Tone

Vippeserum

Recommended Posts

Christine
32 minutter siden, Helene said:

De sender til Norge ja, men hvis du ikke skal ha noe annet blir det nok ganske dyrt med frakten tror jeg. Hvis du er komfortabel med eBay kan jeg se om jeg finner noen greie selgere du kan sjekke ut?

Ja takk, gjerne:)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene
45 minutter siden, Christine said:

Ja takk, gjerne:)

iamlove-shop, f2plus1 og sing-sing-girl har den i allefall ganske rimelig på eBay, alle disse er regnet som "sikre" :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludo

Jeg snoker stadig i denne tråden - tror jeg leter etter argumenter til å kjøpe Iglow sitt :grin:

Men, jeg har igrunnen en full flaske med castoroil stående, og den fikk jo best i test når de sammenliknet med Iglow og de andre......samtidig er det liksom så kladdete i konsistensen at jeg ikke vet om jeg orker. Virker enklere med Iglow av enelleranna grunn hvor man påfører kanten, og ikke hele vippelengden liksom.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea
20 minutter siden, Ludo said:

Jeg snoker stadig i denne tråden - tror jeg leter etter argumenter til å kjøpe Iglow sitt :grin:

Men, jeg har igrunnen en full flaske med castoroil stående, og den fikk jo best i test når de sammenliknet med Iglow og de andre......samtidig er det liksom så kladdete i konsistensen at jeg ikke vet om jeg orker. Virker enklere med Iglow av enelleranna grunn hvor man påfører kanten, og ikke hele vippelengden liksom.

Jeg har brukt castoroil (liker også å holde meg til engelsk på denne ?) litt sporadisk, og merker lite til den. Blir spennende å se om iglow har bedre effekt på mine vipper. Begynner testing i morgen :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludo
35 minutter siden, Minnea said:

Jeg har brukt castoroil (liker også å holde meg til engelsk på denne ?) litt sporadisk, og merker lite til den. Blir spennende å se om iglow har bedre effekt på mine vipper. Begynner testing i morgen :) 

LAKSEROLJE!!!!! :D

Hm. Siden dere skryter så av Iglow, du ikke fikk effekt av LAKSEROLJE og det snart er jul :clap:

Edited by Ludo

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie
1 hour ago, Ludo said:

LAKSEROLJE!!!!! :D

Hm. Siden dere skryter så av Iglow, du ikke fikk effekt av LAKSEROLJE og det snart er jul :clap:

OT, men det norske navnet, lakserolje, henger igjen fordi castor oil i Norge først og fremst er blitt brukt som lakserende middel. :P En dag skal jeg sette meg ned og forsøke å finne ut hva en mer riktig betegnelse blir på norsk.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
PewPew
1 minutt siden, Magpie said:

OT, men det norske navnet, lakserolje, henger igjen fordi castor oil i Norge først og fremst er blitt brukt som lakserende middel. :P En dag skal jeg sette meg ned og forsøke å finne ut hva en mer riktig betegnelse blir på norsk.

Er det ikke ricinusolje det blir på norsk? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie
1 minute ago, PewPew said:

Er det ikke ricinusolje det blir på norsk? 

Jo, det er jo det når jeg tenker meg om. :)

Edited by Magpie

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludo

Ricinus sier man bare når en skal være fin på det :P

Neida. Men nå har jeg bestilt iglow sitt iallefall, og håper det ikke blir en sviende affære.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie
1 hour ago, Ludo said:

Ricinus sier man bare når en skal være fin på det :P

Neida. Men nå har jeg bestilt iglow sitt iallefall, og håper det ikke blir en sviende affære.

OT, men jeg leste på et annet forum om noen som hadde lest om lakserolje som vidundermiddel for å få vippene til å vokse, men som hadde glemt navnet, og hadde endt opp med laktulose (avføringsmiddel) da de forsøkte å kjøpe det på apoteket. :rotfl:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege
7 minutter siden, Magpie said:

OT, men jeg leste på et annet forum om noen som hadde lest om lakserolje som vidundermiddel for å få vippene til å vokse, men som hadde glemt navnet, og hadde endt opp med laktulose (avføringsmiddel) da de forsøkte å kjøpe det på apoteket. :rotfl:

Hahaha, seriøst?! Laktulose er jo så seigt og klebrig når det størkner! :rotfl: Håper virkelig ikke at de prøvde å ta det på vippene :giggle: 

Edited by Hege

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie
3 minutes ago, Hege said:

Hahaha, seriøst?! Laktulose er jo så seigt og klebrig når det størkner! :rotfl: Håper virkelig ikke at de prøvde å ta det på vippene :giggle: 

Det var en person som jobbet på apotek som svarte, så ja. :D Jeg holdt på å le meg ihjel. Vi er dessverre godt kjent med laktulose her i huset etter de to første årene der I slet med magen, men heldigvis er det nå historie (vi kuttet laktose fra maten).

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege
Just now, Magpie said:

Det var en person som jobbet på apotek som svarte, så ja. :D Jeg holdt på å le meg ihjel. Vi er dessverre godt kjent med laktulose her i huset etter de to første årene der I slet med magen, men heldigvis er det nå historie (vi kuttet laktose fra maten).

Hahahaha, herregud :giggle: 

Duphalac, en av de mest solgte laktulosemerkene inneholder noe laktose, det var jeg faktisk ikke klar over før for noen år siden.. Den som kun heter Laktulose er uten laktose. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludo
10 timer siden, Magpie said:

Vel, det er jo ikke så langt fra Jan Thomas sin anbefaling om hemoroidekrem for poser under øya. (sorry avsporing........)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie
51 minutes ago, Ludo said:

Vel, det er jo ikke så langt fra Jan Thomas sin anbefaling om hemoroidekrem for poser under øya. (sorry avsporing........)

Det er vel egentlig et gammelt knep fra modellverdenen, siden slike kremer skal trekke sammen blodårene. Litt mer enn bare litt skummelt, spør du meg.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Bitteliten
23 timer siden, Magpie said:

Det er vel egentlig et gammelt knep fra modellverdenen, siden slike kremer skal trekke sammen blodårene. Litt mer enn bare litt skummelt, spør du meg.

Det der lærte jeg av en sykepleier, som har brukt det mye på den huden på brynsbeinet som kan bli noget slapp - ikke til daglig, men til fest og sånn. Hun bedyret at det var heeelt ufarlig, men jeg har holdt meg unna.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege

Jada, jeg tåler tydeligvis ikke iGlow sitt vippeserum :/ Testet det ut for første gang i går kveld og i dag har jeg bare blitt rødere og rødere og sår i huden under øynene og i en stripe langs øvre vippekant.. :( Buuu! Jeg reagerer aldri på produkter rundt øynene, men jeg ser jo helt sykelig ut med en rød glorie rundt øynene.. Det sved ikke da jeg påførte i går, men likevel reagerer jeg..

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO
13 timer siden, Hege said:

Jada, jeg tåler tydeligvis ikke iGlow sitt vippeserum :/ Testet det ut for første gang i går kveld og i dag har jeg bare blitt rødere og rødere og sår i huden under øynene og i en stripe langs øvre vippekant.. :( Buuu! Jeg reagerer aldri på produkter rundt øynene, men jeg ser jo helt sykelig ut med en rød glorie rundt øynene.. Det sved ikke da jeg påførte i går, men likevel reagerer jeg..

Jeg også reagerte litt i begynnelsen, husker jeg,  men ikke nå lenger. Fikk også en rar brun strek på huden langs vippekanten, og  denne forsvant når jeg sluttet med det.

Nå bruker jeg det bare innimellom på vippene, på meg blir de faktisk for lange og uregjerlige når jeg bruker det fast, men det funker bra på bryna, for min del. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo
On 1.12.2015, 21.49.33, Helene said:

Jeg har gitt opp Stimulash, jeg. Føler nesten vippene mine blir kortere når jeg bruker det! Har bestilt Etude House My Lash Serum nå, prisen er for lav til at jeg ikke skal prøve. Skulle det også være en miss er det godt mulig jeg prøver iGlow sitt i stedet hvis det er flere som har gode erfaringer :) 

Har du fått begynt på det fra Etude House? Jeg har nettopp bestilt :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO
12 minutter siden, Marie Maklo said:

Den var ikke til meg, men jeg fikk mitt for noen dager siden, veldig spent på å se om det har noen effekt. ;) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo
5 minutter siden, ToneO said:

Den var ikke til meg, men jeg fikk mitt for noen dager siden, veldig spent på å se om det har noen effekt. ;) 

Det er jo så billig, så jeg har lave forventninger :giggle:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludo
14 timer siden, Hege said:

Uæ.....jeg får garantert samme reaksjon, har du testet noen helende remedier for å dempe rødheten?

Hva kan man bruke?  Øyedråper kanskje? (eller ikke....?)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege
22 minutter siden, Ludo said:

Uæ.....jeg får garantert samme reaksjon, har du testet noen helende remedier for å dempe rødheten?

Hva kan man bruke?  Øyedråper kanskje? (eller ikke....?)

Jeg ble jo ikke rød på selve øyeeplet, så øyedråper ville nok ikke hjulpet. Jeg smurte/smørte heller flere tynne lag av øyekremen min på området i løpet av kvelden, det er heldigvis bedre i dag :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene
4 timer siden, Marie Maklo said:

Fikk pakken på mandag, så har fått brukt det to ganger :P Jeg har heller ikke så store forhåpninger, men det hadde jo vært fint om den funket. En del av damene i Koreansk Kosmetikk-gruppen på Facebook sier den funker, men så skriver jo mange av dem omtaler av produkter hvor de skryter produktet opp i skyene etter å ha brukt det én gang, så jeg tar alt med en klype salt :silly::giggle: 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider