Elin

Clear brow gel

Anbefalte innlegg

Isabel

Jeg er så basic at jeg bruker H&M sin :P Jeg bare ser ikke poenget med noen andre, fordi jeg føler alle gjør det samme. Har sikkert hatt min i flere år nå da, burde kanskje bytte den ut når jeg tenker på det. He he he...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Jeg kan i hvertfall AVbefale den fra Body Shop, som ikke gjorde noe som helst. Jeg har hørt at Anastasia skal ha en OK bryngele, men jeg har ikke annet enn teoretisk kunnskap.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle

Jeg bruker den gule mascaraen fra Tonymoly. Dvs, den er jo ikke gul da. :giggle: Circle lens mascara i clear. Koster ikke no', og funker fint. Sier som Isabel at jeg ikke ser poenget med noe annet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Line

Jeg bruker Anastasia sin og er veldig fornøyd med den.

Den ble innkjøpt etter at jeg leste at Cara Delevingne sverger til den. Jeg har dessverre ikke fått bryn som Cara, men den holder brynene på plass hele dagen uten at det ser klissete ut. Jeg har også brukt vokssticken til Anastasia, men den ble for fettete synes jeg. Tweezerman sin bryngele likte jeg ikke så godt.

Jeg har ikke brukt billigere alternativer fra feks HM. Det er jo mulig at de er like bra til halvparten av prisen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Jeg har brukt Billion Dollar brow sin blanke, og nå H&M sin. Merker ikke forskjell på de, og de ble like ekle og brune. Derfor ble det gjenkjøp av H&M sin til 50 kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amalie

Jeg bruker Anastasia sin brynsgele og er veldig fornøyd med den. Holder brynene på plass som bare det, uten at de blir stive og ekle :) Liker at jeg ikke ser hvor brun og ekkel den blir også, ettersom den ikke har "klar tube" :P Jeg kommer til å kjøpe denne igjen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Jeg bruker Anastasia sin brynsgele og er veldig fornøyd med den. Holder brynene på plass som bare det, uten at de blir stive og ekle :) Liker at jeg ikke ser hvor brun og ekkel den blir også, ettersom den ikke har "klar tube" :P Jeg kommer til å kjøpe denne igjen. 

Det høres jo greit ut, jeg har nylig tatt i bruk en ny tube fra MAC fordi den gamle så alt for heselig ut :P den var godt brukt og da, så jeg liker MAC sin godt ellers. Har nylig bestilt brow bar to go fra Anastasia (Sephora), så når den kommer får jeg sammenlignet de to :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege

Jeg har MAC sin brow gel og den er ok :) Syns man får for mye produkt på spoolien av gangen, så jeg må alltid tørke litt av før jeg påfører. Bare et lite obs, hvis du bruker brynsprodukter med farge, så vil gelen plukke opp farge i beholderen og se skikkelig guffen ut etterhvert :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amalie

Det høres jo greit ut, jeg har nylig tatt i bruk en ny tube fra MAC fordi den gamle så alt for heselig ut :P den var godt brukt og da, så jeg liker MAC sin godt ellers. Har nylig bestilt brow bar to go fra Anastasia (Sephora), så når den kommer får jeg sammenlignet de to :) 

​Ja, det er nettopp derfor jeg testet Anastasia sin. Synes det er så ekkelt når geleen blir farget... Spennende å teste noe annet da, du får oppdatere om hvilken du liker best :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Martine

Jeg har MAC sin brow gel og den er ok :) Syns man får for mye produkt på spoolien av gangen, så jeg må alltid tørke litt av før jeg påfører. Bare et lite obs, hvis du bruker brynsprodukter med farge, så vil gelen plukke opp farge i beholderen og se skikkelig guffen ut etterhvert :P

Jeg har den fra Mac og det er som jeg skulle skrevet det selv. Den er ok, men plukker opp for mye og ser ekkel ut. Kommer ikke til å kjøpe den igjen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Jeg tror faktisk kun jeg har prøvd H&M sin, og syns den har vært helt grei. Nå bruker jeg ABH Dipbrow, og siden jeg klipper brynene så hårene ikke er så lange føler jeg det er nok "hold" med kun Dipbrow :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jeg synes også HM sin er veldig grei. Den må tørkes godt av før påføring da, hvis ikke blir det glinsebryn, men den fungerer bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sunniva

Liker den fra MAC, men har ikke prøvd så mange da. Alle de som er gjennomsiktige blir ekle etterhvert som kosten plukker opp produktene du bruker i brynene, så det går det ikke an å komme unna. Den fungerer jo helt fint likevel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Blir hvertfall ikke et dyrt bomkjøp :)

​Det jeg også tenker :) Er ikke vant med å bruke brynsgele så vet ikke om jeg kommer til å "like" å ha det på engang :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Det er ikke sånn at du merker at du har på det da :P

​Hvis bryna blir stive og ekle så merker man det jo :P hahaha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider