Elin

Clear brow gel

Anbefalte innlegg

Ingrid

Har brukt Anastasia sin noen dager nå. Jeg synes den gjør at brynshårene holder seg mer i ro enn med MAC sin. Til gjengjeld plager det meg litt at brynene kjennes litt mer stive ut, men jeg må jo ikke ta på dem så holdbarhet er viktigere i min verden :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

skal gjenteste h&m sin, brukte den for mange år siden. har ikke hatt noen ny,annet enn når jeg har brukt den fra revlon, de siste årene. men er veldig nyskjerrig på anastasia og ;) uansett så er h&m billig og enkel å få tak i :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krystall

Jeg brukte noen tuber av H&M sin, for lenge siden, da den kom i transparent forpakning og het Eyebrow Fix, og kostet typ 39,90. Nå gjør den ikke noen av delene, den ser riktignok penere ut, men har gått opp til 79,90? Jeg vet at den er (var) god, men jeg kommer ikke unna stemmen til luksusdyret i meg som helst ikke vil ha "lekesminke". Og som helst ikke bruker åtti kroner på nevnte "lekesminke". Og som helst ikke er i nærheten av H&M, uansett. Bye, H&M.

Tenker jeg skal teste Anastasia, dette blir det første stedet jeg rapporterer om jeg skulle få bryn som Cara Delevigne. 🦄

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider