Tone

Vippeserum

Anbefalte innlegg

Marie Maklo
3 timer siden, Azur said:

@ToneO @Marie Maklo var de mørke flekkene reverserbare? Forsvant det når dere sluttet å bruke iglow? Det er ingen som har opplevd mørke flekker på iris? Ser det også kan være en bivirkning av div vippeserum.

Ingenting på iris. Nå er det to uker siden jeg gikk over til Stimulash. Den brune "lineren"  er nesten helt borte :) Vippene har taklet overgangen bra, de er fremdeles lange, og har ikke mister noen mer enn normalt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO
On 1.4.2017 at 13.21, Azur said:

@ToneO @Marie Maklo var de mørke flekkene reverserbare? Forsvant det når dere sluttet å bruke iglow? Det er ingen som har opplevd mørke flekker på iris? Ser det også kan være en bivirkning av div vippeserum.

Ja, de forsvant hos meg når jeg sluttet med serumet. :)

Kun Iglow jeg har opplevd dette med og jeg har prøvd noen merker etterhvert.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Er det noen her som ikke har hatt særlig effekt av iglow som har hatt bedre effekt av andre? Har brukt iglow i 12 uker, har fulgt instruksene, lest alt iglow svarer andre som ikke har effekt og har skippet kanskje 4-5 dager totalt. Merker bare bittelitt...

Jeg som trodde jeg hadde anlegg for supervipper, hadde det i barndommen i alle fall :giggle:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Maklo

Nå er det to måneder siden jeg byttet fra iglow til Stimulash. All misfarging fra iglow er borte, men vippene er korte igjen. Jeg får tydeligvis ikke noe effekt av Stimulash. Nå frister det å prøve EA Pro, og så må jeg vurdere om jeg bare skal gå tilbake til iglow... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bykatt

Jeg kjøpte et øyevippeserum på et homeparty i vinter fordi jeg liker venninnen jeg var hos. Jeg hadde liten tro på både merket og produktet. Men vippene mine har jammen meg blitt lengre, og nok noe kraftigere.

Egentlig vil jeg ikke reklamere for merket. Har googlet, og usikker på om det er noe med forretningsmodellen som er litt hårete (sic!).

Så ta dette for det det er verdt, produktet heter i hvert fall Nu Colour Nutriol Eyelash Treatment. Ikke hysterisk dyrt, og drøy i bruk er den også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Jeg har brukt iglow siden i april, og har hatt veldig god effekt av den. Nå bruker jeg den bare et par ganger i uka for å opprettholde resultatet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jeg har tatt iGlow i regelmessig bruk igjen de siste ukene og det er ingen tvil om at det fungerer, jeg nærmer meg løsvippelengde igjen. Gøy! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Jeg må begynne på iGlow igjen og huske å bruke den. Jeg vil også ha løsvippelengde! Syns jo den hjalp litt, men ikke like bra som den kunne gjort om jeg hadde husket å påføre hver kveld. Nå er vippene korte igjen siden jeg ikke har brukt den på evigheter. Må kjøpe en ny tube snart også, tror ikke det er så mye igjen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg har brukt Iglow i ca en mnd nå og begynner så smått å merke effekten. På de øvre vippene er det blitt litt mer lengde, men på de nedre er det stoooor forskjell. De er mye tettere og merkbart lengre :) Ingen mørke flekker så langt, så håper jeg slipper helt unna den bivirkningen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
Den 6.8.2017 at 18.03, Azur skrev:

Hvor lenge varer deres iglow med daglig bruk? 

Jeg bruker den bare om kvelden. Og jeg vil si at den varer omtrent 6 mnd. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
5 timer siden, Elin said:

Hvor mye pleier iGlow å koste når det er på salg? :) 

De har 10% med kode august nå. (Egentlig for deltagere i en konkurranse, men regner med den funker for alle.) Det meste de har er vel 20% på Black Friday. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
fastfootforward

Jeg har forsøkt stimulash fusion i 2 uker nå, men jeg ser ingenting forskjell. Første 3 dagene var jeg uhyre forsiktig. Men nå så jeg at jeg ikke fikk allergisk reaksjon så syns det er så rart at det ikke gjør noen som helst merkbar forskjell. Har prøvd 3 uker tror jeg det faktisk er. Tar det virkelig 6-8 uker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel
3 hours ago, fastfootforward said:

Jeg har forsøkt stimulash fusion i 2 uker nå, men jeg ser ingenting forskjell. Første 3 dagene var jeg uhyre forsiktig. Men nå så jeg at jeg ikke fikk allergisk reaksjon så syns det er så rart at det ikke gjør noen som helst merkbar forskjell. Har prøvd 3 uker tror jeg det faktisk er. Tar det virkelig 6-8 uker?

Du må holde på lengre enn i to uker for å se forskjell. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen
On 21.8.2017 at 2.37, fastfootforward said:

Beldig individuelt, men 6-8 uker er normalen, noen må gjerne bruke nærmere 12 uker før det blir stor forskjell. 

Gi i allefall ikke opp før du har brukt opp tuben, hos mange går det seint før det plutselig skjer noe nærmest over natten :) Noen går også igjennom en fase hvor gamle vipper faller av (har med vippenes vekstsyklus å gjøre, men er ikke farlig, det merkes bare bedre når man brukes serum siden man følger bedre med og gjerne analyserer vippene sine). De nye vippene som kommer etter vil vokse raskere og gjerne fyldigere og mørkere. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Jeg har brukt iGlow siden november, og er veldig fornøyd. De periodene vippene mine ikke "skiftes ut" er de fantastisk lange og fine! Byttet tube i mai en gang, og etter det har jeg blitt skikkelig rød langs vippekanten oppe, litt oppover øyelokkene og i ytterkanten av øyet (på huden, altså). Syns det er så merkelig at det kom etter jeg begynte på en ny en, for jeg merket ingenting før :shut-mouth:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Caroline

Jeg venter på iGlow nå! Veldig spent. Er det noen som vet om det er innafor permanent vippebøy mens man bruker serumet? Eller blir det for mye kjemikalier? Håper på full effekt, har ikke tid til å sminke meg lenger :giggle:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oda
On 3.9.2017 at 19.58, iheartpenguins said:

Jeg har testet iglow sitt vippe serum en stund nå, og de siste to ukene har jeg hatt leamus på høyre øyelokk. Er jeg alene om dette? :O 

Oi. Samme problem her, men har ikke tenkt over iGlow engang 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Jeg har også hatt leamus innimellom, men har ikke tenkt på at det kan komme av serumet. Hatt på venstre jeg da. Jeg kan bare bruke serumet på de øvre vippene, for bruker jeg det på de nedre blir jeg blå/lilla i området rundt vippekanten. På de øvre går det bra. Men veldig synd jeg ikke kan bruke det på de nedre siden de er ganske glisne. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider