Tone

Vippeserum

Anbefalte innlegg

Oda

Har kjøpt meg iglow sitt nå. Har mistet utrolig masse vipper, og håper på en boost. Er fornøyd med stimulash egentlig, men iglow er billigere. Skal oppdatere når jeg har fått eller ikke fått effekt. 

Håper du liker det like mye som jeg gjør :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege

Jeg har brukt Elisabeth Arden Pro sitt i en periode nå, og liker serumet godt :) jeg har fått lengere og tykkerr vipper. Jeg har også hatt et område på venstre lokk hvor jeg har manglet vipper, og de få som har grodd ut har vært korte og tynne, her har det virkelig grodd til! :D det var et skikkelig hull der, glad det er borte :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludo

Pleier dere miste endel vipper etter endt bruk av serum?

Kjenner bare noen få som har brukt Stimulash, og de fikk forsåvidt lengre vipper- men sa at sideeffekten var at man mistet masse vipper når man sluttet bruke det.

Har vært frista til å prøve lenge, men er ikke aktuelt dersom en mister flere vipper

Har egentlig relativt lange og fine nok vipper naturlig, så gidder liksom ikke kødde til naturen med smør på flesk om jeg ender opp med vippetap i etterkant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smudge

Hårveksten er hormonstyrt så jeg vil ikke tro at et vippeserum fører til tap av vipper. Jeg har brukt  vippeserum av og på de siste fire årene og har ikke mistet vipper. :) 

Endret av Smudge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smudge

På en annen side kan det føles som man mister mye vipper om man går fra lange til korte vipper. Det føles jo mer dramatisk å miste fire, lange tykke vipper på bomullen ved sminkefjerning, enn fire, små tynne pjuskevipper. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Hårveksten er hormonstyrt så jeg vil ikke tro at et vippeserum fører til tap av vipper. Jeg har brukt  vippeserum av og på de siste fire årene og har ikke mistet vipper. :) 

Enig med Smudge! Jeg har aldri opplevd tap av vipper, og jeg har brukt Stimulash på og av i ett år. 

På en annen side kan det føles som man mister mye vipper om man går fra lange til korte vipper. Det føles jo mer dramatisk å miste fire, lange tykke vipper på bomullen ved sminkefjerning, enn fire, små tynne pjuskevipper. :)

Enig,  har brukt vippeserum siden 2011,  og mister ikke mer enn jeg ville gjort uten serum når jeg stopper litt. Men som Smudge sier, så føles det mye mer og verre når de er lengre og tykkere. ;) 

Jeg har brukt ZO sitt nå en stund og det virker, men ikke like godt som Priori sitt, så har nå gått tilbake til det og merker forskjell etter bare en uke,  deilig! Har enda en uåpnet pakke liggende før jeg må kjøpe det nye Elizabeth Arden Pro Lash Recovery Serum. ;) 

Endret av ToneO

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Jeg må huske og oppdatere ting, merker jeg :giggle: iGlow sitt funker kjempe fint på meg. Folk tror jeg går med løsvipper til vanlig, og kommenterer at jeg har vært så heldig fra naturen sin side. Jaja, la dem nå tro det tenker jeg. Kan absolutt anbefale det videre. Det er verdt pengene om man ikke er interessert i å sette på vippex eller noe slikt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
On 24.11.2015, 10.13.36, Isabel said:

Jeg må huske og oppdatere ting, merker jeg :giggle: iGlow sitt funker kjempe fint på meg. Folk tror jeg går med løsvipper til vanlig, og kommenterer at jeg har vært så heldig fra naturen sin side. Jaja, la dem nå tro det tenker jeg. Kan absolutt anbefale det videre. Det er verdt pengene om man ikke er interessert i å sette på vippex eller noe slikt. 

Oooohh! Det er nemlig på tilbud nå, kanskje jeg skal slå til...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel
3 timer siden, Tone said:

Det Isabel sa! :) 

Har du testet andre serum, @Isabel?

Ja, jeg har prøvd stimulash som jeg tror det heter. Syntes det er bsre helt ok sammenlignet med dette. Mye dyrere også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

Da har jeg bestilt mitt første! Ble iglow pga tilbudet, men tenker å prøve Elisabeth Arden neste gang. Først og fremst spent på om øynene tåler det bra, siden jeg sliter med tåreveskeproduksjonen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludo

Hvor lenge varer serumet om dere bruker det daglig?

Hun jeg spurte hos hudpleier sa at Elizabeth arden varte ca 1 mnd, og for mitt vedkommende blir det helt åndssvakt av meg å bruke en tusenlapp på vippene hver måned. Legg på mascara, annen sminke og megadyr voksing og vi snakker egenpleie til en milliard :S 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Mitt fra iglow har holdt siden juli, og jeg har kjøpt nytt nå. Jeg brukte det hver dag i starten, men nå bruker jeg annehver - kanskje hver tredje eller fjerde dag. Kommer ann på om jeg husker det. Brukte det hver dag i sikkert halvannen til to måneder. Jeg syntes det holder mye lengre enn det, også lurer jeg litt på hvor mye hudpleieren din tar på da. Man skal jo ikke bruke det som man ville gjort med en dipliner heller :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aurelia
8 minutter siden, Ludo said:

Hvor lenge varer serumet om dere bruker det daglig?

Hun jeg spurte hos hudpleier sa at Elizabeth arden varte ca 1 mnd, og for mitt vedkommende blir det helt åndssvakt av meg å bruke en tusenlapp på vippene hver måned. Legg på mascara, annen sminke og megadyr voksing og vi snakker egenpleie til en milliard :S 

De fleste serumene jeg har prøvd skal jo brukes i 5-6 uker, og deretter ca. 3 ganger/uke for å opprettholde resultatet. Så at det kun varer i 1mnd tror jeg nesten må være feilinformasjon :/ Sist jeg brukte stimulash brukte jeg det hver natt i 6 uker, og deretter i ca. 2mnd hver tredje dag. Etter det begynner virkestoffene å dabbe litt av, og hele prosessen pleier å gå i glemmeboksen :P Så med Stimulash trenger du ikke å kjøpe ny før sånn +/- 3mnd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bella

Åhh, nå ble jeg påvirket.. Har kjøpt igloer sitt og håper på å bli fornøyd. Har før brukt priori sitt og silk naturals sitt med ganske bra resultat. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Jeg har gitt opp Stimulash, jeg. Føler nesten vippene mine blir kortere når jeg bruker det! Har bestilt Etude House My Lash Serum nå, prisen er for lav til at jeg ikke skal prøve. Skulle det også være en miss er det godt mulig jeg prøver iGlow sitt i stedet hvis det er flere som har gode erfaringer :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christine
1 hour ago, Helene said:

Bestilte fra roseroseshop.com, men det finnes på eBay også, bare pass på å kjøp av selger med mange salg og høy prosent positiv tilbakemelding :) 

Jeg er så bleik når det gjelder ebay, har kun kjøpt fra makeupemporium, så hvis jeg skal blir det nok roseroseshop.com :)

Sender de til Norge, @Helene, eller må man ha shipito?

Endret av Christine
Spørsmål

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene
1 time siden, Christine said:

Jeg er så bleik når det gjelder ebay, har kun kjøpt fra makeupemporium, så hvis jeg skal blir det nok roseroseshop.com :)

Sender de til Norge, @Helene, eller må man ha shipito?

De sender til Norge ja, men hvis du ikke skal ha noe annet blir det nok ganske dyrt med frakten tror jeg. Hvis du er komfortabel med eBay kan jeg se om jeg finner noen greie selgere du kan sjekke ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider