Nora

Små sminkenyheter

Anbefalte innlegg

Ingrid

Den var kjempefin, kunne godt tenkt meg å bruke de øyenskyggene, særlig den taupe-skyggen :)  Men nå har jeg bestilt så mye fra Sephora i det siste, så jeg kan kanskje ikke slå til igjen :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Usikker på kor eg skulle poste dette, men endte opp her. Fekk mail frå Urban Decay her om dagen og lurte et øyeblikk på om det var aprilspøk, men den vart sendt ut dagen før, så...

14282204984640.thumb.jpg.e280999192cc7ab

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bykatt

@vakkerlakk Søkte på UD sin nettside, men fant ikke ut hvilke "new shades" det var snakk om. Men jeg kjenner ikke de eksisterende fargene utover den originale, som er "reise-PP-en" min. Endring i applikatoren kan jo være praktisk, men det noe ved enkelheten ved tuben jeg liker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

@vakkerlakk Søkte på UD sin nettside, men fant ikke ut hvilke "new shades" det var snakk om. Men jeg kjenner ikke de eksisterende fargene utover den originale, som er "reise-PP-en" min. Endring i applikatoren kan jo være praktisk, men det noe ved enkelheten ved tuben jeg liker.

Den applikatoren kunne dei spart seg for. Vart hovudsakleg det som gjorde at eg først trudde det var aprilspøk. Tube er jo så mykje betre og meir hygienisk. Ikkje for det, eg har nok av andre primere eg kan bruke. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anja

Åh nei, skal UD gå tilbake til den dumme aplikatoren? Det var jo så digg når den kom i skvisetube!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Norast

Jeg har savnet applikatoren, jeg! Jeg synes det var mye lettere å påføre riktig mengde med den. Med skvisetuben klemmer jeg alltid ut mer enn jeg trenger, så det blir mye svinn. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege

Så lenge de beholder tuben, så kan de godt ha applikatoren, selv om jeg ikke liker den så veldig godt :P Det verste med den gamle pakningen (før de gikk over til tube) var ikke applikatoren, men beholderen i hard plast som gjorde at man ikke fikk ut alt av produkt uten å dele den i to på tvers med kniv eller sag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Enig med @Hege! Nå har ikke jeg prøvd den gamle versjonen med applikator, men hvis de beholder tuben så klarer man jo å presse ut produkt av den når den begynner å bli tom :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg er enig i at det verste med den gamle versjonen var beholderen. Den hadde en veldig upraktisk form som gjorde det vanskelig å få ut alt. 

Jeg synes også det er mer hygienisk med skvisetube, og er det jeg savner hos primeren til NARS. Jeg slet ikke med å få ut passelig mengde av skvisetuben, så likte den mye mer enn den eldre versjonen. For meg ble applikatoren overflødig, og jeg vil helst ikke bytte ut primeren like ofte som mascara.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christine

Så lenge de beholder tuben, så kan de godt ha applikatoren, selv om jeg ikke liker den så veldig godt :P Det verste med den gamle pakningen (før de gikk over til tube) var ikke applikatoren, men beholderen i hard plast som gjorde at man ikke fikk ut alt av produkt uten å dele den i to på tvers med kniv eller sag..

​Haha, sag faktisk :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

Sommerkolleksjonen til Chanel og de nye Terracotta-pudderne fra Guerlain er i butikk omtrent nå (noen hadde de ute i dag).

​noe som er verdt å få meg seg hos Chanel ? 

Jeg kjøpte disse 2 hos Vita i dag (fant de ikke fremme i stativer verken hos lindex, cubus eller h&m på mitt lokale senter ) ' alt='' class='ipsImage' >

' alt='' class='ipsImage' >

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

​Jeg kjøpte disse 2 hos Vita i dag (fant de ikke fremme i stativer verken hos lindex, cubus eller h&m på mitt lokale senter ) 

​Hvordan er de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amalie

Jeg har så lyst på den nye tartepaletten og Laura mercier-paletten at jeg snart dør på meg! :bug-eyes:

​vi er 2! 

​3!!! Nesten så jeg klikker hjem LM-paletten :blush:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

​Hvordan er de?

​bare swatchet de, de virker veldig fine (ønsker meg flere), tror den lyseste blir en fin type highlight! de skinner litt, men det kan jo være "topplaget" bare og. De er veldig små i størrelse da, men det er jo perfekt, for da kanskje man klarer å bruke opp en :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

​bare swatchet de, de virker veldig fine (ønsker meg flere), tror den lyseste blir en fin type highlight! de skinner litt, men det kan jo være "topplaget" bare og. De er veldig små i størrelse da, men det er jo perfekt, for da kanskje man klarer å bruke opp en :P 

​Må kikke på de i butikk en gang! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

​bare swatchet de, de virker veldig fine (ønsker meg flere), tror den lyseste blir en fin type highlight (inbiller meg at den er litt lik mac soft and gentle bare, og litt tarte exposed aktig)! de skinner litt, men det kan jo være "topplaget" bare og. De er veldig små i størrelse da, men det er jo perfekt, for da kanskje man klarer å bruke opp en :P 

​sorry for dobbeltpost, sikker på at jeg valgte redigere! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider