Ingrid 1 878 Skrevet Mars 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2015 (endret) Jeg har nettopp kjøpt to leppestifter fra dette merket og kan lett tenke meg flere, særlig av den matte varianten. De ligger under tollgrensen og kan kjøpes fra net-a-porter som jeg hører har gratis frakt til tider Lønner seg å registrere seg å få beskjed om det! Jeg kjøpte mine på counteren hennes hos Sainsburys i London. Edit: oppdatert innlegg lenger ned i tråden Endret November 8, 2015 av Ingrid Bitteliten og Tone reagerte på dette 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Arenika85 227 Skrevet Mars 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2015 Love liberty har forøvrig veldig lyst på bitch perfect leppestiften. En dag! Hehe Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Ingrid 1 878 Skrevet Mars 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2015 Love liberty har forøvrig veldig lyst på bitch perfect leppestiften. En dag! Hehe Det er såå mange jeg har lyst på! Først og fremst Amazing Grace og Velvet Underground *drømme* Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Mariann 697 Skrevet Mars 6, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2015 Jeg har lyst på Bitch Perfect, nesten utelukkende pga navnet Ingrid reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
LinnCaroline 2 160 Skrevet Mars 6, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2015 Jeg har lyst på Bitch Perfect, nesten utelukkende pga navnet Samme her! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
MariaK 973 Skrevet Mars 6, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2015 Coachella Coral Måtte søke opp Bitch Perfect på grunn av navnet, den var fin den også! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
maliima 62 Skrevet Mars 6, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2015 Coachella coral er såå fin!! Kan ihvertfall tenke meg at den er fin mot brun hud på sommeren Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Helene 2 986 Skrevet Mars 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Fiiine! Jeg vil også ha Bitch Perfect på grunn av navnet Marie Maklo reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Ingrid 1 878 Skrevet November 8, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2015 Jeg har utvidet samlingen litt! Jeg var en ekstra tur i London i sommer og da var jeg innom counteren og kjøpte litt forskjellig. Så ble det en ordre fra net-a-porter, og plutselig var det gratis shipping fra Selfridges. Så det ballet litt på seg da Jeg har solgt coachella coral som ble swatchet over her, fordi jeg ikke ble helt venn med formulaen. Jeg har likevel med Bitch perfect her, som nå er den eneste jeg nå har av disse. Ellers er alt Matte Revolution. Bildene av leppestiftene er i kaldt lampelys, mens swatchene er i naturlig lys fra vinduet. Bitch perfect (K.I.S.S.I.N.G), Very Victoria, Bond Girl, Amazing Grace, Lost Cherry Red carpet red, Love Liberty, Walk of shame, Glastonberry Bitch perfect (K.I.S.S.I.N.G), Very Victoria, Bond Girl, Amazing Grace, Lost Cherry Red carpet red, Love Liberty, Walk of shame, Glastonberry Først nå slo det meg hvor like Bond girl og Walk of shame er, men Bond girl er litt kaldere i fargen enn walk of shame, og jeg tror jeg foretrekker førstnevnte. For øyeblikket er det Very Victoria og Love Liberty som er mine favoritter, men jeg liker dem alle sammen Disse er matte, men selvfølgelig ikke like matte som liquid lipsticks og litt mindre matte enn Mac sine. Jeg synes derfor MR er mindre uttørrende enn Mac. De mørkeste fargene stainer også litt når de forsvinner, så man slipper flekkete lepper på noe tidspunkt. Noen farger er mer pigmenterte enn andre (som red carpet red), men også for eksempel Lost cherry kan bli sterkere i fargen med et par ekstra lag. Jupp! Kamilla, iheartpenguins, Isabel og 1 annen reagerte på dette 4 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Kamilla 404 Skrevet Desember 19, 2019 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2019 Er Very Victoria en MLBB? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Ingrid 1 878 Skrevet Desember 19, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2019 7 timer siden, Kamilla skrev: Er Very Victoria en MLBB? På meg er den litt for mørk for å være en MLBB, men den er fortsatt min favoritt og veeeldig fin😊 er mulig å legge den veldig tynt, og da blir den litt lysere. Siden de er matte er de også veldig pigmenterte! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Kamilla 404 Skrevet Mars 6 Rapporter Share Skrevet Mars 6 På 19.12.2019 den 10.50, Ingrid skrev: På meg er den litt for mørk for å være en MLBB, men den er fortsatt min favoritt og veeeldig fin😊 er mulig å legge den veldig tynt, og da blir den litt lysere. Siden de er matte er de også veldig pigmenterte! Hvordan går det med samlingen? 😁 har du noen nye medlemmer? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Ingrid 1 878 Skrevet Mars 7 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7 På 6.3.2021 den 1.41, Kamilla skrev: Hvordan går det med samlingen? 😁 har du noen nye medlemmer? Predictably, YES!😄 Her er Pillow Talk, Legendary Queen, English Beauty og the Queen. Kjapt og litt mørkt bilde, men fargene er ganske like her som IRL. Selvfølgelig de snilleste fargene som er mest brukt. Fortsatt Very Victoria som er favoritten da! Den er den eneste jeg har brukt opp, og også kjøpt ny av. LinnCaroline og Kamilla reagerte på dette 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Kamilla 404 Skrevet Mars 7 Rapporter Share Skrevet Mars 7 Spennende!! Jeg har kjøpt Very Victoria, walk of no shame, pillow talk og hot lips 2 i angel alessandra LinnCaroline reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg