Gå til innhold

Vis oss bilder av håret ditt!

MariaK

Anbefalte innlegg

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• LinnCaroline

17

• DivaG

17

• Oda

15

• camelam

12

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vært hos frisøren i dag og klipte av en GOD mengde hår. Men etter jeg ble mamma så har det vært i strikk 99% av tiden. Spesielt siden Aria ELSKER å rive og kose med hår. Det var også slitt og ble flok

... Enten du har vært til frisøren, farget, stylet det eller bare sånn som du bruker å ha det til vanlig. Hårfrisyrer er gøy!  Jeg var til frisøren idag og klipte meg kort! Kort for meg hvertfall  Fi

Må nesten vise frem min nye frisyre. Var hos frisøren i går og ble kjempefornøyd! 

Posted Images

​Nei, bølgene ble laget med rettetang (strittetang?) :) 

​Oj, de så veldig fine ut da :) Skulle ønske jeg også kunne få det til, men jeg har aldri blitt helt venn med den tanga :P 
Fargen var selvfølgelig også kjempefin :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

​Oj, de så veldig fine ut da :) Skulle ønske jeg også kunne få det til, men jeg har aldri blitt helt venn med den tanga :P 
Fargen var selvfølgelig også kjempefin :) 

​Nei, jeg får det ikke til selv :P Det går fint fremme, men ikke bak :P 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gangen mitt var rosa :party:

​Så kult! Jeg har hatt rødt noen år nå...så vurderer å etter hvert gå over i mer lilla/rosa etter hvert, men usikker :P 

Og takk for fine tilbakemeldinger! :D 

Endret av Hege
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde ulike varianter av kort bob i mange år, men lot håret vokse når frisøren min sluttet og jeg aldri ble helt fornøyd med de frisørene jeg prøvde. Har hatt langt hår i noen år nå og bestemte meg for å ta bort det slitte og enda litt til i dag. Syyykt uvant å ha kort hår igjen, men også veldig deilig :)Veldig spent på om jeg klarer å style det noe særlig, ute av trening og notorisk lat :P Dusjer om morgenen og går med håret i strikk på jobb, nå må jeg jo faktisk gjøre en "effort".

2015-06-18 19.13.19.jpg

Endret av lykkelitenen
  • Like 11
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg nytt løshår som jeg fikk forrige uke, perfekt fargematch og bra kvalitet. Gøy å ha, selv om jeg er for lat til å sette det på hver dag haha... Vet ikke om det teller i og med at det tekniskt sett ikke er 'mitt' hår, men jeg slenger med et bilde likevel :) 

DSC_0041.thumb.jpg.3aa7ff637ac53d49aa47d

Litt bustete, men det får gå ;) 

• Like 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde ulike varianter av kort bob i mange år, men lot håret vokse når frisøren min sluttet og jeg aldri ble helt fornøyd med de frisørene jeg prøvde. Har hatt langt hår i noen år nå og bestemte meg for å ta bort det slitte og enda litt til i dag. Syyykt uvant å ha kort hår igjen, men også veldig deilig :)Veldig spent på om jeg klarer å style det noe særlig, ute av trening og notorisk lat :P Dusjer om morgenen og går med håret i strikk på jobb, nå må jeg jo faktisk gjøre en "effort".

​Kjempelekkert!!

Jeg har foreløpig lagt drastisk klipping på is (i hvert fall frem til høsten - jeg liker best å ha langt hår om sommeren og kortere om vinteren). I stedet klippet jeg vekk 10-15 cm med slitte tupper og farget det i en litt kaldere nyanse. Veldig fornøyd :)

5583e114c280e_hr.thumb.jpg.62093422ce64d
Fargen ser ujevn ut på bildet, men den er ikke det altså :P 

• Like 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så utrolig fint hår du har @Norast :in-love: Jeg vil gifte meg med håret ditt!

Håret ditt så veldig fyldig og glansfylt ut @Norast. Fargen var fin!

​Tusen takk! Dessverre er det aldri så fyldig og glansfullt som når det er nyfarget. Det er ofte jeg vurderer å farge det bare fordi det blir så blankt og tykt av det :P 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er desperat in need of et frisørbesøk nå :P Skikkelig ettervekst! Jeg har en pakke med hårfarge, men mistenker at den er litt mørkere enn fargen i lengden, og jeg har jo lovet meg selv å ikke farge med hjemmefarge mer. Så da må jeg bare vente og spare :P

DSC08405.thumb.JPG.3f7bc7b2b6f60c21ce04d

Fargen er lik i lengdene, det er bare skygge som spiller et lite puss der det er veldig mørkt på siden der.

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er desperat in need of et frisørbesøk nå :P Skikkelig ettervekst! Jeg har en pakke med hårfarge, men mistenker at den er litt mørkere enn fargen i lengden, og jeg har jo lovet meg selv å ikke farge med hjemmefarge mer. Så da må jeg bare vente og spare :P

Fargen er lik i lengdene, det er bare skygge som spiller et lite puss der det er veldig mørkt på siden der.

Sett det opp? Så synes det ikke så godt! 

Jeg gikk flettebananas i gårimage.thumb.jpg.0ff1ec9aa4b069400d429d43

• Like 6
Lenke til innlegg
Del på andre sider