Mariann

Tom Ford Beauty

Anbefalte innlegg

Mariann

Jeg elsker kostene!

' alt='' class='ipsImage' >

Illuminating powder Translucent, Ripe Plum og Cream color for eyes Spring 2015

Unabashed og Gold Dust bronser

True Coral, Casablanca, Indian Rose, Pink Tease og Pussycat

Blush; Love Lust, Frantic Pink, Narcissist, Savage

Wicked, Ravish og Flush

Konturduoer; Softcore og Stroked

Shameless, Black Cherry, Bordeaux Lust, Carnal Red, Bitter Bitch, Plum Noir, Black Jade, Fever Pink, Indiscretion

Cognac Sable, Titanium Smoke og Sahara Haze

Cocoa Mirage, Silvered Topaz, Seductive Rose

Orchid Haze, Golden Mink, Lavender Lust

Crushed Amethyst, Nude Dip, Enchanted

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Omg :in-love::in-love::in-love: Så mye fint!! Jeg har også lyst på noen av ansiktskostene, også så mange fine blusher og leppestifter!! :in-love:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Oi! Du har såpass mye, ja! Hva synes du om konturduoene? Jeg synes de mørke fargene virker så merkelig til kontur under kinnbeina. Jeg ser for meg at de fungerer bedre som blush/highlight, eller funker de virkelig til kontur? @Mariann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Maklo

Uff, nå ble jeg nesten litt sur :P Jeg er skikkelig misunnelig! Jeg elsker designet til TF, det er så deilig! Jeg elsker Indian Rose, fargen er perfekt til hverdags og konsistensen er sååå digg :in-love: Og kostene ser helt perfekte ut, sort skaft og lys bust.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mariann

Omg :in-love::in-love::in-love: Så mye fint!! Jeg har også lyst på noen av ansiktskostene, også så mange fine blusher og leppestifter!! :in-love:

​Jeg anbefaler bronserkosten, den gjør at det meste ser pent ut :)

Tom Ford ser så luksuriøst ut! 

​Det er det altså -man betaler for følelsen også her.

Sikle sikle! Hadde ikke sagt nei til å ha en så stor TF samling nei! Blushene er det neste på ønskelisten min, de ser så deilige ut!

​De er skikkelig fine, og selvsagt av knall kvalitet. Anbefales!

Oi! Du har såpass mye, ja! Hva synes du om konturduoene? Jeg synes de mørke fargene virker så merkelig til kontur under kinnbeina. Jeg ser for meg at de fungerer bedre som blush/highlight, eller funker de virkelig til kontur? @Mariann

​Jeg bruker dem som blush og highlight ja. Legger man blushen riktig, hjelper de absolutt til med kontur av kinnbenet likevel. Vanskelig å forklare, men de er favoritter hos meg :)

Uff, nå ble jeg nesten litt sur :P Jeg er skikkelig misunnelig! Jeg elsker designet til TF, det er så deilig! Jeg elsker Indian Rose, fargen er perfekt til hverdags og konsistensen er sååå digg :in-love: Og kostene ser helt perfekte ut, sort skaft og lys bust.

​Helt enig -Indian Rose er perfekt i farge og konsistens. Min er litt beat-up, men den holder stand :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mariann

Har lenge hatt lyst til å unne meg en leppestift. Åssen er disse i konsistens?

​De er kremete og dekkende, og tørker ikke ut leppene. Absolutt en av de beste jeg har prøvd. 

Men de er fryktelig dyre. Jeg syns Estee Lauder sine Pure Color Envy er så godt som samme sak, med litt finere prislapp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Lurer på om det er for tidlig å stille seg i kø på Gimle parfymeri til de får TF-sminke i mai...

​Vi kan i så tilfelle stå sammen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Nude Dip, quad'en fra i fjor høst skal bli permanent og skal komme mai-ish (vet ikke om det blir samtidig i Norge da).

Kjempenyhet! Er du like begeistret for den enda? Jeg skal ihvertfall kikke på i London i juli! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaja

Kjempenyhet! Er du like begeistret for den enda? Jeg skal ihvertfall kikke på i London i juli! 

​Jepps, elsker den ennå! Er egentlig veldig glad for at den er permanent, for nå trenger jeg ikke være redd for å bruke den opp lenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Jeg får ikke sett bildene i denne posten :( Men antar at det er mye fint, ja.. Jeg kjøpte Bronzerkosten i NY i høst, jeg angret nesten litt rett etter fordi jeg synes den er grusomt dyr, men nå er jeg SÅ glad for at jeg kjøpte den, den er så myk, pent design og selve kosten er også veldig bra (skulle bare mangle egentlig :P)! 

Jeg har også bestilt 3 leppestifter, Indian Rose (så bra at dere sier dere liker fargen!), True Coral og Wild Ginger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mariann

Jeg klarte ikke la vær å kjøpe meg indian rose, og tror jeg endelig har funnet min perfekte MLBB

​Den er perfekt, syns jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider