Tone

Vippeserum

Recommended Posts

Ludo

I pakken til glo står det at serumet skal på kanten, men ikke for nær vipperoten...er det bare meg som ikke skjønte den helt? Om jeg tar det på kanten og ikke bare øyelokket så kommer det jo nødvendigvis nær vipperoten?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
PewPew
6 timer siden, Ludo said:

I pakken til glo står det at serumet skal på kanten, men ikke for nær vipperoten...er det bare meg som ikke skjønte den helt? Om jeg tar det på kanten og ikke bare øyelokket så kommer det jo nødvendigvis nær vipperoten?

Kanskje det er fordi produktet flytter seg, og vil derfor nå vipperoten? Altså at det renner litt ned. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur
7 timer siden, Ludo said:

37 minutter siden, PewPew said:

Kanskje det er fordi produktet flytter seg, og vil derfor nå vipperoten? Altså at det renner litt ned. 

Tipper det er en forsikring mot at kunder ikke skal kunne saksøke i etterkant hvis de får reaksjoner på øyet. Da har de liksom sitt på det tørre, for de har jo advart mot at det ikke skal så nærme øyet.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Har tolket det likt som @Azur, så har påført helt inntil vippene. Brukte det for 3. gang i natt, og ingen reaksjon så langt. 

Blir spennende å se resultatet. Oppdaget plutselig før første påføring at vippene mine har blitt kortere. Vet ikke om det er graviditeten eller hva. Ser dem jo ikke uansett uten maskara, og det har jeg unngått siste tiden. At de er litt kortere plager meg ikke noe særlig, det er faktisk enklere å legge mascara fint når de ikke er for lange og pistrete. Men håper de blir tykkere/mer synlige av serumet. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludo

Litt teit isåfall, mitt øye er iallefall enten lokk eller vippekant nær rota, jeg har liksom ikke flere millimeter med generell "kant" :P

Tar det på som jeg ville med kajal, men tenkte jeg skulle prikkteste først ;)

Forøvrig har jeg kortere vipper på det ene øyet sånn permanent, og vurderte om jeg burde hoppe over annenhver gang på det ene øyet- men det blir kanskje risikofylt, bambivipper på ett øye og vanlige på et annet :P

Oppdatert 3.forsøksdag: ikke reaksjoner foreløpig, da får en bare vente noen uker på resultatet.... 

Edited by Ludo

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludo
On 10.12.2015 at 16.43, Minnea said:

Har tolket det likt som @Azur, så har påført helt inntil vippene. Brukte det for 3. gang i natt, og ingen reaksjon så langt. 

Blir spennende å se resultatet. Oppdaget plutselig før første påføring at vippene mine har blitt kortere. Vet ikke om det er graviditeten eller hva. Ser dem jo ikke uansett uten maskara, og det har jeg unngått siste tiden. At de er litt kortere plager meg ikke noe særlig, det er faktisk enklere å legge mascara fint når de ikke er for lange og pistrete. Men håper de blir tykkere/mer synlige av serumet. 

Nå går jeg i den teite informasjonsidiotien jeg irriterer meg at andre gjør uten grunnlag(type HÆ, du skal ikke spise sushi når du er gravid/joda, det kan man), men tenkte nevne at det iallefall i den jeg har fra iglow står at den ikke skal brukes under graviditet/amming in case du ikke har lyst til å bruke usikre produkter.

*teite kommentarer slutt* 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur

Jeg er for pinglete til å begi meg ut på aktive produkter, men har testet noen som har fokus på pleie og styrke, ikke først og fremst vekst. Tester nå LashesMD som bla selges på Clinique Madeleine i Norge. Ingrediensliste her for dere med peiling.

Status etter 3 uker. Jeg tåler det i alle fall fint. Den største forskjellen jeg ser er at vippene nå er like sorte fra rot til tupp. Det har alltid irritert meg at ytterste millimeteren er lys når vippen ellers er sort. Forventet ikke det store på vekstfronten, men med tunge øyelokk er det jammen lett å følge med på hvordan de kryper oppover. Helt klart mer av både volum og lengde.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO
39 minutter siden, Azur said:

Jeg er for pinglete til å begi meg ut på aktive produkter, men har testet noen som har fokus på pleie og styrke, ikke først og fremst vekst. Tester nå LashesMD som bla selges på Clinique Madeleine i Norge. Ingrediensliste her for dere med peiling.

Status etter 3 uker. Jeg tåler det i alle fall fint. Den største forskjellen jeg ser er at vippene nå er like sorte fra rot til tupp. Det har alltid irritert meg at ytterste millimeteren er lys når vippen ellers er sort. Forventet ikke det store på vekstfronten, men med tunge øyelokk er det jammen lett å følge med på hvordan de kryper oppover. Helt klart mer av både volum og lengde.

Det med fargen høres jo veldig bra ut! Prøvde å søke etter serumet og forhandlere nå, men fant ingenting. Vet du om Clinique Madeleine sender varer?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur
9 minutter siden, ToneO said:

Det med fargen høres jo veldig bra ut! Prøvde å søke etter serumet og forhandlere nå, men fant ingenting. Vet du om Clinique Madeleine sender varer?

Aner ikke, men tror de er flittige på facebook, så du kan ta kontakt og høre. 

De har en del slike spamerker som man ikke finner så mye om på nett. Hudpleiemerket deres er Bioelements.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO
18 minutter siden, Azur said:

Aner ikke, men tror de er flittige på facebook, så du kan ta kontakt og høre. 

De har en del slike spamerker som man ikke finner så mye om på nett. Hudpleiemerket deres er Bioelements.

Har sendt de en melding på FB, så får vi se hva de svarer. ;) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea
13 timer siden, Ludo said:

Nå går jeg i den teite informasjonsidiotien jeg irriterer meg at andre gjør uten grunnlag(type HÆ, du skal ikke spise sushi når du er gravid/joda, det kan man), men tenkte nevne at det iallefall i den jeg har fra iglow står at den ikke skal brukes under graviditet/amming in case du ikke har lyst til å bruke usikre produkter.

*teite kommentarer slutt* 

Hehe, bare bra du sa fra, hadde ikke lagt merke til det selv. Googlet litt nå, og de sier selv at det er fordi det ikke er testet. En lege fra lommelegen var ikke bekymret, og heller ikke Komikerfrue (hudpleier). Så satser på at det går bra :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen
57 minutter siden, Minnea said:

Hehe, bare bra du sa fra, hadde ikke lagt merke til det selv. Googlet litt nå, og de sier selv at det er fordi det ikke er testet. En lege fra lommelegen var ikke bekymret, og heller ikke Komikerfrue (hudpleier). Så satser på at det går bra :)

Det er samme med f.eks. Smilelab, ingen vil teste slikt på gravide, derfor sier de heller at det ikke anbefales :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludo

Den som ler/griner sist ler/griner best: blir rødlig og småirritert(samt rødlig rand) rundt øynene(som igjen fremhever blåfarge under øynene grunnet lakenskrekkunge), serumet gis bort til min søster.

Lakserolje next. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Bella

Nå har jeg brukt serumet fra Iglow i nesten tre uker, og vippene har allerede blitt mye lengre. Dette virker lovende! Ikke fått røde øyne eller øyelokk, følte bare minimal irritasjon de første dagene. Prøver det på brynene også.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
helesy

Jeg har brukt Etude House my lash serum I en måned nå. Er fornøyd med det, syns vippene ser litt lengre ut:) Har dessverre ikke før og etter bilde:/ 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludo

Jeg har brukt castoroil siden forrige post, altså 17.desember- og det ser ut til at vippene liker det allerede bare etter 2 uker.

Helt siden rett etter graviditet for 2 år siden har vippene mine, særlig på det ene øyet tatt skade av slitenhet og alt for lite søvn/hårtap osv- i tillegg til å se litt "sprø" ut på en måte.

Hjalp ikke å bytte rens/mascara, men jeg tror oljen i minste fall mykgjør dem i tillegg til at de kanskje blir sterkere?

Uansett så er midtvippene som var kronisk kortere plutselig blitt tydelig lengre og vippene ser bedre ut enn de har gjort de siste to årene. 

Det kan være tilfeldig og, for forskjellen er jo ikke ekstrem- men jeg håper iallefall det varer :rotfl:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo

Jeg har brukt Etude House My Lash Serum i to uker nå. Det er for kort tid til å si noe om effekten, men jeg kan si litt om førsteinntrykk. For det første har serumet en maskarabørste, noe som gjør at jeg tenker at dette fungerer mer som en vippebalsam enn et serum. Jeg synes det er vanskelig å få serumet nær vipperoten. Jeg har ikke hatt noen problemer med serumet, jeg tåler det og det er ingenting som blir irritert av det. Så langt har jeg ikke fått lengre vipper, men de ser ut som balsameffekten er der. Jeg har helt klart mistet færre vipper ved sminkefjerning.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo
14 timer siden, DivaG said:

Vippene mine ble så mye lenge med etude house, at jeg ikke gadd å prøve noe annet 

:DHåper det fungerer like bra på mine!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO

@Azur, tusen takk for tipset ang Lashes MD, det har gjort underverker for vippene mine! Merket forskjell etter bare et par uker. Og jeg ser faktisk også forskjell på fargen, de er rett og slett blitt mørkere! Vurderer å bruke backup allerede.. :D 

Og faktisk blir dette serumet billigere enn feks Priori/EA Pro, det er jo hele 8 eller 9 ml og ca samme pris. Samtlige av de andre vippeserumemene jeg har hatt, har vært 3-4 ml og fremdeles ca samme pris, så det er stor forskjell!  

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur

@ToneO Så bra! Jeg har hatt så tørre og rennende øyne den siste måneden, og gnir meg visst mest i det høyre om natten... Begynte å se veldig stor forskjell på vippene, og fant ut at det var best å ta en pause til øynene ble bedre... Så ja, den har absolutt effekt bare den får virket i fred.

Var det på Clinique Madeleine du kjøpe den? Hva kostet den? Jeg kjøpte div annet også, og fikk bare sluttsummen på kvitteringen.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO
53 minutter siden, Azur said:

@ToneO Så bra! Jeg har hatt så tørre og rennende øyne den siste måneden, og gnir meg visst mest i det høyre om natten... Begynte å se veldig stor forskjell på vippene, og fant ut at det var best å ta en pause til øynene ble bedre... Så ja, den har absolutt effekt bare den får virket i fred.

Var det på Clinique Madeleine du kjøpe den? Hva kostet den? Jeg kjøpte div annet også, og fikk bare sluttsummen på kvitteringen.

Ja, det var derfra, mener at det kostet 980-990 kr. :) 

Jeg er superfornøyd,  dumt at ingen rundt her jeg bor har det. Var vel kun Clinique Madeleine som kom opp når jeg søkte. Men det  ble sendt superkjapt og med faktura, så det var jo veldig greit. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider