MariaK

Vis oss bilder av håret ditt!

Anbefalte innlegg

lykkelitenen

Etter en runde med bleking av ettervekst, bleach bath av legendene og noen timer med påføring av ny farge sitter jeg igjen med solnedgangshår 🤗

Jeg hadde nesten ikke rosa igjen, så ble mer orange enn jeg hadde planlagt, men er sykt fornøyd med resultatet! Gjorde alt selv og det tok sinnsykt lang tid, men resultatet ble verdt det :)

IMG_20180910_122206_047.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DivaG

@lykkelitenen du har en soloppgang i håret! 

Fortsatt ganske fornøyd med å ha eliminert frisører fra livet mitt 😂 det er bare for dyrt for å stusse tuppene. Burde ta det igjen snart. Men åh, jeg er så glad i håret mitt om dagen. 5BA2DBAC-6F88-4BEA-9A99-EE1644C9B8F9.jpeg.fb3edc7d070fc5953f6bdf1084a32b37.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Takk @DivaG :)

Nå er jeg tilbake til lilla. Ble litt mørkere i lengdene enn først planlagt, men gir det to-tre vask så blir det mørk lilla i bunn og mer pastell i lengdene :)

IMG_20190101_033716_512.jpg

Takk @DivaG :)

Nå er jeg tilbake til lilla. Ble litt mørkere i lengdene enn først planlagt, men gir det to-tre vask så blir det mørk lilla i bunn og mer pastell i lengdene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Michelle

Er vell snart ett år siden sist jeg bleika håret. Var hos frisøren igjen for et par dager siden - legg merke til hvor sunt håret mitt ser ut! Jeg har aldri hatt så sunt hår før tror jeg. :) 

Screenshot_20190404-120651_Instagram.jpg.dadd84550a4de248199b5c8d36c67527.jpg
Screenshot_20190404-120700_Instagram.jpg.feb90502ebe960e8559c83b8b307642f.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oda

Ser veldig bra ut, Michelle!😍 Sammenlignet med bildet på forrige side og det er veldig stor forskjell på hårkvaliteten din😍

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Michelle
3 timer siden, Oda said:

Ser veldig bra ut, Michelle!😍 Sammenlignet med bildet på forrige side og det er veldig stor forskjell på hårkvaliteten din😍

Tusen takk! <3 Forskjellen er ganske stor, ja! :) Jeg tror det er fordi jeg er flinkere til å la rettetanga ligge. Jeg vasker håret ganske ofte da, men har som sagt kutta ned på varmebehandling og er ellers veldig flink til å bruke varmebeskyttende når jeg først føner det eller retter det, så håret mitt er strålende fornøyd. :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Maklo

Dårlig med før-bilde, men sånn ser det ut nå hvertfall! Striper med gyllen vask over. 

Screenshot_20190408_094608.jpg.ad259496b2cd0b2380c070aeb3afe530.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Tatt etterveksten, stusset ca 2 cm av tuppene og hatt i ny farge :)

IMG_20190417_172559_016.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Synes fargen er så fin 😍 du kler sånne farger så utrolig godt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider