Nora

Små sminkenyheter

Anbefalte innlegg

Helene

Altså.. Jeg skjønner ikke hvordan det skal gå an å velge en av de Inglot-svampene, jeg vil ha alle! De er jo finest sammen! Øynene mine blir så glade av å se på dem :in-love:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Altså.. Jeg skjønner ikke hvordan det skal gå an å velge en av de Inglot-svampene, jeg vil ha alle! De er jo finest sammen! Øynene mine blir så glade av å se på dem :in-love:

​Enig! I en sånn rett, bred og lav vase! Gøy på glass!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bitteliten

Også enig! Tenk å fylle en klar Alvor Aalto-vase med sånne, da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg vet ikke om det er nytt for kun meg, eller om dere andre heller ikke vet det, men Beautylish sender nå til Norge. Flat rate $20 for frakt, gratis hvis man handler for over $100. Moms og slikt skal være inkludert, men har ikke testet selv. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jeg vet ikke om det er nytt for kun meg, eller om dere andre heller ikke vet det, men Beautylish sender nå til Norge. Flat rate $20 for frakt, gratis hvis man handler for over $100. Moms og slikt skal være inkludert, men har ikke testet selv. 

​Nytt for meg! Farlig nytt, egentlig... Skal faktisk la være å klikke på linken i kveld, kjenner jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

​Om du skal bestille, har du lyst å ta med en ekstra? *store smiskeøyne*

Haha! Jeg hadde ikke tenkt til å bestille, nei :P Skal muligens legge inn en bestilling når det er F&F-salg, men da blir det via Shipito (forutsett at bestillingen går gjennom...), siden rabattkodene ikke har funket på bestillinger direkte til Norge før. Jeg kan huske på det til da eventuelt? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Den paletten husker jeg noen av oss handlet på Ebay.. :giggle: Jeg synes den er liten og fin å ta med på korte turer. Utseendemessig er det min favorittpalett. Jeg synes sammensetningen fargemessig kunne vært bedre, og det er ikke alle fargene som er fantastiske. Jeg får ikke så mange forskjellige looks ut av denne, men det er én look jeg liker godt. ;) Jeg er glad i min palett! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

Haha! Jeg hadde ikke tenkt til å bestille, nei :P Skal muligens legge inn en bestilling når det er F&F-salg, men da blir det via Shipito (forutsett at bestillingen går gjennom...), siden rabattkodene ikke har funket på bestillinger direkte til Norge før. Jeg kan huske på det til da eventuelt? :)

​Supert det. Var ikke noe kritisk, så eventuelt frem i tid passer bra :) 

Har jo en del paletter i nøytral-ish farger nå, men disse var veldig meg :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bitteliten

​Off! Jeg stakk innom der og kikket på noen greier fra By Terry, som visstnok skal være veldig bra. Men,for noen priiiser! Ikke vanskelig å få fri shipping der, i alle fall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

​Off! Jeg stakk innom der og kikket på noen greier fra By Terry, som visstnok skal være veldig bra. Men,for noen priiiser! Ikke vanskelig å få fri shipping der, i alle fall...

By Terry finner du på FU og nå :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Tarte har/kommer med ny palette... showstopper ! Ja takk sier jeg! ;) 

​Den likte jeg bedre enn den som kom i fjor i samme, runde design :) Husker ikke hva den het :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider