Tone

Vippeserum

Recommended Posts

Trine E.
On 7. februar 2016 at 13.08, LinnCaroline said:

Har du merket effekt? Jeg begynte med den i går. :)

Er nok litt tidlig å se, det sies det kan ta opp til mange uker før man merker effekt. Tålmodighet er visst stikkordet her:P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnCaroline
1 minutt siden, Trine E. said:

Er nok litt tidlig å se, det sies det kan ta opp til mange uker før man merker effekt. Tålmodighet er visst stikkordet her:P

Jeg tenkte ikke over når du hadde postet det, men ser jo nå at jeg var litt tidlig ute med å spørre. :silly: Jeg er spent på om jeg får god effekt!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Trine E.
On 8. februar 2016 at 23.33, LinnCaroline said:

Jeg tenkte ikke over når du hadde postet det, men ser jo nå at jeg var litt tidlig ute med å spørre. :silly: Jeg er spent på om jeg får god effekt!

Mulig det er innbildning, men synes vipper virker lengre allerede:grin:. Hvis ikke er det lancome sin mascaraprimer som gjør susen. Will keep you posted.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnCaroline
18 minutter siden, Trine E. said:

Mulig det er innbildning, men synes vipper virker lengre allerede:grin:. Hvis ikke er det lancome sin mascaraprimer som gjør susen. Will keep you posted.

Ooh, virker lovende! :dance:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg har begynt på en ny runde med Stimulash og er endelig forbi den kneiken hvor jeg mister hår og endelig ser at vippene er både lengre og tettete. Veldig motiverende! Spesielt siden jeg mistet halvparten av forrige flaske i vasken med uhell og derfor aldri kom ordentlig i gang siden jeg var så sur :P

Må legge til at jeg har brukt den på bryn, siden venstre bryn er så tynt og tjafsete sammenlignet med høyre. Har bare dradd serumet langs øverste delen av brynet på venstre side. Resultatet er at jeg har fått flere hår, men de er høyere ope enn på det høyre og de er mer spredt. Jeg kan la de være og da ser det bare ugjevnt ut, eller jeg kan fylle ut og sitte med ett venstre bryn som er mye høyere oppe enn det høyre. :silly:

Edited by lykkelitenen

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen
1 hour ago, Marie Maklo said:

Jeg har brukt Etude House My Lash Serum i litt over to måneder nå, og jeg ser ikke noe nevneverdig effekt.  Tror det blir iGlow neste.

Iglow står på listen min når jeg er tom for stimulash, til tross for de stygge etter-bildene deres.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Trine E.

Bare et spm, bruker dere vippeserum bare på de øverste vippene? Jeg har gjort det, så så jeg en video der det ble demonstrert bruk av iglowserumet, der brukte de det på nedre vippekant også. :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo
31 minutter siden, Trine E. said:

Bare et spm, bruker dere vippeserum bare på de øverste vippene? Jeg har gjort det, så så jeg en video der det ble demonstrert bruk av iglowserumet, der brukte de det på nedre vippekant også. :P

Jeg tar både oppe og nede, men ikke nødvendigvis hver dag :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Trine E.
On 15. februar 2016 at 23.12, LinnCaroline said:

Ooh, virker lovende! :dance:

Kan bekrefte at serumet virker:grin:. Har brukt det i 3 uker nå, og nå ser jeg effekten. Vippene er blitt fyldigere og litt lengre. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur

Jeg har visst kjøpt Etude House My Lash i et ebayraid. Jeg skjønner at mange har effekt, men hvordan er det med ingrediensene? Er der bare pleiende ting som får vippene til å holde lenger, eller er der hormoner eller annet som skal stimulere vekst? (Det siste styrer jeg unna).

Jeg har vært innom Cosdna, men jeg vet ikke å tolke slikt, så ble ikke klokere.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ane

Har prøvd både MyLash vippeserum, castoroil og iGlow vippeserum.

MyLash: Brukte dette serumet i noen uker, før jeg ble lei av å ikke se noen forandring overhodet. Har et halvfult og et ubrukt liggende.

Castoroil: Vanskelig å påføre, fikk det i øynene. Sluttet etter kort tid.

iGlow: Bestilte 4/2-16 og begynte å bruke serumet da det kom noen dager senere. I dag 27/4 er vippene betraktelig lengre. Det tok ganske mange uker før jeg så noe resultat og det er først de siste par ukene de har sett betraktelig lengre ut. Veldig fornøyd! Bestiller dette igjen!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Er dere fortsatt fornøyde med iGlow sitt? Det er på tilbud i dag, vurderer å slå til. Noen som er misfornøyde med det? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
3 timer siden, Tone said:

Er dere fortsatt fornøyde med iGlow sitt? Det er på tilbud i dag, vurderer å slå til. Noen som er misfornøyde med det? 

Jeg elsker iglow sitt og bruker det enda. Har brukt det på brynene mine også siden de er ikke helt hvor jeg vil ha de. De har vokst betraktelig mye! :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone
11 timer siden, Isabel said:

Jeg elsker iglow sitt og bruker det enda. Har brukt det på brynene mine også siden de er ikke helt hvor jeg vil ha de. De har vokst betraktelig mye! :) 

Så bra, takk! Nå har jeg bestilt :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo
5 timer siden, Tone said:

Jeg har tenkt på dette leeenge, og nå hev jeg meg rundt og bestilte :)Jeg har jo et fra Kiko, men det er børste og ikke pensel, og det er faktisk smertefullt å påføre :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludo
On 27 Apr 2016 at 16.32, Tone said:

Litt sent å svare nå, men ja - jeg fikk reaksjoner. Så etter to dager gav jeg det bort :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege
13 timer siden, Tone said:

Jeg reagerte på det, men jeg påførte nok på altfor mye.. Får skylde på meg selv der :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone
28 minutter siden, Ludo said:

Litt sent å svare nå, men ja - jeg fikk reaksjoner. Så etter to dager gav jeg det bort :P

1 minutt siden, Hege said:

Jeg reagerte på det, men jeg påførte nok på altfor mye.. Får skylde på meg selv der :P

Litt sene til festen, dere altså :giggle: Jaja, verdt et forsøk! Ble ikke en gang rød av Stimulash, så satser på jeg har høy toleranse for sånt!  

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

I dag lå et jaggu i posten! Uavhengig av hvordan serumet er er jeg megaimponert over frakttida :giggle: Bestilte sent onsdag kveld og hadde den her i Nordland fredag formiddag! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO
On 27.4.2016 at 16.32, Tone said:

Jeg er fornøyd med det til bryna, men på meg blir vippene rett og slett for lange og uregjerelige (vokser plutselig i en rar fasong) og knekker for ingenting, spesielt i ytterkantene. 

Men har blitt veldig glad i Lashes MD serumet, det gir veldig bra resultater uten uregjerelige vipper som knekker i hytt og pine! :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Jeg har etude house sitt, men jeg glemmer så ofte å bruke det. Håpløst! Må prøve og huske å påføre hver kveld nå fremover. Merker jeg ingen effekt innen det er tomt tester jeg ut iglow sitt. Men det har vel en slags spiss penselsak i stedet for børste? Hvordan er det å påføre da? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnCaroline
2 timer siden, Wasabi said:

Jeg har etude house sitt, men jeg glemmer så ofte å bruke det. Håpløst! Må prøve og huske å påføre hver kveld nå fremover. Merker jeg ingen effekt innen det er tomt tester jeg ut iglow sitt. Men det har vel en slags spiss penselsak i stedet for børste? Hvordan er det å påføre da? 

Jeg synes det er veldig enkelt å påføre den fra Iglow. Man skal jo påføre den langs vipperota, så hadde vært vanskelig med børste. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider