag, men har ikke engang fått åpnet emballasjen enda, så tilbakemelding kommer etterhvert :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja

Har ikke prøvd noe ennå, men jeg tenkte på å bestille meg et par ting neste måned for å prøve, for jeg er beyond nysgjerrig. Jeg er egentlig nysgjerrig på nesten alt, men jeg tenkte meg lipliner i Pillowtalk og Bronze & Glow-paletten plus kosten.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Aurora

Jeg var på counteren hos Selfridges i dag, men har ikke engang fått åpnet emballasjen enda, så tilbakemelding kommer etterhvert :) 

Oooh, spent på hva du kjøpte! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Aurora

Har ikke prøvd noe ennå, men jeg tenkte på å bestille meg et par ting neste måned for å prøve, for jeg er beyond nysgjerrig. Jeg er egentlig nysgjerrig på nesten alt, men jeg tenkte meg lipliner i Pillowtalk og Bronze & Glow-paletten plus kosten.

Har også tenkt til å bestille meg noe når jeg får lønn! Er veldig usikker på hva jeg skal bestille først, ser jo Bronze & Glow-paletten får mye skryt. Concealeren har jeg også blitt nysgjerrig på.. Må finne ut hvor det lønner seg å bestille fra. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Har også tenkt til å bestille meg noe når jeg får lønn! Er veldig usikker på hva jeg skal bestille først, ser jo Bronze & Glow-paletten får mye skryt. Concealeren har jeg også blitt nysgjerrig på.. Må finne ut hvor det lønner seg å bestille fra. 

​Net-a-porter har gratis frakt nå, så da er det nok billigst der ;)

Bitch perfect leppestiften er jo veldig populær, og jeg har lyst til å prøve den, men er usikker på om jeg synes det er for mye skimmer i den. Synes også det er vanskelig å vite om den er rosa eller fersken for den swatcher så forskjellig...

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Aurora

Er det noen som har testet/ sett på det pressede pudderet? Vurderer å bestille det men er så usikker på om jeg skal gå for Fair eller Medium.. Bruker B20 i Chanel-foundation og 4 Fair i Light Wonder Foundation. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
iheartpenguins

Har veldig lyst på den nye magic foundationen! Noen som har noe info om Charlotte Tilbury kommer til Norge? I WISH!!!!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

Har veldig lyst på den nye magic foundationen! Noen som har noe info om Charlotte Tilbury kommer til Norge? I WISH!!!!

Tror ikke det er veldig sannsynlig nærmeste framtid, det er jo ganske nylig at det vle tilgjengelig i USA, så da ligger vi vel litt bak på lista :) er også nysgjerrig på Magic, ser den har kommet på net-a-porter nå, men er usikker på farge..

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

Skulle nesten til å bestille Magic i nr 1 fra Net-a-porter, men det svir sånn med €15 i frakt at jeg lar den ligge litt.. Har de noen gang gratis frakt? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

Ja det har de, og nå er til og med ekpress-levering gratis (egentlig€25) så bestillinga mi var ca en time gammel da den var klar for sending :) DHL da, så da er vel tollgebyret litt høyere, menmen..

Takk til @Aurora og @Nora for beskjed om "tilbudet" :)  som dere kanskje skjønner er jeg veldig glad i matte-serien ;) 

image.thumb.jpg.3ad98632eb09c72ac4052e9a

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

Oioioi, ekpress går fort altså :P pakken min er i Oslo nå, så da får jeg den i morgen! (Og hadde jeg bodd i Oslo...:dazed:)

Edited by Ingrid

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Aurora

Oioioi, ekpress går fort altså :P pakken min er i Oslo nå, så da får jeg den i morgen! (Og hadde jeg bodd i Oslo...:dazed:)

Jeg la inn bestilling i 12-tiden på onsdag, og pakken ble levert torsdag! Elsker Net-a-Porter <3 ofte synes jeg det er hyggeligere å kjøpe ting i butikk enn å få det levert på døra i en nitrist pappeske, men når man får den flotte innpakningen derfra er det litt ekstra stas :cute:

Dette ble min fangst: 

Skjermbilde_2015-09-25_kl._16.07.30.thum

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

Jeg la inn bestilling i 12-tiden på onsdag, og pakken ble levert torsdag! Elsker Net-a-Porter <3 ofte synes jeg det er hyggeligere å kjøpe ting i butikk enn å få det levert på døra i en nitrist pappeske, men når man får den flotte innpakningen derfra er det litt ekstra stas :cute:

Dette ble min fangst: 

Såå lekkert innpakket :in-love: Fikk min i dag, så to dager fra England til lille trønderbyen synes jeg er ganske kjekt! Kommer bilde i shoppedagboka mi om litt :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
BD

Er det noen som har testet light wonder foundation og det pressede pudderet i de lyseste fargene? Har lyst til å bestille, men er så usikker på om fargen blir lys nok. Bruker vanligvis 1.0 i UD naked foundation, og denne er en god match til meg, men jeg tåler nok også en litt gulere nyanse, så lenge den ikke blir for mørk.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

Jeg er litt treg dessverre, men her kommer en liten review av Magic foundationen!

Første gang jeg tok den på ble jeg veldig skuffa, for den la seg som et tykt lag og var veldig synlig på huden. Neste gang brukte jeg litt mindre produkt, og da ble det straks mye bedre. Det betyr altså at denne er litt vanskelig å bygge opp. Før jeg tok denne i bruk hadde jeg brukt Mac waterweight ei stund og denne er mye lettere å bygge opp på samme sted, samtidig som den ikke legger seg så tykt i andre deler av ansiktet hvor jeg egentlig ikke trenger så mye dekk. Jeg har likevel brukt Magic noen uker nå, så den er ikke dårlig altså, men den er heller ikke magisk (for meg). Jeg bruker den lyseste fargen, og den passer godt til meg.

Den er altså helt ok, men ikke noe holy grail for meg. Den kunne godt dekket litt bedre, men bruker man for mye blir det ikke fint. I mitt yrke er jeg oppi trynet til mange i løpet av dagen (høres fælt ut), så jeg liker ikke at det ser veldig unaturlig ut. 

Edited by Ingrid

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Jeg kjenner at jeg har litt lyst på Light Wonder-foundationen, men hvor blir det billigst å bestille fra, samlet sett? Beautylish eller hjemmesiden?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
On 8.2.2016 at 22.34, Magpie said:

Jeg kjenner at jeg har litt lyst på Light Wonder-foundationen, men hvor blir det billigst å bestille fra, samlet sett? Beautylish eller hjemmesiden?

Har du bestilt den? Vet du hvor det ble billigst? Jeg sikler så på denne at jeg tror ikke jeg greier å holde meg unna lenger. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie
Just now, Isabel said:

Har du bestilt den? Vet du hvor det ble billigst? Jeg sikler så på denne at jeg tror ikke jeg greier å holde meg unna lenger. 

Jeg hadde prøver, og tok dem fram igjen, og for meg er dette en primer med farge. Ikke egentlig på grunn av dekkevnen, som er fin nok, men silikonfølelsen klarte jeg ikke å komme over. Allikevel har jeg ikke utelukket den for alltid. Some things never change. :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
Just now, Magpie said:

Jeg hadde prøver, og tok dem fram igjen, og for meg er dette en primer med farge. Ikke egentlig på grunn av dekkevnen, som er fin nok, men silikonfølelsen klarte jeg ikke å komme over. Allikevel har jeg ikke utelukket den for alltid. Some things never change. :P

Åh.. Nei, nå tror jeg at jeg holder meg unna også. Jeg vet jo at jeg liker veldig mye av foundationene du liker også, så det blir nok ikke noe kjøp på meg :P Jaja, penger spart.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie
4 minutes ago, Isabel said:

Åh.. Nei, nå tror jeg at jeg holder meg unna også. Jeg vet jo at jeg liker veldig mye av foundationene du liker også, så det blir nok ikke noe kjøp på meg :P Jaja, penger spart.

;)

Har du testet MAC Studio Sculpt i NC15? Den er veldig snill mot alt man vil skjule, men det går an å bruke lite nok til at den blir ganske usynlig på huden. For tiden liker jeg også Eve Lom Tinted Moisturizer i Ivory, som jeg fikk av ei venninne som ikke syntes den dekket nok, men kjipingen i meg synes ikke den er verdt 600 kroner, som den sikkert vil koste om jeg orker å bestille den på nett.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
29 minutter siden, Magpie said:

;)

Har du testet MAC Studio Sculpt i NC15? Den er veldig snill mot alt man vil skjule, men det går an å bruke lite nok til at den blir ganske usynlig på huden. For tiden liker jeg også Eve Lom Tinted Moisturizer i Ivory, som jeg fikk av ei venninne som ikke syntes den dekket nok, men kjipingen i meg synes ikke den er verdt 600 kroner, som den sikkert vil koste om jeg orker å bestille den på nett.

Nei, den eneste jeg har har brukt av MAC er face og body som er fin på sommeren synes jeg. Spesielt siden huden min blir helt perfekt av seg selv (hurra) når jeg får mer enn 1 times sol. Jeg liker godt Jane Iredale BB-kremen men den er for dyr til at jeg synes den er hverdagsbruk. Kanskje jeg burde prøve MAC Studio Sculpt da. Synes du den oksiderer mye? Ser at noen synes det er et problem. 
Jeg er også en kjiping på foundations, spesielt etter jeg begynte med koreansk BB-creams og slikt. Jeg synes 500-600 kroner er alt for mye. 
Takk for tipset forresten! (Du er min foundation-gud)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Nei, den oksiderer ikke i det hele tatt på meg, og fargen er nøytral, hverken gul eller rosa. Jeg er også glad i den originale Pro Longwear i glassflaske, men den er ikke samarbeidsvillig nå, og legger seg ikke fint på huden min. Hvilken farge har du i Face and Body?

Jeg bestilte den koreanske du snakket varmt om (Holika Holika Shimmering), og er litt spent på å teste den. :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider