Gå til innhold

Vis oss bilder av håret ditt!

MariaK

Anbefalte innlegg

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• LinnCaroline

17

• DivaG

17

• Oda

15

• camelam

12

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vært hos frisøren i dag og klipte av en GOD mengde hår. Men etter jeg ble mamma så har det vært i strikk 99% av tiden. Spesielt siden Aria ELSKER å rive og kose med hår. Det var også slitt og ble flok

... Enten du har vært til frisøren, farget, stylet det eller bare sånn som du bruker å ha det til vanlig. Hårfrisyrer er gøy!  Jeg var til frisøren idag og klipte meg kort! Kort for meg hvertfall  Fi

Må nesten vise frem min nye frisyre. Var hos frisøren i går og ble kjempefornøyd! 

Posted Images

Så flott både fargen og lengden på håret ditt er. @Anja! :D 

Takk :D Har tatt en skikkelig makeover på håret denne sommer, det var jo superlangt og mørkt, men jeg trives såå godt med lysere og kortere hår :) 

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

@Heidi Det lille bildet til venstre som du postet i juli, har du striper i det, da? Og har håret ditt sånne naturlige, fine bølger eller er det gjort med noe verktøy? Det er akkurat den frisyren jeg ønsker meg, men jeg er veldig usikker siden håret mitt er så flatt og volumløst, så jeg vet ikke om det blir noe særlig bra uten at jeg må trå til med rettetang og krølle det litt hver dag, og DET skjer ikke (ikke at jeg kan det, heller). 

Lenke til innlegg
Del på andre sider