Nora

Små sminkenyheter

Recommended Posts

Michelle
1 hour ago, Azur said:

It Cosmetics kommer til Kicks ila november, ifølge instastories. Blir spennende å se hvordan de norske prisene blir 💸

Så utrolig bra! Nars kommer jo snart også (den 14. september om jeg husker riktig)! Det går rette veien. Mangler bare x antall merker nå, men skal ikke klage når det går så fremover som det gjør. ;) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi
13 minutter siden, Azur said:

@wasabi Catrice får vi forhåpentlig vis tilbake så snart Douglas åpner nettbutikk igjen. 

Skal Douglas åpne nettbutikk igjen? Så bra! :happy-dancing:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tuffl
3 timer siden, Azur said:

It Cosmetics kommer til Kicks ila november, ifølge instastories. Blir spennende å se hvordan de norske prisene blir 💸

JAAAAAAAAAAAA!!!:happy-dancing:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
idamarkussen

Noen som har fått med seg at Goodiebox er kommet til Norge? Tidligere kun vært i Danmark (om jeg ikke tar feil). Er abonnementstjeneset for hudpleie/sminke, litt samme som boxycharm og lookfantastic beauty box.
Har fått to esker så langt og er ganske fornøyd. Koster 199,- i mnd som er litt dyrere enn lookfantastic, men er større grad av fullsize produkter i denne. Jeg kan poste et bilde av den som kommer i oktober om folk er interessert :) Ellers ligger innholdet i forrige eske på nettsiden. Tenkte jeg skulle tipse - tilfelle noen var like glad i månedlige surprise-esker som meg :P

Edited by idamarkussen

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Mariann
2 timer siden, idamarkussen said:

Noen som har fått med seg at Goodiebox er kommet til Norge? Tidligere kun vært i Danmark (om jeg ikke tar feil). Er abonnementstjeneset for hudpleie/sminke, litt samme som boxycharm og lookfantastic beauty box.
Har fått to esker så langt og er ganske fornøyd. Koster 199,- i mnd som er litt dyrere enn lookfantastic, men er større grad av fullsize produkter i denne. Jeg kan poste et bilde av den som kommer i oktober om folk er interessert :) Ellers ligger innholdet i forrige eske på nettsiden. Tenkte jeg skulle tipse - tilfelle noen var like glad i månedlige surprise-esker som meg :P

Så gøy! Vil gjerne se hva du har fått :)

Jeg holder BoxyCharm, Allure og Ipsy Glam Bag, og er strålende fornøyd med ale tre.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi
4 timer siden, idamarkussen said:

Å, så kult. Holder med @Mariann, vil gjerne se hva du har fått. :) 

Ellers skulle jeg ønske boxycharm sendte til Norge uten shipito. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Åååååh, har lyst på ca alt! :happy-dancing: 3 dager igjen til det kommer i nettbutikken står det, håper de får noe rabatt på det når det kommer. Har lagret masse greier i mine favoritter, hehe. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Urban Decay Naked Reloaded.... Jeg så egentlig denne komme, og jeg er skuffet! Basert på de få bildene som er tilgjengelig har de tydeligvis skjønt at en palett trenger mer enn to matte skygger. Problemet med denne paletten er at det går i det samme som alltid - varme, oransje toner, sammen med noen rosa toner og altfor mange lyse skygger. Skulle egentlig ha postet dette i anti-haul tråden, men tenker det er en del som blir glad for denne paletten også. Jeg skal iallefall ikke ha den, og håper fortsatt på en kaldere trend i 2019. :P Den mørkeste brune fargen i Reloaded paletten ser jo fin ut i det minste. Syns de kunne droppa rosegull fargene. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Mariann
14 timer siden, Michelle said:

Urban Decay Naked Reloaded.... Jeg så egentlig denne komme, og jeg er skuffet! Basert på de få bildene som er tilgjengelig har de tydeligvis skjønt at en palett trenger mer enn to matte skygger. Problemet med denne paletten er at det går i det samme som alltid - varme, oransje toner, sammen med noen rosa toner og altfor mange lyse skygger. Skulle egentlig ha postet dette i anti-haul tråden, men tenker det er en del som blir glad for denne paletten også. Jeg skal iallefall ikke ha den, og håper fortsatt på en kaldere trend i 2019. :P Den mørkeste brune fargen i Reloaded paletten ser jo fin ut i det minste. Syns de kunne droppa rosegull fargene. 

SÅ enig! Dette har vi sett mange ganger før...

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Arenika85
17 timer siden, Michelle said:

Jeg får seriøse ABH sultry vibber når jeg ser på den. Nesten identiske. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

49476331_10161272553950054_4512401634562670592_n.jpg.0512f6ffc10defb99668bc51f77c918f.jpg

Fra Lush, til Valentines.... :D Skal visst komme i nettbutikken til LUSH UK i morgen. Jeg er nysgjerrig! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo
27 minutter siden, Michelle said:

49476331_10161272553950054_4512401634562670592_n.jpg.0512f6ffc10defb99668bc51f77c918f.jpg

Fra Lush, til Valentines.... :D Skal visst komme i nettbutikken til LUSH UK i morgen. Jeg er nysgjerrig! 

🍑🍆😂 Jeg dauer 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle
6 minutter siden, Marie Maklo said:

🍑🍆😂 Jeg dauer 

Haha, i kommentarfeltet på FB-posten til Lush var det visst nok noen som følte seg litt støtt av fersken og aubergine... :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider