Jump to content

Charlotte Tilbury Lipstick

Ingrid
 Share

Recommended Posts

Jeg har nettopp kjøpt to leppestifter fra dette merket og kan lett tenke meg flere, særlig av den matte varianten. De ligger under tollgrensen og kan kjøpes fra net-a-porter som jeg hører har gratis frakt til tider :)  Lønner seg å registrere seg å få beskjed om det! Jeg kjøpte mine på counteren hennes hos Sainsburys i London. 

image.thumb.jpg.3913f5423776d3ac77859255

Edit: oppdatert innlegg lenger ned i tråden

Edited by Ingrid
  • Like 2

Love liberty :in-love: 

har forøvrig veldig lyst på bitch perfect leppestiften. En dag! Hehe 

Det er såå mange jeg har lyst på! Først og fremst Amazing Grace og Velvet Underground *drømme* 

• 3 weeks later...
  • 7 months later...

Jeg har utvidet samlingen litt! Jeg var en ekstra tur i London i sommer og da var jeg innom counteren og kjøpte litt forskjellig. Så ble det en ordre fra net-a-porter, og plutselig var det gratis shipping fra Selfridges. Så det ballet litt på seg da ;) Jeg har solgt coachella coral som ble swatchet over her, fordi jeg ikke ble helt venn med formulaen. Jeg har likevel med Bitch perfect her, som nå er den eneste jeg nå har av disse. Ellers er alt Matte Revolution. Bildene av leppestiftene er i kaldt lampelys, mens swatchene er i naturlig lys fra vinduet.

image.jpeg.7571e147f24ba3e55e52e890c3f4f

Bitch perfect (K.I.S.S.I.N.G), Very Victoria, Bond Girl, Amazing Grace, Lost Cherry

image.jpeg.29da7da40d9c1a4fe20ecaa02a7de

Red carpet red, Love Liberty, Walk of shame, Glastonberry

image.jpeg.04dd4b645d56582db99db16b69bcb

Bitch perfect (K.I.S.S.I.N.G), Very Victoria, Bond Girl, Amazing Grace, Lost Cherry

image.jpeg.d70d71e7eede7cb32b4307de9ca4c

Red carpet red, Love Liberty, Walk of shame, Glastonberry

Først nå slo det meg hvor like Bond girl og Walk of shame er, men Bond girl er litt kaldere i fargen enn walk of shame, og jeg tror jeg foretrekker førstnevnte. 

For øyeblikket er det Very Victoria og Love Liberty som er mine favoritter, men jeg liker dem alle sammen :) Disse er matte, men selvfølgelig ikke like matte som liquid lipsticks og litt mindre matte enn Mac sine. Jeg synes derfor MR er mindre uttørrende enn Mac. De mørkeste fargene stainer også litt når de forsvinner, så man slipper flekkete lepper på noe tidspunkt. Noen farger er mer pigmenterte enn andre (som red carpet red), men også for eksempel Lost cherry kan bli sterkere i fargen med et par ekstra lag. Jupp!

• 4 years later...
7 timer siden, Kamilla skrev:

Er Very Victoria en MLBB? :)

På meg er den litt for mørk for å være en MLBB, men den er fortsatt min favoritt og veeeldig fin😊 er mulig å legge den veldig tynt, og da blir den litt lysere. Siden de er matte er de også veldig pigmenterte!

• 1 year later...
Kamilla
På 19.12.2019 den 10.50, Ingrid skrev:

På meg er den litt for mørk for å være en MLBB, men den er fortsatt min favoritt og veeeldig fin😊 er mulig å legge den veldig tynt, og da blir den litt lysere. Siden de er matte er de også veldig pigmenterte!

Hvordan går det med samlingen? 😁 har du noen nye medlemmer?

På 6.3.2021 den 1.41, Kamilla skrev:

Hvordan går det med samlingen? 😁 har du noen nye medlemmer?

Predictably, YES!😄

Her er Pillow Talk, Legendary Queen, English Beauty og the Queen. Kjapt og litt mørkt bilde, men fargene er ganske like her som IRL.

9E960AE8-7F2C-420C-B6EA-8F74C4F77E02.thumb.jpeg.fe5672e6c3388b69b29d3431f60f5cb5.jpeg

Selvfølgelig de snilleste fargene som er mest brukt. Fortsatt Very Victoria som er favoritten da! Den er den eneste jeg har brukt opp, og også kjøpt ny av.

• Like 2