Nora 5 595 Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Dette er en en tråd for sminkenyheter som ikke er store nok til å få sin egen tråd egen tråd Inglot sin sminkesvamp skal komme i nye farger. Se så fine og sommerlige! Tone, eleonor.n, Helene og 5 andre reagerte på dette 8 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anna 1 551 Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Ååå, jeg vil ha en gul inglotsvamp! Lurte på om jeg kanskje skulle kjøpe ny Beauty Blender i hvit, men gult er jo så freeesht (ja, jeg er i skikkelig påskemodus) Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nora 5 595 Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Det ser ut som det kommer en versjon til av KvD Lolita Ingrid reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Ingrid 1 871 Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Lolita 1 er på vei til meg kanskje det betyr at enda flere farger er på vei? Jeg har bare funnet to jeg måtte ha så langt, Lolita og Bauhau5 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nora 5 595 Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Lolita 1 er på vei til meg kanskje det betyr at enda flere farger er på vei? Jeg har bare funnet to jeg måtte ha så langt, Lolita og Bauhau5 De hadde en stund en produksjonsfeil på Lolita, så fargen varierte veldig fra orginalen (skal være fikset nå). Kan jo hende at Lolita 2 er mer lik i farge som produksjonsfeilen... Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
MariaK 973 Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Så freshe svamper! Hvordan er de å bruke, og hvor store er det? I forhold til RT-svampen for jeg har ikke BB. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nora 5 595 Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Så freshe svamper! Hvordan er de å bruke, og hvor store er det? I forhold til RT-svampen for jeg har ikke BB. Den er litt større og en del hardere Jeg har også RT-svampen, men velger alltid Inglot sin. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
MariaK 973 Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Den er litt større og en del hardere Større går bra, men jeg syns RT-svampen er litt hard fra før jeg så da står jeg over Med mindre jeg kjøper en bare på grunn av fargen... Den limegrønne var så fresh Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nora 5 595 Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Større går bra, men jeg syns RT-svampen er litt hard fra før jeg så da står jeg over Med mindre jeg kjøper en bare på grunn av fargen... Den limegrønne var så fresh RT-svampen hard?!? Min er jo så myk at den minner meg mer om sånn slim man lekte med da jeg var liten enn en svamp Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Dina 1 129 Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 RT-svampen hard?!? Min er jo så myk at den minner meg mer om sånn slim man lekte med da jeg var liten enn en svamp Min også Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
MariaK 973 Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 RT-svampen hard?!? Min er jo så myk at den minner meg mer om sånn slim man lekte med da jeg var liten enn en svamp Haha, min er ikke myk??? Kanskje det er noe galt med den? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Arlandria 970 Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Du "fyller" den skikkelig med vann og klemmer ut før hver bruk, Maria? Mine fra RT har vært supermyke. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Isabel 2 751 Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Min er heller ikke særlig myk Merkelig... Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
MariaK 973 Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Du "fyller" den skikkelig med vann og klemmer ut før hver bruk, Maria? Mine fra RT har vært supermyke. Haha, ja selvfølgelig Produksjonsfeil kanskje for min er ikke akkurat så veldig myk, derfor jeg aldri bruker den Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Dina 1 129 Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Haha, ja selvfølgelig Produksjonsfeil kanskje for min er ikke akkurat så veldig myk, derfor jeg aldri bruker den Trur det må være det altså Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Arlandria 970 Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Haha, ja selvfølgelig Produksjonsfeil kanskje for min er ikke akkurat så veldig myk, derfor jeg aldri bruker den Hehe, måtte bare sjekke... Men det hadde overrasket meg om du ikke gjorde det! Da er det nok noe bøll med den, tipper jeg. Jeg har merket at de kan variere litt ift hvor myke de er (den forrige var mykere f.eks.), men ikke så veldig. Kjipe penger å ha brukt på å få feilvare! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
MariaK 973 Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Hehe, måtte bare sjekke... Men det hadde overrasket meg om du ikke gjorde det! Da er det nok noe bøll med den, tipper jeg. Jeg har merket at de kan variere litt ift hvor myke de er (den forrige var mykere f.eks.), men ikke så veldig. Kjipe penger å ha brukt på å få feilvare! Ja, heldigvis er den ikke så dyr Kanskje jeg skal prøve Inglot sin da! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nora 5 595 Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Haha, ja selvfølgelig Produksjonsfeil kanskje for min er ikke akkurat så veldig myk, derfor jeg aldri bruker den Det må jo være en produksjonsfeil da Jeg har en video på instagrammen min (ne.beauty) med Inglot svampen, kanskje den gir deg et slags inntrykk... Videoen er ganske langt tilbake... Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
MariaK 973 Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Det må jo være en produksjonsfeil da Jeg har en video på instagrammen min (ne.beauty) med Inglot svampen, kanskje den gir deg et slags inntrykk... Videoen er ganske langt tilbake... Skal se om jeg finner den Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anja 898 Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Haha, jeg fikk skikkelig påskestemning av de svampene, fargene var skikkelig fine Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Isabel 2 751 Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Det må jo være en produksjonsfeil da Jeg har en video på instagrammen min (ne.beauty) med Inglot svampen, kanskje den gir deg et slags inntrykk... Videoen er ganske langt tilbake... Min er ikke som på videoen. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nora 5 595 Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Min er ikke som på videoen.Hvordan er din? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Isabel 2 751 Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Hvordan er din? Kjempe hard på midten og geleaktig på toppen. Har brukt den en gang, fordi den funker ikke i det hele tatt.. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nora 5 595 Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Kjempe hard på midten og geleaktig på toppen. Har brukt den en gang, fordi den funker ikke i det hele tatt.. Så rart. Du kan jo bare ta den tilbake og få ny, for det er jo ikke sånn de skal være... Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Isabel 2 751 Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Så rart. Du kan jo bare ta den tilbake og få ny, for det er jo ikke sånn de skal være... Jeg har trodd den skal være sånn, men ja.. Jeg skal absolutt klage på den Nora reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg