iheartpenguins

Obagi

Anbefalte innlegg

ToneO

@LinnH, bruker du ZO enda? 😉 

Jeg har nylig gått tilbake til ZO-produktene og innser nå hvor mye jeg har savnet de! 😅 Men denne gang har jeg droppet Retamax og Brightenex, har begge stående, selv om de nok er utgått på dato, men vet ikke om det har så mye å si. Kanskje de bare gir mindre effekt, noe som hadde passet meg fint! 😂

De eneste produktene jeg har brukt hele tiden er Offects Exfoliating Polish og C-Bright, dette serumet er jeg helt avhengig av! Virker mattende og og nesten primeraktig og det er supert under solfaktor. 

Hudpleieren min hadde salg pga flytting til nytt lokale, så da benyttet jeg sjansen. Men kjøpte Elixir 10% glycol pads i stedet for Te-pads, og fortsetter med Dermalogica Special Cleansing Gel, da jeg alltid ender opp med å gå tilbake til denne. Har også Zo Oilacleanse liggenede, som jeg bruker innimellom.

Et nytt produkt som er kommet siden jeg brukte hele regimet sist, er Zo Pore Refiner, denne er helt genial! Så faktisk forskjell på porene mine etter bare noen få dager og at jeg ikke blir så blank i huden nå, da denne skal regulere talgproduksjonen. Ny favoritt!! 

Zo har forandret litt på rutinene, før skulle alltid C-Bright være første produkt på huden etter pads, nå er det Pore Refiner som alltid skal først og nå skal faktisk C-Bright påføres etter Daily Power Defense. Dette var uvant, men det funker faktisk veldig bra! 

Rutinen min er akkurat nå, morgen:

-Dermalogica  Special Cleansing Gel

-Zo Pore Refiner

(-Zo Daily Power Defense når jeg føler for litt ekstra fukt)

-Zo Ossential Eye Repair

-Zo Daily Sheer SPF 50 (liker denne 100 ganger bedre enn den Oclipse spf50, denne blir ikke hvit!)/Zo Sunscreen+Primer

Kveld:

-Dermalogica Special Cleansing Gel/Zo Oilacleanse

-Zo Exfoliating Polish/Elixir 10% pads annenhver kveld (klipper de i to fremdeles)

-Zo Pore Refiner

-Zo Daily Power Defense

-Zo Growth Factor Serum (elsker denne, utenom lukta!)/Zo Renewal Creme annenhver kveld

-Zo Ossential Eye Repair

Fikk tester på Zo Smart Tone igjen, denne funket ikke tidligere da jeg ble superblank av den, men med Pore Refiner og C-Bright under, funker den veldig fint. Den er litt grei pga den tilpasser seg hudfargen din og jevner ut huden. ☺️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

@ToneO Jeg bruker ikke ZO lenger, jeg har noen produkter igjen som bare ligger i skuffa. Har bare brukt solkremene i sommer.

Jeg savner veldig C-bright og Daily Power Defense. Men synes ikke prisen forsvarer bruken lengre. Og når du nevner Exfoliating Polish så merker jeg at jeg savner den også.

Jeg har fremdeles litt småutbrudd her og der, men har ikke hatt de i kinnene på veldig lenge (bank i bordet!). Det som kommer nå er mest på haka.

Jeg er ikke trofast mot en serie lenger, tester litt forskjellig men bruker lite syre/sterke produkter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO
9 minutter siden, LinnH said:

@ToneO Jeg bruker ikke ZO lenger, jeg har noen produkter igjen som bare ligger i skuffa. Har bare brukt solkremene i sommer.

Jeg savner veldig C-bright og Daily Power Defense. Men synes ikke prisen forsvarer bruken lengre. Og når du nevner Exfoliating Polish så merker jeg at jeg savner den også.

Jeg har fremdeles litt småutbrudd her og der, men har ikke hatt de i kinnene på veldig lenge (bank i bordet!). Det som kommer nå er mest på haka.

Jeg er ikke trofast mot en serie lenger, tester litt forskjellig men bruker lite syre/sterke produkter.

Jeg likte faktisk ikke Daily Power Defense sist, pga jeg ble så blank, men nå fungerer det supert! Tror det er mye pga Pore Refiner.

Jeg har vært innom mange merker og en del Koreaprodukter, men føler at ZO passer meg bedre, nå gleder jeg meg til å rense huden om kveldene, er bare synd de er så himla dyre.. 😝

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider