Tone

Vippeserum

Anbefalte innlegg

Tone

Hvilke bruker dere?

Jeg har brukt Stimulash i snart et halvt år og er i og for seg greit fornøyd, men det har ikke gitt den dramatiske effekten jeg har håpet på (selv om jeg gir det æren for at jeg av ei venninne som lurte på om vippene mine var mine egne eller om det var naturlige løsvipper en dag jeg kom på besøk etter å ha hatt maskara på gjennom hele jobbdagen og en time med trening), så nå har jeg litt lyst til å prøve noe nytt...

Snuser på Elizabeth Arden PRO sitt, fordi Lolli skryter sånn, men jeg synes det er litt dyrt. Er det verdt det? Hvis jeg ikke finner et interessant nok alternativ kjøper jeg meg nok ny Stimulash på halv pris i helgen (om ikke Vita er tomme, selvsagt)!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Jeg er superfornøyd med Priori/Elizabeth Arden Pro sitt, men har ikke prøvd Stimulash da.

Har prøvd Obagi vippeserum (helt ok) , FEG (fungerte ikke på meg i det hele tatt!), Iglow (brukes fast på brynene,  men gir for heftig effekt på vippene + gir brun rand langs vippekanten), men ingen av de slår Priori/Elizabeth Arden Pro sitt!  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jeg er superfornøyd med Priori/Elizabeth Arden Pro sitt, men har ikke prøvd Stimulash da.

Har prøvd Obagi vippeserum (helt ok) , FEG (fungerte ikke på meg i det hele tatt!), Iglow (brukes fast på brynene,  men gir for heftig effekt på vippene + gir brun rand langs vippekanten), men ingen av de slår Priori/Elizabeth Arden Pro sitt!  ;)

​Nei jeg vet jo at du synes det.... Verdensproblemer, altså! Hvor lenge har du en sånn tube? Jeg ser at Stimulash har 4.5 ml, og EA Pro har 4 ml. Ikke så stor forskjell, så kanskje verdt prisen om det er vesentlig bedre! Har House of Beauty tilbud noen gang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Jeg kjøpte Stimulash i dag med rabatten på Vita, spent på om jeg merker noen forskjell! Påførte for første gang nå nettopp, kjenner ingen stikking, svie eller noen form for irritasjon, så det lover jo bra så langt :) Prøvde å ikke legge for nært øyekroken, og heller ikke for langt ut, men jeg får prøve meg litt frem.

Hvis jeg ikke blir fornøyd med Stimulash kjøper jeg nok Elizabeth Arden PRO :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jeg kjøpte Stimulash i dag med rabatten på Vita, spent på om jeg merker noen forskjell! Påførte for første gang nå nettopp, kjenner ingen stikking, svie eller noen form for irritasjon, så det lover jo bra så langt :) Prøvde å ikke legge for nært øyekroken, og heller ikke for langt ut, men jeg får prøve meg litt frem.

Hvis jeg ikke blir fornøyd med Stimulash kjøper jeg nok Elizabeth Arden PRO :P

Jeg merket ingen bivirkninger i det hele tatt, men heller ingen dramatisk effekt - så jeg vet ikke om det er en sammenheng :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

​Nei jeg vet jo at du synes det.... Verdensproblemer, altså! Hvor lenge har du en sånn tube? Jeg ser at Stimulash har 4.5 ml, og EA Pro har 4 ml. Ikke så stor forskjell, så kanskje verdt prisen om det er vesentlig bedre! Har House of Beauty tilbud noen gang?

Hm,  har aldri følgt så nøye med,  men har den ihvertfall i flere måneder, så for min del er den veld verdt prisen. :)

Vet ikke angående tilbud​ på HoB,  da jeg kun har kjøpt det hos hudpleier. Men kjøpte flere pakker når de hadde de på tilbud til ca 600-700 kr for en god stund siden, så mulig at det var samme tilbud på HoB også. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lisa_86

Jeg er på 28 dag med swiss lashes og de har blitt lengre allerede, og jeg merker at jeg nesten ikke mister noe vipper. Spent åssen vippene ser ut etter 6 uker. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

I dag kjøpte eg Stimulash (ja, det er februar og shoppestopp, men Vita-tilbudet var for bra til å gå glipp av) etter å ha hatt lyst til å teste i eit par år. Veldig spent. Veit at @Smudge har vore veldig nøgd med Stimulash.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Takk for input, alle! Jeg har enda litt Stimulash igjen, så jeg bare fortsetter med det og gir EA Pro en sjans neste gang, tenker jeg. Er jo fornøyd med Stimulash, men så var det den jakten på noe bedre... :P 

Toneeee, ikke drep håpet mitt om lange, fine vipper, da :P

​Neii, det blir nok knallbra! Det har gitt positiv virkning på meg altså :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smudge

@ToneO Var det priori før, men nå har EA tatt over deres serum? Selges det på for eksempel Kicks? :) Min siste pakke med stimulash gir meg ikke like mye lengde som de jeg har brukt før. Jeg blir heller ikke rød/brun langs kanten slik som jeg ble før, så det virker som den er reformulert kanskje?  Jeg vil prøve EA neste gang. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

@ToneO Var det priori før, men nå har EA tatt over deres serum? Selges det på for eksempel Kicks? :) Min siste pakke med stimulash gir meg ikke like mye lengde som de jeg har brukt før. Jeg blir heller ikke rød/brun langs kanten slik som jeg ble før, så det virker som den er reformulert kanskje?  Jeg vil prøve EA neste gang. :)

Ja,  Elizabeth Arden Pro har "overtatt",  det er visst samme mannen som har laget Priori og Md som nå har laget EA Pro,  så serumet er blitt overført til den nye serien. 

Fås ikke på Kicks,  men hos hudpleiere og fra House of Beauty. :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Tusen takk, hvor ofte bruker du det etter du har oppnådd full lengde? :)

Det varierer litt, men ca annenhver dag, periodevis hver dag også,  eller glemmer jeg det bare ut! :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Jeg har brukt Stimulash i snart en mnd, og merker ingenting. Tror faktisk jeg mister mer vipper enn vanlig også! :( Ser jeg begynner å få en del små vipper innimellom, men hallo, jeg vil jo ha lange, tykke og sunne vipper! :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jeg har brukt Stimulash i snart en mnd, og merker ingenting. Tror faktisk jeg mister mer vipper enn vanlig også! :( Ser jeg begynner å få en del små vipper innimellom, men hallo, jeg vil jo ha lange, tykke og sunne vipper! :(

:( Jeg merket litt bedring til å begynne med, men lite etterhvert, så EA Pro frister innmari....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Så utrolig kjedelig! Jeg opplevde akkurat det samme med FEG serumet, det passet tydeligvis ikke til meg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege

Nå har jeg akkurat kjøpt meg Elisabeth Arden Pro sitt vippeserum, og har tatt det på for første gang :) Bittelitt ubehag, svært lite, håper det går bra og at det fungerer :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Spennende, Hege! Jeg har vurderte det lenge men aldri tatt steget, men neste gang House of Beauty har tilbud tror jeg at jeg skal slå til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oda

Har brukt iglow sitt av og på de siste månedene, men jeg kan ikke bruke det hver dag, for vippene mine har "skutt i taket" :rotfl: 

Syntes vippene har blitt lange og fine da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

Jeg har brukt Stimulash i snart et halvt år og er i og for seg greit fornøyd, men det har ikke gitt den dramatiske effekten jeg har håpet på (selv om jeg gir det æren for at jeg av ei venninne som lurte på om vippene mine var mine egne eller om det var naturlige løsvipper en dag jeg kom på besøk etter å ha hatt maskara på gjennom hele jobbdagen og en time med trening), så nå har jeg litt lyst til å prøve noe nytt...

​Å som jeg hadde ønsket meg dine vipper med den udramatiske effekten av Stimulash! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Har kjøpt meg iglow sitt nå. Har mistet utrolig masse vipper, og håper på en boost. Er fornøyd med stimulash egentlig, men iglow er billigere. Skal oppdatere når jeg har fått eller ikke fått effekt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider