Nora

Små sminkenyheter

Recommended Posts

Ingrid

​3!!! Nesten så jeg klikker hjem LM-paletten :blush:

Miiip! Jeg fikk serr Sephorapakke i dag :blush: det som holder meg igjen er at det er samme dhlmann som må kjøre pakken min fra Trondheim hver gang:P sikkert flere pakker i samme by ass, men det er litt flaut ;)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Amalie

Miiip! Jeg fikk serr Sephorapakke i dag :blush: det som holder meg igjen er at det er samme dhlmann som må kjøre pakken min fra Trondheim hver gang:P sikkert flere pakker i samme by ass, men det er litt flaut ;)

​Haha, skjønner hva du mener. Men han blir sikkert glad for å ha noe å gjøre :D:dance: Håper min kommer snart, stod forventet levering i dag så håper den kommer i morgen :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Jeg kjøpte disse 2 hos Vita i dag (fant de ikke fremme i stativer verken hos lindex, cubus eller h&m på mitt lokale senter ) 

​Åå, er de kommet hit nå? :D Swatches? :D 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Jeg så det i min by på onsdag, så dette er sikkert eldgamle nyheter - men Lindex har lansert egen sminke!!

Generelt virket det veldig "Gina Tricot" og billigmerke, men siden jeg er tilhenger av å gi alt en sjans (samt at alle skygger fungerer med primer) har jeg lyst til å prøve litt. Øyenskyggepinnene så fine ut, men de hadde ingen testere så jeg fikk ikke sett ordentlig på dem. Litt stiv pris da, 79 kr stk!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla

Jeg så det i min by på onsdag, så dette er sikkert eldgamle nyheter - men Lindex har lansert egen sminke!!

Generelt virket det veldig "Gina Tricot" og billigmerke, men siden jeg er tilhenger av å gi alt en sjans (samt at alle skygger fungerer med primer) har jeg lyst til å prøve litt. Øyenskyggepinnene så fine ut, men de hadde ingen testere så jeg fikk ikke sett ordentlig på dem. Litt stiv pris da, 79 kr stk!

​jeg så og det her om dagen...gikk rett forbi :P og snoket i masse rimmel sminke som er nedsatt (skal de slutte med rimmel? ) 

​Åå, er de kommet hit nå? :D Swatches? :D 

​IKKE bra kvalitet, men prøvde å ta omtrent 30 bilder og dette ble det beste, haha. 

1428437389_tmp_IMG_4729.thumb.jpg.ca1e28

' alt='' class='ipsImage' >

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja

​noe som er verdt å få meg seg hos Chanel ? 

​Seff, alltid! Jeg kjøpte bare én av lakkene, men den eneste grunnen til at jeg droppet resten av lakkene og øyenskyggepinnene var fordi fargene ikke var noe for meg. Den bronzeren var gorgeous da, men så shimmery at jeg egentlig ville kalle den en bronzet highlighter.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

​IKKE bra kvalitet, men prøvde å ta omtrent 30 bilder og dette ble det beste, haha. 

​Fine! Den til venstre så ut som en fin highlighter! :) Regner med det var den du mente man kunne bruke som highlighter? :P 

Edit: Fjerna bildet fra siteringa ;) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla

​Seff, alltid! Jeg kjøpte bare én av lakkene, men den eneste grunnen til at jeg droppet resten av lakkene og øyenskyggepinnene var fordi fargene ikke var noe for meg. Den bronzeren var gorgeous da, men så shimmery at jeg egentlig ville kalle den en bronzet highlighter.

​jeg er livredd bronzere uansett, så tror jeg står over den. (også har jeg jo både den highlighteren i sølv og den i gull (blondemønster) som jeg snart må tørre å bruke ;) ). skal sjekke ut det andre :D 

​Fine! Den til venstre så ut som en fin highlighter! :) Regner med det var den du mente man kunne bruke som highlighter? :P 

​ja, det er den :) fargene er 15 seductive pink (høyre) og 10. nude mauve (venstre) (omvent rekkefølge fra hovedbildet ser jeg) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja

Hourglass Incandescent Electra blush og Tom Ford Nude Dip quad er tilbake OG permanente (Nude Dip er på pre-prder akkurat nå).

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo

​jeg så og det her om dagen...gikk rett forbi :P og snoket i masse rimmel sminke som er nedsatt (skal de slutte med rimmel? ) 

​Det ser slik ut :( Min lokale var helt tom for Rimmel sist jeg var innom.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva

Sikkert gammelt nytt, men jeg fikk bekreftet i går at det kommer MAC og Urban Decay på Travel Value innlands på Gardermoen :) 

​Mac OG UD på travel value!!!! iiiiip! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Mariann

Sikkert gammelt nytt, men jeg fikk bekreftet i går at det kommer MAC og Urban Decay på Travel Value innlands på Gardermoen :)

​DET blir moro, det!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Så kjekt med UD og MAC på Travel Value! Er det satt dato for det? :D

Jeg fikk ingen dato, men hun sa det kom og at de hadde ansatt egne MAC-folk, så jeg regner med det ikke er så altfor lenge til :) Kiehl's kommer også :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja

​WTF??????????? er det der nå ? tror sambo må begynne å shoppe offshoregaver til meg, eller hva @Kaja ? 

​I wish! Sam flyr jo fra Bergen (og fra egen helikopterterminal uansett, så det hadde ikke betydd noe om Bergen hadde travel value engang). Litt jelly nå, men gleder meg til å se fremgang i shoppedagbøker fra nå av, haha.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla

​I wish! Sam flyr jo fra Bergen (og fra egen helikopterterminal uansett, så det hadde ikke betydd noe om Bergen hadde travel value engang). Litt jelly nå, men gleder meg til å se fremgang i shoppedagbøker fra nå av, haha.

Haha ja han får føle på presset nå ;) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnH

​WTF??????????? er det der nå ? tror sambo må begynne å shoppe offshoregaver til meg, eller hva @Kaja ? 

​Mannen har begynt å fly til Aberdeen nå, men ser han flyr til Bergen når han skal hjem i mai. Får håpe han mellomlander på gardermoen av og til også :P jeg flyr dessverre alt for sjeldent.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Katharina

Perfekt for meg som flyr masse til og fra Gardermoen :D Visste jo at MAC skulle komme, men UD var en gledelig overaskelse! 

​Støtter meg til denne :D Kanskje jeg må en ekstra tur hjem før eksamen nå da bare for å se hva de har :giggle: 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anna

​Støtter meg til denne :D Kanskje jeg må en ekstra tur hjem før eksamen nå da bare for å se hva de har :giggle: 

​Haha, jeg er skikkelig sur fordi jeg skal hjem neste helg, og så ikke hjem på to måneder etter det.... Jeg og mamma snakket om å ta tog i sommer for å få med mer bagasje, men nå er jeg jammen ikke så sikker :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider