Tone

Vippeserum

Anbefalte innlegg

Azur
25 minutter siden, Nora said:

Er det noen som har prøvd iGlow sitt brynserum? Det ene brynet mitt er blitt skikkelig stusselig, jeg tror kanskje det kan trenge litt grohjelp...

Tror du det er forskjell på ingrediensene, da? Ville ha dobbeltsjekket først i alle fall.

Jeg har ikke spandert serum på mine bryn, men har tydelig effekt av denne. Med slike blir påføringen den samme også. 

Endret av Azur

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
17 minutter siden, Azur skrev:

Tror du det er forskjell på ingrediensene, da? Ville ha dobbeltsjekket først i alle fall.

Jeg har ikke spandert serum på mine bryn, men har tydelig effekt av denne. Med slike blir påføringen den samme også. 

Vet ikke om det er forskjell i ingrediensene, men den tynne kosten er litt upraktisk å bruke i brynene, og jeg vil ikke kaste bort produkt ved å bruke en engangsmaskarakost.

Olje er jeg ikke så fan av i ansiktet, men får ha det i bakhodet om jeg ikke finner noe annet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frk.Vims
14 timer siden, Nora said:

Er det noen som har prøvd iGlow sitt brynserum? Det ene brynet mitt er blitt skikkelig stusselig, jeg tror kanskje det kan trenge litt grohjelp...

Jeg har brukt det en stund nå, og synes det hjelper. Ser ikke en like ekstrem effekt som på vippene, men det har hjulpet på det ene partiet jeg har som er litt glissent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
3 timer siden, Frk.Vims skrev:

Jeg har brukt det en stund nå, og synes det hjelper. Ser ikke en like ekstrem effekt som på vippene, men det har hjulpet på det ene partiet jeg har som er litt glissent.

Godt å høre! Jeg har ikke behov for lenger brynshår, men det kunne godt blitt litt flere hår. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frk.Vims
9 timer siden, Nora said:

Godt å høre! Jeg har ikke behov for lenger brynshår, men det kunne godt blitt litt flere hår. 

Da er det verdt et forsøk. Resten av brynene var ganske ok fra før, men når jeg tenker meg om så bruker jeg mindre tid på å fikse de nå, så jeg tror de har blitt fyldigere generelt. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
fastfootforward

Brukt stimulash i ca 7 uker så fikk jeg betent øyekrok.....vippene vokste kun 1 mm på denne tiden og kun enkelte vippehår, ikke alle sammen like mye. Lurer på om jeg er allergisk, litt synd fordi dette serumet virket jo bittelitt. Eller endel. Så faktisk forskjell.

Har selvfølgelig lyst til å tvinge kroppen til toleranse for produktet, men tenkte å bruke veldig sjeldent.

Er det noen som vet om Stimulash er blitt testet og hva som kan utløse allergi med den egentlig?

Det kostet jo 3 ukers matbudsjett så jeg blir jo så oppgitt om jeg ikke kan bruke den. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline
9 minutter siden, Arlandria said:

Du tenker på Helsekontrollen på tv2? Verdt å se, uansett. Helt vilt at de har fått holde på i så stor skala.

Ja, vet ikke om du så linken min. Det har ikke skremt meg fra å bruke IGlow, men synes det er negativt at de har hevdet å ha sluttet med prostaglinder for flere år siden, men så finner de spor av det likevel. Det er jo snakk om så liten mengde at det kanskje er mulig med forurensning på lab'en, men blir litt skeptisk. De sier produktet er like bra uten prostaglinder, og det håper jeg, men tror egentlig ikke det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Helt enig, det er helt vilt og svært kritikkverdig. Jeg kommer ikke til å slutte å bruke det og har nettopp kjøpt nytt (dog før avsløringene kom), men hadde jeg skullet ha barn og kunnet få barn hadde jeg ikke turt å bruke det under prøving og graviditet selv om mengdene sikkert er mikroskopiske. Men jeg hadde aldri tatt noen sjanser. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arlandria
9 timer siden, LinnCaroline said:

Ja, vet ikke om du så linken min. Det har ikke skremt meg fra å bruke IGlow, men synes det er negativt at de har hevdet å ha sluttet med prostaglinder for flere år siden, men så finner de spor av det likevel. Det er jo snakk om så liten mengde at det kanskje er mulig med forurensning på lab'en, men blir litt skeptisk. De sier produktet er like bra uten prostaglinder, og det håper jeg, men tror egentlig ikke det.

Ah, jeg antok bare at det var til IGlows egen side. Jeg så bare reportasjen, så var det jeg forholdt meg til :) Jeg ville heller stolt på Steinar Madsen (han legen) enn iGlow selv... Og jeg har liksom ikke troen på at serumet ville fungert uten disse stoffene. Det som har en virkning, har en bivirkning! Jeg har alltid syns at det har vært noe "muffins" med de, og nå har det bare blitt forsterket :P Når flere produsenter har spor av ulovlige stoffer i sine produkter, vitner det om enten at de har brutt loven og tilsatt det eller at de ikke har skikkelig kontroll på produksjonen deres. Begge deler gjør at det er fullstendig uaktuelt for meg å putte et slikt produkt i nærheten av en av mine viktigste sanseorgan :P

(Jeg sitter dypt i Anatomi&Fysiologi-bøker og eksamenslesning nå, så blir kanskje litt farget av det! ;) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg synes også det har vært noe muffens med så god effekt på vippene, men har lest om prostaglinder før, og bare antatt at det inneholdt det. Tror det er mye vi kjøper som inneholder ting vi ikke vet om dessverre. :hypnotized: Jeg holder på å skrive eksamen i forskningsetikk, så jeg skjønner hva du mener med å bli farget av det. :giggle: Men ja, øynene er ikke noe man burde gamble med. :/ Sånn sett er jo ikke prostaglinder det verste tror jeg, men Mattilsynet har jo gått ut og advart folk mot stoffet - så det er kanskje ikke så harmløst som jeg trodde. @Arlandria

Endret av LinnCaroline

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Etter å ha brukt iglow i et år med liten/moderat effekt, bestemte jeg meg for å teste noe annet. Fikk i hus Revitalash i går. Stusser på at det står at den skal påføres selve vippene, ikke huden, på tross av at den har samme pensel som iglow. Ifølge bildet skal det skje med en strek en millimeter eller to fra vippekanten, men på vippene. Føles veldig krøkkete.

Tror dere dette er bare en sånn «don’t sue me»-greie? Ikke kom og si at det var vi som sa du skulle påføre det på huden hvis du får reaksjoner, liksom? Men at det eeeegentlig er huden som er tingen? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege
På 20.3.2018 den 14.32, Azur skrev:

Etter å ha brukt iglow i et år med liten/moderat effekt, bestemte jeg meg for å teste noe annet. Fikk i hus Revitalash i går. Stusser på at det står at den skal påføres selve vippene, ikke huden, på tross av at den har samme pensel som iglow. Ifølge bildet skal det skje med en strek en millimeter eller to fra vippekanten, men på vippene. Føles veldig krøkkete.

Tror dere dette er bare en sånn «don’t sue me»-greie? Ikke kom og si at det var vi som sa du skulle påføre det på huden hvis du får reaksjoner, liksom? Men at det eeeegentlig er huden som er tingen? 

Så merkelig at den skal smøres på selve hårene.. det er jo hårsekkene som skal stimuleres med et slikt serum, tenker nå jeg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
4 timer siden, Hege said:

Så merkelig at den skal smøres på selve hårene.. det er jo hårsekkene som skal stimuleres med et slikt serum, tenker nå jeg. 

Takk, det tenker jo jeg også. Klin umulig å treffe hårene på undervippene uten å ende opp med å pensle hele området også. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Har noen av dere kjøpt iglow serumet etter at den nyheten kom med at de hadde puttet ting i som ikke skulle? De trakk den jo tilbake en periode, og jeg vil jo egentlig begynne igjen - men gidder ikke kjøpe om den ikke er like god lengre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg har ikke det, men lurer på det samme @Isabel. Jeg så en tråd på Facebook der mange hevdet at det ikke funket lenger, men lurer på om det er sant eller om folk bare går ut ifra at det umulig kan funke lenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg har kjøpt i mars, og synes faktisk ikke jeg får like god effekt som tidligere. Trodde kanskje bare det var noe med meg, men hvis flere har opplevd det må de jo ha endret noe med produktet :dont-know:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline
25 minutter siden, Nora said:

Jeg har kjøpt i mars, og synes faktisk ikke jeg får like god effekt som tidligere. Trodde kanskje bare det var noe med meg, men hvis flere har opplevd det må de jo ha endret noe med produktet :dont-know:

De har endret det, ja. De hadde jo oppi noe ymse greier de påstod de ikke visste om. Synd hvis det ikke funker lenger, men var det jeg regnet med. :dont-know:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Drar opp denne her! 

Elizabeth Arden Pro fikk jo så mye skryt, er den fortsatt verdt det? Er det andre som kan være rimeligere erstattere for iGlow? Jeg orker heller ikke kjøpe nytt når så mange nå er misfornøyde. 

Endret av Tone

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege

Jeg elsket Elisabeth Arden Pro, men har ikke klart å finne det på en stund?

Akkurat nå tester jeg Nutrilash sitt serum (det alle bloggerne promoterer 😬). Søsteren min kjøpte det og fikk to tuber for prisen av en 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
On 2.3.2019 at 12.36, Hege said:

Jeg elsket Elisabeth Arden Pro, men har ikke klart å finne det på en stund?

Akkurat nå tester jeg Nutrilash sitt serum (det alle bloggerne promoterer 😬). Søsteren min kjøpte det og fikk to tuber for prisen av en 😊

Har du sett, det var ikke i salg lengre det nei. I overkant sein til den festen med andre ord! Håper på oppdatering på Nutrilash :) (Leser ikke blogger men er skeptisk til ting som massereklameres for - men om du liker det er det likevel mer interessant!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider