Tone

Vippeserum

Recommended Posts

Marie Maklo

Mørket har jeg hørt ofte er en bivirkning, men mest langs vippekanten. Har du kanskje rennende øyne så serumet har sklidd utover?

Jeg er straks tom for Stinulash og bestilte Etude house sitt siden det er salg på merket hos roseroseshop (ca 500kr i KK, woopsy! Litt til lillesøs også da!). Spent på det siden det er så hypet!

Mulig det altså. Har forresten kommet på at jeg sover stort sett på magen/siden, med venstre side ned i puta. Det er sikkert derfor vippene er kortere på den siden. Puta mi er sikkert full av vippeserum :/

Den mørkheten plager meg ikke så veldig, men det er mest det at det er uvant. Dager hvor jeg ikke har på sminke har jeg gått forbi speilet og lurt på hvilken øyenskygge jeg har på :giggle: Jeg tenker jeg bruker serumet til det er tomt, men så har jeg veldig lyst til å prøve EA Pro.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Åh, jeg er så oppgitt over meg selv, jeg glemmer vippeserum hver eneste kveld! Har jo etude house sitt og har hatt det en stund, men hjelper jo ikke når jeg glemmer å bruke det. Har kanskje prøvd det 2-3 ganger eller noe. Tror jeg må sette på alarmen på telefonen hver kveld med husk vippeserum, hehe. Det gjorde en venninne av meg med p-piller siden hun alltid glemte den pilla. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Åh, jeg er så oppgitt over meg selv, jeg glemmer vippeserum hver eneste kveld! Har jo etude house sitt og har hatt det en stund, men hjelper jo ikke når jeg glemmer å bruke det. Har kanskje prøvd det 2-3 ganger eller noe. Tror jeg må sette på alarmen på telefonen hver kveld med husk vippeserum, hehe. Det gjorde en venninne av meg med p-piller siden hun alltid glemte den pilla. :) 

Kanskje det hjelper å ha serumet rett ved siden av tannbørsten?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Kanskje det hjelper å ha serumet rett ved siden av tannbørsten?

Ja, kan jo prøve. :) Jeg er så utrolig distré! Skjønner ikke at det er mulig. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Ja, kan jo prøve. :) Jeg er så utrolig distré! Skjønner ikke at det er mulig. 

Jeg brukte også lang tid før jeg kom inn i rutinen og jeg skal ikke glemme den ofte før jeg er helt ute av rutinen, så du er ikke alene :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
scorpius09

Jeg har brukt Swisslashes. For 3 år siden hadde jeg cellegift som førte til at håret falt av- også øyenvippene  (ikke øyenbrynene faktisk???). De vokste selvsagt ut igjen, men jeg brukte swiss lashes for å hjelpe til litt. Funker perfekt. Nå har de tilbud på dem også : http://www.swissclinic.no/no/artiklar/oyevipper/oyevippeserum-swiss-lashes-6-ml.html

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Gammeljåla

Mørket har jeg hørt ofte er en bivirkning, men mest langs vippekanten. Har du kanskje rennende øyne så serumet har sklidd utover?

Jeg er straks tom for Stinulash og bestilte Etude house sitt siden det er salg på merket hos roseroseshop (ca 500kr i KK, woopsy! Litt til lillesøs også da!). Spent på det siden det er så hypet!

Mener du at Etude House selges for 500 kr i Norge, eller misforstår jeg? Det var da en vanvittig pris.

Jeg leste flere steder at dette vippeserumet kan legges under mascara også. og at det fungerer bra. Det sies at dette serumet under, gjør at mascaraen ikke setter seg i klumper. Dette serumet har ikke en liten pensel, men en børste, og påføres som mascara. Jeg har testet det, og mascaraen sitter akkurat like godt som ellers. (Kanebo Sensai).

Jeg kan ikke si at jeg hadde problem med klumpete mascara før heller... men jeg vil kanskje si at mascaraen ser enda litt bedre ut med serum under. Ønsketenkning, jeg vet ikke.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Mener du at Etude House selges for 500 kr i Norge, eller misforstår jeg? Det var da en vanvittig pris.

Nei, jeg endte opp med å bestille koreansk kosmetikk for 500kr (og 700 noen dager før det og 450kr i dag. Igjen, woopsy :razz-drunk:) Serumet var på salg, -30%n, så kostet bare noen få dollar.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Jeg har også bestilt Etude House sitt, kan det brukes på bryn? Er egentlig fornøyd med castor oil, men synes det er så klissete og tykt. Luksusproblem :dazed:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg har også bestilt Etude House sitt, kan det brukes på bryn? Er egentlig fornøyd med castor oil, men synes det er så klissete og tykt. Luksusproblem :dazed:

Lurer på det samme. Brynene mine er litt glisne etter overnapping den tiden da brynene skulle være tynne. 

Vil jeg absolutt tro, men siden det er maskarabørsteform vil den nok være litt mer tung å få gjevnt. Stimulash sin variant har tykkere pensel for å få det gjevnt og presist og en brynsgel med litt serum til å ha på dagtid. Den funker veldig bra i bryna :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO

Jeg begynner å se effekten av iglow, men det er mye tydligere på vippene på høyre øye :giggle: De har blitt merkbart lengre, mens venstrevippene ikke har kommet så langt. Håper virkelig det jevner seg ut snart!

Jeg synes jeg har blitt veldig mørk rundt øynene i det siste, og jeg lurer på om det kan være på grunn av serumet? Er det noen som har opplevd det samme? 

Jeg opplevde det samme med Iglow, men har aldri opplevd det med hverken ZO, Priori, FEG, LashesMD eller noen av de andre jeg har prøvd. Så nesten ut som pigmentflekker eller at jeg hadde brune maskararester på øvre øyelokk, det irriterte meg skikkelig! :P

Edited by ToneO

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo

Jeg opplevde det samme med Iglow, men har aldri opplevd det med hverken ZO, Priori, FEG, LashesMD eller noen av de andre jeg har prøvd. Så nesten ut som pigmentflekker eller at jeg hadde brune maskararester på øvre øyelokk, det irriterte meg skikkelig! :P

Oi, det er ikke så ille på meg heldigvis, men jeg kommer ikke til å kjøpe ny iglow når denne er tom.:/

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Gode nyheter, iglow står nå på grønn liste hos dyrevernalliansen nå. :) Sist jeg sjekka sto de på rød pga at de ikke hadde fått noe svar fra iglow, men nå har de fått bekreftet at de ikke tester hverken ingredienser eller ferdige produkter på dyr. :D Så da blir det kanskje iglow på meg og. :) Hos PETA står de ikke på noen lister, vet ikke hvorfor. Men det er mange både dyrevennlige og ikke man ikke finner på deres lister. Teit egentlig siden det er deres lister jeg stoler aller mest på. Men dyrevernalliansen skal også være trygg og oppdatert. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Nå har jeg brukt iGlow sitt siden månedsskiftet november/desember, og jeg ser stor forskjell på vippene! Det er ikke alle som er like lange, men jeg hadde en periode hvor jeg mistet ganske mye øyevipper på spesielt det ene øyet, så jeg regner med at ikke alle har vokst ut enda. De har i alle fall blitt mye mørkere, både selve vippene og innerst ved vipperoten! Jeg var i utgangspunktet veldig skeptisk, siden jeg ikke hadde noen som helst effekt av Stimulash, så jeg trodde ikke jeg skulle kunne si at iGlow sitt faktisk hadde virket :P Heldigvis tok jeg feil :giggle: 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Jeg er også storfornøyd igjen! Det var en periode jeg synes effekten avtok, men jeg ble mer obs på å bruke det hver dag og nå er jeg megafornøyd igjen. 

Fjernet sminke her om dagen og hadde sååå fine vipper etterpå, sa til Skjeggstubbene at jeg ikke skjønte at jeg gadd maskara den dagen og fikk bekreftelse i form av at "ja, de ser jo ferdigbehandlet ut" :giggle: Tror jeg må begynne å referere til vipper med maskara som ferdigbehandlede....

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege
18 minutter siden, Tone skrev:

Jeg er også storfornøyd igjen! Det var en periode jeg synes effekten avtok, men jeg ble mer obs på å bruke det hver dag og nå er jeg megafornøyd igjen. 

Fjernet sminke her om dagen og hadde sååå fine vipper etterpå, sa til Skjeggstubbene at jeg ikke skjønte at jeg gadd maskara den dagen og fikk bekreftelse i form av at "ja, de ser jo ferdigbehandlet ut" :giggle: Tror jeg må begynne å referere til vipper med maskara som ferdigbehandlede....

Mannfolk.. :giggle:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo

Jeg har begynt å bli sår langs vipperoten, så jeg bruker ikke iglow mer enn 3-4 ganger i uka nå. Jeg vil prøve et annet serum, iglow fungerer bra, men jeg er lei bivirkningene. Jeg har bare kjøpt én gang, og det var i sommer, så jeg håper mitt neste serum varer like lenge :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea
1 hour ago, Tone said:

Forklarte ammehår til Bjørn en dag, han syntes det var morsomt at luggen/sveisen min var en hormonell forstyrrelse :giggle:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
iheartpenguins

I dag var det tilbud på iglow serumet så jeg har nettopp bestilt, og gleder meg. Spennende  se hvilken effekt det gir meg.

P.s redd for bivirkninger :O

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Har bestilt meg serum fra iGlow nå :) Håper jeg er flink og husker å bruke det! Får sette det på nattbordet eller ved tannbørsten. Er dere fortsatt fornøyde?

Har hatt et par runder med vippeextensions nå, men er allergisk mot limet de bruker så skal gå over til serum istedenfor. Nå har jeg klødd og dratt ut extensionene så nå er vippene mine korte... :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider